Sekce

Galerie

/gallery/na luke.jpg

Môj prvý double drabble. Astrid, viem, že ti dlhujem poriadnu E+B a pomaly to hádam aj nejako dobojujem. Zatiaľ mám pre teba túto mňamku... mmch, trvalo to cca 5 minút ;-)

Sedeli sme na zemi a hľadeli si do očí. Bola už takmer tma, ale nám to vôbec nevadilo. Videli sme všetko podstatné. Aj on, aj ja. Byť s ním bolo to jediné o čo som vždy stála a teraz sme tu. Dlaňou som rozhrnula mokrú trávu. Klaňala sa pod mojim dotykom ako keby ju hladil vietor. Vôbec mi nevadilo, že sa mi vlhkosť dostávala do šiat. Hlavne, keď sedel neďaleko a mne stačilo len natiahnuť ruku a dotknúť sa ho.  Vzápätí som pocítila neuveriteľnú túžbu tak urobiť. Váhavo som sa dotkla jeho líca kamennými bruškami prstov a ticho preťal jeho tichý úsmev.

Áno, teraz, keď som ako on, vidím svet jeho očami. Chýba mi len jediné, zvuk jeho srdca. Ale to počuť nemusím. Cítim ho. Tu. V tom umlčanom mieste na mojej hrudi.

Siahla som si doprostred hrudníka a on akoby vedel čo robím. Prstami zodvihol moju tvár a donútil moje oči, aby ho sledovali. Videla som jeho, videla som svoje šťastie. Videla som v nich svoju lásku.

Potom jeho prsty putovali po mojom krku a motýlím dotykom zavadili o moju kľúčnu kosť. Ešte trochu ju posunul nadol a napokon jeho ruka prekryla tú moju.

„Milujem ťa Isabella Marie Cullenová...“

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

RosalinkaElinka

13)  RosalinkaElinka (21.02.2012 17:15)

Hezké!!! :)

Nothing

12)  Nothing (01.11.2011 09:53)

Krása

Nosska

11)  Nosska (28.10.2011 10:24)


Není, co víc dodávat.

HMR

10)  HMR (27.10.2011 18:46)

kytka

9)  kytka (25.10.2011 23:41)

Verunko, malé, milé. Prostě celá Ty.

Bosorka

8)  Bosorka (25.10.2011 07:21)

Twilluš - vždyť mě znáš . Já jsem někde uvnitř strááááášně romantická osoba , fakt! (proč t není přísahající smajlík?)

MisaBells

7)  MisaBells (24.10.2011 23:47)

ambruš, teda ty perlíš... styď se... Mně to náhodou přišlo sladký a prožívám silnou tichou (momentálně publikovanou) závist, že je tam s ní. Dnes je tvůj den, Papuľko! (A ne, nepíšu to na popud!)

Kamci

6)  Kamci (24.10.2011 23:32)

sladký akorát na dobrou noc:) :) :)

Twilly

5)  Twilly (24.10.2011 20:22)

Bosi a Ambři, vy dvě moje romantičky.. co bych já bez vás dělala, hmmm? No jo.. tak, dík holky

Priznám sa, Ivka, stále premýšlam na E+B, ale furt mám pred očami čierno, toto bola taká iskrička a tak som ti ju proste chcela venovať

Janičko no co, jsem z tebe dojatá

Janeba

4)  Janeba (24.10.2011 18:14)

Verýšku , něžné, krásné a ispirující!!! Já chci taky!!!! A klidně i mokrou prdelku!!! ;)
Děkuji!!!

ambra

3)  ambra (24.10.2011 18:10)

(akorát jsem se na konci lekla, že jí pohnul klíční kostí ).

Astrid

2)  Astrid (24.10.2011 17:03)

Twiliana, potešila si moju romantickú dušičku týmto lyricko poetickým double drabble. Díky, krása

Bosorka

1)  Bosorka (24.10.2011 16:58)

jééééééééééé, romantika v podzimním rouchu?
Já chci takýýýýýýýýýýýýýýý ;)
PS: A ne, nechci mít prdel mokrou od trávy

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek