Sekce

Galerie

/gallery//thumbs/srdce%20v%20ledu2.jpg

Jsem sadistka ;-P - trocha bouřky do Jakeova a Nessiina vztahu...
Ale nebojte, bude letní, očistná...

EDIT: a v obrázku perexu se ten panáček nesnaží srdíčko dorazit, ale naopak z něj odstranit nánosy ledu :-)


 

Křach.
„Tak to byl poslední kousek,“ pokrčila rameny Bella.
„Co se děje?“ zeptala se Esmé a zvedla smutnou tvář ke stropu, neboť zvuk tříštícího se porcelánu se ozýval právě z horních pater.
Z Nesiina a Jacobova pokoje.
Teď už jen… Nessiina pokoje.
„Rozbila poslední talíř,“ šeptl Edward.
„Poslední kus ze své… výbavy,“ dokončila Bella a její pohled hledal útěchu v mužových očích.


Hurikán s dlouhými bronzovými vlasy, tak rychle prolétnuvší, že se podobal spíš kometě, a s tváří dívky, vlastně již mladé ženy, předupal schodištěm a práskl vchodovými dveřmi.
Než Renesmé vytůrovala motor Jacobova auta k bolestným otáčkám (jako by se mu chtěla pomstít za všechny spáchané i domnělé hříchy jeho majitele), vyštěkla nasupeně: „Kterej… tse inteligent… vymyslel ten pitomej otisk! Dá se to někde reklamovat? Dá se to někde vrátit? Nedá! Proč si ho ten choromyslnej osud nenechal, proč si ho nestrčí… grr!“

***

Jacob se právě probouzel s ukrutným bolehlavem a vyprahlými ústy v péřových peřinách. Počkat, takové v jeho a Nessiině ložnici nejsou…
„Vstávej, pejsáčku,“ zacvrlikal hlas a Jacob se zprudka posadil, aby si skoro dal hlavičku s… Jessicou? A i když byla starší než on, protože zatímco ona již měla třicítku za sebou a Jake díky vlčím genům nestárl, lascivně se na něj usmívala.
Rychle se vymotal z přikrývek a vrazil tak do Jessičiny ruky a káva z hrnku, který držela, vyšplíchla na bělostné povlečení a nesmazatelně je tak poskvrnila.
Udělal se vztahem s Ness Jacob to samé? Byla tahle… to snad ne, otřásl se, vodní?... postel svědkem jeho neodpustitelného činu, stalo se to? Jacob netušil, jeho paměť na něj posměšně cenila obrovskou výlohu s nápisem „Zavřeno“ a jeho skromné oblečení mu jeho dilema zrovna neusnadňovalo.

***

Jasper sešel společně s Alice pomalu do obývacího pokoje.
Alice se založenýma rukama nasupeně uhýbala před manželovými pokusy o objetí a rodině srocené v hale žalujícím hlasem prozrazovala: „On jí ještě pomůže s GPS vyhledáním Jakeova mobilu, no co byste mu řekli?“
„Dobrá práce, kamaráde,“ plácl si Emmett s Jasperem dlaní a Alice zavrčela.
Emmett předstíral, že si toho nevšiml a rozverně prohodil: „Doufám, že v tomhle je neteřinka po mně a pěkně Jakeovi vypráší kožich!“
Esmé zavrtěla hlavou a Emmett pokrčil rameny: „No co co, ještěže se v tomhle nepomamila  a nepotatila, jinak by se sbalila a odskočila si do Volterry, nebo přinejmenším z útesu…“
„Emmette!“ zavrčeli na něj výhružně unisono Nessiini rodiče.


A přitom měl být dnes jeden ze šťastných dnů ve věčnosti jejich rodiny… Renesmé a Jacob měli uzavřít manželský slib… jenomže jedna zrádná rozlučka se svobodou zamíchala kartami trochu jinak a propůjčila molekulám v atmosféře hořkou pachuť…

***

Jessica rádoby svůdně zachraptěla: „Neoblíkej se, hafáčku, jestli je ti zima, znám lepší způsob, jak se zahřát…“
Jacob si téměř odplivl a setřásl ze sebe ženiny nenechavé ruce.
Najednou před domem zachrastil štěrk a ozval se zvuk centrálního zamykání vozu, žena vykoukla z okna a zbledla: „Manžel! Vypadni, štěně!“
Jake procedil mezi zuby: „Po ničem víc netoužím.“
Jessica mu naházela zbytek oblečení do náruče a strkala ho před sebou: „Honem, musíš zadním vchodem, přes zahradu…“

Dotlačila jej až k brance zahrady a Jake poskakoval, protože sníh studil do bosých nohou.
A najednou hleděl do temných očí své snoubenky.
„Nessie,“ vydechl.
Renesmé si založila ruce v bok a pokusila se zadržet chvění své brady.
„S ní? Myslela jsem, že máš lepší vkus, Blacku!“ sršela Renesmé blesky.
Jessica si ji uraženě změřila a zaječela: „Co si o sobě myslíš, ty, ty...! Mám na víc, s mrazákem nespím! A ten tvůj kocourek moc nevydrží, víš, vytuhnul jako zmrzlina!“
A pak se přitočila k Jakeovi, kousla ho pod krk s provokativním úsměvem věnovaným Nessie a zašeptala: „Ale sladká zmrzlinka… Někdy se vrať, dokončíme, co jsme začali…“
Otočila se a utíkala zpátky k domu.


Renesmé zůstala stát jako opařená a ledovým hlasem pronesla: „Obleč se!“
Jake poslechl a ticho houstlo.
Renesmé otevřela dveře u spolujezdce a pohrdavě kývla hlavou k sedadlu: „Nastup si, vezmu tě, kam tvé srdce touží, je libo opět do baru, drahý? Nebo shánět další krásky?“ Z posledního slova se dal ždímat sarkasmus.

Jake se nasoukal na sedačku a řidička mu vrazila do ruky láhev s vodou, poděkoval a vypil ji naráz.
Pak se pokusil dotknout Nessiiny paže, která se chvějíc otočila klíčkem v zapalování.
„Dej ty ruce pryč, nebo o ně přijdeš!“ procedila mezi zuby a Jake se stáhl.
„Já chci domů, k nám…“ zašeptal po chvíli.
Renesmé unikla jedna zrádná slza, ale pak zvedla bradu a hrdým hlasem odpověděla: „Není žádné k nám, je to dům mé rodiny, zavezu tě tam, ať si můžeš sbalit těch svých pár švestek… A víš co?“  Otočila se na něj, když zastavili na semaforech.
„Copak, Nessie, lásko,“ podíval se na ni nadějně Jacob.
„Seber si i ten svůj otisk!“ vycenila dívka zuby, ale pak ji hlas zradil a ona bolestně vzlykla a clona slz jí stínila výhled, i když statečně jela dál.
Jacob nemusel použít ani moc síly, aby ji přiměl na lesní cestě kousek před rezidencí Cullenových zastavit a stáhnul ji do své náruče.
Zmohla se už jen na: „Ty pitomče, víš, jak to bolí? Jak moc to bolí?“ Tiskla si ruce na srdce a smáčela slzami Jacobovu košili.


Jacob šeptal: „Nezasloužím si tě… ale přesto tě miluju a vím, že nikdy nepřestanu… já si na nic nepamatuju, ale vím, že bych to nikdy neudělal, ne kvůli zatracenýmu otisku, ale kvůli nám, tobě… Pokud jsem něco nezvládl, pak to bylo pití… Tolik jsem se bál, Nessie, tolik jsem se bál té zodpovědnosti, toho, že pro tebe nebudu dost dobrý… Tak dlouho jsem na tebe čekal a teď když jsem tě měl nadosah, jsem dostal strach a prostě…“, sarkasticky se zasmál, jak si vzpomněl na Jessičina slova, „zamrzl...“
Renesmé k němu zvedla uplakanou tvář, ale když se ji pokusil Jacob políbit, uhnula a zašeptala: „Ne, nejdřív pošlu za Jessicou taťku! On už jí z té odporné stoky jejích myšlenek vytáhne pravdu… promiň, nemůžu ti věřit, musím mít důkaz…“
S těmi slovy vystoupila z vozu a vydala se pěšky k domu.
Jacob mlčky zaparkoval a zbytek dne strávil na studené dlažbě koupelny s věrnou společnicí záchodovou mísou.


Renesmé tiše plakala s hlavou opřenou o snídaňový pult v kuchyni a směrem k Alice, která tam stála s ní a hladila ji po zádech, vzlykala: „Proč jsi mi neřekla, co se stane?“
Alice neodpověděla, Nessie moc dobře věděla, že na ni a Jacoba jsou její vize krátké, i když se jí už tu a tam daří některé věci zahlédnout, jak se na ně čím dál víc vylaďuje.
Nessie zatřásla hlavou: „Ne, promiň, pokud se s ní… pokud k tomu došlo… pak se nerozhodoval rozumem…“ Hořce se zasmála a praštila pěstí, až se deska stolu zatřásla.


Edward s Bellou vešli do domu a Nessie stačil jediný pohled na jejich obličeje, aby se rozplakala nanovo.

Tentokrát už úlevou.

 

***


Voda v bazéně domu, který měli pronajatý na kouzelné dva týdny, se rozvlnila a velké kruhy pozvolna narážely na Nessiinu bledou pokožku, zatímco se jejich původce mučivě pomalu blížil pod hladinou směrem k dívce, která stála zapřená zády o okraj bazénu.
Dům, který se měl stát dějištěm jejich líbánek, se stal nakonec kulisou jejich usmiřování.
A i když byli stále svobodní, byli už neodvolatelně zadaní a nic z jejich minulosti čisté hlubiny jejich vztahu již nečeřilo.
Jacobova hlava se dostala na úroveň Nessiina pupíku a dívka si pomyslela cosi o Alicině hloupé zálibě v bikinách.

„Nádherně voníš,“ zašeptala Renesmé, když se muž jejího života konečně vynořil nad hladinu a zahleděl se jí do očí.
„Vážně?“ zahrál mu kolem očí a úst svádivý úsměv.
Žena kývla: „Jo, jako zmoklej pes!“
Jacob vycenil zuby v pobaveném úsměvu: „Ty jedna pijavice!“
Nessie si skousla ret: „Tak pijavice říkáš…“ a přisála se na ústa svého nastávajícího.


„Vezmeš si mě?“ zašeptal.
„A ty mě? Když nemám žádnou výbavu?“ vydechla s úsměvem.


Není nad kouzlo letních bouřek… i v tuhé lednové zimě.

 

Povídky od Carlie


Šanson, po kterém je povídka pojmenovaná a který mě inspiroval:



Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

26)  Seb (20.04.2014 08:47)

Nádhera a Emmetovy hlášky mě dostaly.

Kate

25)  Kate (28.07.2013 00:15)

"Jacob mlčky zaparkoval a zbytek dne strávil na studené dlažbě koupelny s věrnou společnicí záchodovou mísou."
Děkuju, Carlie, je skvělý číst tvoje povídky, je to super pocit.

kajka

24)  kajka (10.04.2012 09:33)

Carlie, tvých písmenek se nikdy nenabažím! Fakt máš patent na Cullenovský škádlení, byť tentokrát šlo do tuhého, ale to by ti nedalo, nechat ho padnout......ty je máš všechny ráda a je to na tvých povídkách strašně moc vidět. A my je pak moc a moc a moc rády(i) čteme! Děkuju.

Cathlin

23)  Cathlin (21.12.2011 14:34)

Pejsáčku... Probůh!!! Tvé ztvárnění Jessicy nemá chybu!
A rovněž nechápu, kde pořád bereš ty vtípky opírající se do vlků, to je nepřeberná paleta narážek! Úžasný.
A ano, láska prokletá - snad nikde jen nesvítí slunce... bouřky prostě čas od času být musí - vyčistí se vzduch... a manželé či manželky (či jiné varianty vyskytující se ve vztazích) potom sekají dobrotu! :D :D :D

Janeba

22)  Janeba (01.08.2011 03:49)

Carlíšku , tak to bylo o chlup!!! Že by vlčí??? :D
Děkuji!!!

Carlie

21)  Carlie (25.03.2011 16:41)

Alduško, díííky

Alda

20)  Alda (24.03.2011 19:54)

Óóó, to bylo moc pěkné. Jaká povídka je na řadě teď???? No to taky nevím, ale přečtu ji. Děkuju moc !!!

Carlie

19)  Carlie (04.03.2011 21:29)

RNCC (nechce se mi vypisovat :D): díky, jsem ráda, že se líbilo
Semiško: jedině HE, jedině , jinak bych neusnula :D ;-) Díky za čtení

semiska

18)  semiska (18.02.2011 23:29)

Aspoň, že to dopadlo tak, jak to dopadlo...

17)  RenesmeeNessieCarlieCullen (09.02.2011 23:29)

Tak to byla opravdu nadhera

Carlie

16)  Carlie (04.01.2011 18:26)

kouzlo :D (tak jo, smaž i tohle moje plevelení, jooo :D) :D

Ree

15)  Ree (04.01.2011 18:14)

Nevím, o jakém umělém navýšení mluvíš

Carlie

14)  Carlie (04.01.2011 18:09)

Přeji pohodový večer a děkuji za milé komentáře
V první řadě omluvte umělé navýšení počtu komentů mým dopisováním si s Ree
Jsem ráda, že jste Jakeovi odpustily (nebo mně odpustily, kdo jen to , aha, už vím, to samo :D), ani ty generace Indiánů před ním mu nepomohly, pořád má s ohnivou vodou trochu potíže, no :D
Díky taky, že jste mi odpustily karikaturu Jessicy , stejně jí ale musím dát zapravdu, že byl sladkej... ehm, indiánek je i můj nejoblíbenější zákusek :D
Ale už vážně :-)

Ree: ještě jednou díky, já se ten den nemohla dokopat k psaní pracovní věci a odběhla si pozlobit Blacka, jenže tím jsem si naběhla :'-( s tím perexem
Gassie: mně jich nakonec taky bylo líto, ale ráda píšu dialogy hádek a ty usmiřovačkyyy díky
ScRiBble: já bych asi taky trhala hlavy , ale Ness to otisk nedovolil, asi, jinak si to neumím vysvětlit Díky
Evelyn: přesně tak, špatně se brodí růžovou vatou a kdyby z ní byl utkaný celý život, kdo by se v tom s chutí pořád rád patlal :-) Díky
eMusko: díky, že jsi byla na Jakeově straně a díky za komentář
ambro: jej, nepřeháněj a bazén - to byl můj náhlý popud související z rozlámaným tělem ze sezení o Vánocích, taky bych ho doma brala i s nějakou tou hračkou v něm... a fakt nemyslím lodičku Díky
Bye: vlk může být někdy i vůl, ano, metamorfóza možná , naštěstí proběhla i zpět ;-), svatební servis se dokoupí (Alice ), atd. :D, jsem ráda, že jsem si Tě usmířila Díky
Bosorko: já se taky divila, že čumáček nepřišel o pár zoubků od Edwarda např. ;-), ale asi zachovávali presumpci neviny a k tomu bazénu v garáži - všechny, jak tu jsme, Ti určitě s radostí podepíšeme petici, abys ho tam měla! Díky
krista81: já taky musím mít happík, kromě toho bych si nerada nechala od čtenářek dolámat prstíky , kdybych si dovolila ho sem nedat ;-) Díky
Alasko: díky, pod to se můžu jen podepsat, shrnulas to moc hezky Díky
Karolko: (vodo)vážná teď být nedokážu , patentovat bych si mohla nechat tak akorát to svoje culení se nad komentáři některých originalit zde Díky P. S.: moje nabídka na "přikúpení" klávesy "e" stále trvá :D
Nossko: přesně tak, a ještě jinak :D účel světí prostředky... a aby se mohli sladce usmiřovat , muselo trochu zabouřit Díky

Nosska

13)  Nosska (03.01.2011 22:46)

Ááách konec dobrý, všechno dobré

Karolka

12)  Karolka (03.01.2011 22:39)

Carlieeeee! To byla krása. Ti tví Culíci! To je prostě patent. Někdo už to tu zmiňoval, ale i když tam bylo smutku a bolesti požehnaně, ty jsi prostě paní Libela. Smích, dojetí, úzkost, smutek - přesně vyvážené. Strašně moc se mi to líbilo.

Alaska

11)  Alaska (03.01.2011 15:50)

Strašně moc se mi to líbilo. I přes tu tesknou melodii mi křečovitý úsměv z tvéře nezizel. Renesmee nemá chybu a nevíc její "využití" Edwarda. Jacob si ani nikoho jinýho nemohl vybrat, protože nikdo jiný by ho neukočíroval.

krista81

10)  krista81 (02.01.2011 23:45)

Krása, miluju povídky s dobrým koncem.

Bosorka

9)  Bosorka (02.01.2011 22:07)

Já bych mu v tom ten čumák vymáchala více....., ale ta usmiřovačka......
Hmmmm myslíte, že mi manžel udělá z garáže bazén? Když už se nedočkám světlíku....:p

Bye

8)  Bye (02.01.2011 22:04)

Bože! Ten Jacob je ale vůl korunovanej!
Rozbitej svatební servis. Před svatbou! Jessica! Áááááááááááá!:D Pejsáčku, hafáčku... Ty seš vrah, Carlie.
No, nebyla bys to ani Ty, kdybys mi ten přiblblej smích jednou větou nezarazila... Nessiina reakce byla jako z učebnice pro podvedené ženy. Ustrojit, naložit do auta, napojit, nabídnout odvoz kamkoliv, kromě " našeho" domova.
Každýmu jinýmu bych to ze srdce přála, jenže ten náš nešťastník otisknutej... Naštěstí jsi ho nenechala úplně padnout A ta usmiřovačka... Úplně sis mě s tím usmířila.

ambra

7)  ambra (02.01.2011 18:51)

Carlie, znovu jsem si uvědomila, že od Tebe mi nesmí uniknout ani slovíčko (velmi dobře eviduju restíky;) ).
Tohle bylo zase tak strašně živoucí... Buď jsem fakt prototyp těch Tvých žen, nebo je to tak sugestivně napsáno, nebo možná obojí dohromady, ale jak se nechala obejmout, jak nedokázala dlouho "vzdorovat" - já jí tak rozuměla!!! Ale ta potupa předtím - drtila jsem okraj stolu tak, že by se i upíři lekli:D .
Bazén. OMG - ten chlap se vynořil přede mnou...
Nádherné, jsi úžasná originální autorka, miluju Tvoje písmenka!!!

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek