Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/bezec.jpg

Taky jste si rádi hráli na honěnou? A víte co je to královská honěná?  Ne? Tak to se honem vrhněte na naši povídku. Tuhle pořádně vypečenou hru vymyslel jednoho dne Emmett. A my jenom zapsaly události onoho podivuhodného odpoledne.

Vaše Sfinga a MisaBells.

Přestože jsme pod touhle povídkou podepsané obě, největší zásluhy připisuji naší báječné MisaBells.

Královská honěná

„To je nuda, to je nuda,“ vzdychal Emmett a ťukal prstem na okno.

„Tak něco vymysli, strejdo,“ poradila mu Nessie.

„Hm, ale co?“ přemýšlel nahlas Emmett a ostatní měli pocit, že slyší kolečka, která se mu protáčejí v hlavě.

„Na co si nejradši hraješ, Nessie?“ zeptal se své neteře.

„Na schovávanou, ale s tátou to není žádná hra, vždycky všechny najde,“ fňukla Ness.

„Jo a u honěné kňouráš, že tě každý doběhne,“ šklebil se Jacob.

„Už to mám,“ vykřikl Emmett a zatvářil se moudře jako antický filozof.

„Královská honěná!“

„Co to je?“ ptal se nechápavě Jacob a Edward se uchechtl, protože viděl svému povedenému bratrovi do hlavy.

„No, rozdělíme se na dva týmy. Každý tým bude mít jednoho krále nebo královnu a bude je muset hlídat před druhým týmem. To je co?“ nafoukl se pyšně Emmett.

Ostatní na něj koukali poněkud nechápavě, ale Nessie zatleskala. „Já budu královna!“

„Skvělý, a já ji budu hlídat.“ zajásal Jacob.

„V tom případě mám další návrh, zaběhni pro psiska do La Push, dáme si boj vlků proti upírům,“ zamnul si rukama Emmett.

„Tak to pak nemá cenu,“ mračil se Jacob. Edward rozesmátě zavrtěl hlavou a Emmett se zamračil.

„Proč jako?“ vyzvídal.

„Protože to máme vyhrané,“ řehtal se Jake a Nessie se přidala.

„Jenže my máme Edwarda, ha!“  vysmál se mu Emmett a Edward začal couvat.

„Já hlídám jedinou královnu a ta do toho asi nepůjde,“ vymlouval se.

„To nech na mě, rytíři a jdi si pro zbraně,“ vyháněl ho Emmett.

„Zbraně?“ zděsila se Nessie.

„Jasně! Vařečky, vidličky, pokličky, hrnce!“ vyjmenovával Emmett.

„Emmette, je to hra na babu, ne Trojská válka,“ klidnil ho Edward.

„Fááájn,“ odfrkl si Emmett. „Stejně vyhrajeme. Bello!“ zařval hlasitě a Jacob, který stál vedle něj, nadskočil a vztekle zavrčel.

„Soráček, kámo.“

„Hoří, nebo co?“ ozval se hlas z patra.

„Sličná vampýrko, prokaž mi tu čest a staň se mou královnou,“ recitoval Emmett a když Bella sešla dolů, klekl na jedno koleno.

„Ví o tvém alkoholismu Rose, Emmette?“ vyzvídala překvapeně Bella a Edward se smíchy zlomil v pase.

„Ty jsi… Všechno zkazíš, fakt,“ mručel a drápal se na nohy. „Tak pojď, ty recidivistko, ať tě neodtáhnou vlci za vlasy.“

„Ty jsi vážně mimo dobu, Emmette,“ kroutil hlavou Jacob. „Vlci netahají za vlasy, ale za nohy.“ Nessie vyprskla a šťáva, kterou zrovna pila, jí vystříkla nosem.

„Jestli mi to dítě udusíš, tak si mě nepřej, Jacobe Blacku,“ zavrčel Edward a pomáhal Nessie, aby se vzpamatovala.

„OK, konec hádek, začátek sázek, vsaďte na nás, kdo si vsadí, neprohloupí,“ hulákal Emmett jako pouťový vyvolávač. Jacob vyskočil, shodil triko a vrhl se ke dveřím.

„Kam letíš?“ ptala se ho Rose.

„Uvědomit smečku, bloncko.“ odsekl Jacob.

O čtvrt hodiny později stáli před domem vlci v čele se svým rezavým Alfou.

„Tak to prr, myslel jsem jako lidi.“ protestoval Emmett.

„Nech je, Emmette, oni se bojí, že jinak prohrají,“ potutelně se usmíval Edward.

Vlci sborově zavrčeli a pak se vrhli do křoví. O pár sekund později stálo před upíry devět urostlých indiánů. Jacob, Sam, Embry, Jared, Paul, Quil a benjamínci Seth, Colin a Brady.

„Tak to ne, jich je devět a nás jen sedm,“ protestoval Emmett.

„Miláčku, já vím, že ti počty dělají potíže, ale je nás osm,“ opravila ho Rosalie.

„Sedm,“ zavrčel Emmett. „Bella je přece královna.“

„Vy dva, huš domů,“ vyhazoval Colina a Bradyho.

„Hele, pijavice, nech nás tady, aspoň jako diváky,“ škemral Brady, který se těšil na zpestření nedělního odpoledne.

„Emmette, nech je hrát,“ zastala se jich Bella.

„Koukej, jak se těší a my vyhrajeme i v oslabení,“ dodala.

„Alice, vyhrajeme, že jo?“ dožadoval se výsledku Emmett. Jeho malá sestra ho probodla pohledem a vzduchem proletěla porcelánová váza.

„Jak to asi mám vědět, když nic nevidím!“ vřeštěla vztekle.

"Ehm… ok, tak jo... Heh, tedy… Jděte si schovat svůj poklad, vořeši,“ změnil Emmett téma.

„Běda, jak se jí něco stane,“ vrčel Edward na Jacoba, který bral právě Nessie do náruče.

„Žádné jámy, skály, vodní průrvy ani jeskyně s medvědy. Ať tam na ni moc nefouká a ať má nohy v teple,“ vyjmenovávala Bella a všichni ztuhli. Rozhlédla se kolem sebe a omluvně pokrčila rameny.

„Mateřské pudy, no. Nejraději bych měla číslo na ten její úkryt. Čistě pro kontrolu,“ vzdychla, když se jí Jasper s Emmettem a Paulem začali smát.

„Co myslíte, kdy se na ně můžeme vrhnout?“ spekuloval Carlisle, ale ve stejné chvíli Emmett zařval: „Jhuá!“ a vyběhl z domu. Edward se chytil Belly za ruku a v závěsu za Jasperem a Alicí se řítili lesem.

„Hele, támhle je jeden z vocasů!“ vřeštěla nadšeně Alice a hnala se za ním.

„Počkej!“ prosila ho, jako kdyby ji poslechl. Byl to Jared. Vytřeštil oči na pološílenou upírku a s řevem přidal do kroku. Alice se vztekle zastavila.

„Takhle to nejde, když zdrhá,“ mručela.

„To je ale účel, Alice. Musíme najít moje dítě,“ vysvětlila Bella.

„Hele a oni tě taky hledají?“ vyptávala se Alice.
„Jo, proč?“

„Já jen, že Paul s Embrym a Quilem se netváří moc bojácně.“

„Vždyť jsi říkala, že nemáš vize, pokud tu jsou vlci,“ nechápala Bella.

„Kdo mluvil o vizích?“ Alice natáhla ukazováček za jejich záda.

„Zdrhejte!“ zařval Edward a rozeběhl se pryč. Bella za ním vlála jak standarta na hradě. Vlci se k nim hnali s mohutným smíchem.

„Nemohla jsi to říct dřív?“ vyčítala Bella Alice, když probíhali kolem jedné mýtiny.

„No mohla, kdybych věděla o, co tu jde.“

„Hej! Tady!" mávla na ně Rose a všichni tři vzhlédli. Seděla na stromě a objímala jednu větev.

„Proč se schováváš?“  nechápala Bella.

„Jsem maskovaný ninja, chápeš? Až tu budou, tak jim hupsnu za krk a oni se pos…“

„No, tak!“ okřikl ji Edward výchovně a Rose se omluvně přikrčila.

„Edwarde, ale vlastně je to skvělý nápa,“ zajásala Bella. „Na stróóóm.“

Edward se temně zachechtal a vrhl se s Bellou na zádech do větví. Sotva to udělali, byla smečka pod stromem.

„Radím vám, pojďte dolů,“ zařval Paul.

„Radíme ti, pojď ty nahoru,“ opáčila sladce Rose.

Paul se o to pokusil, ale šplh po kmeni desetimetrového stromu nepatřil mezi jeho oblíbené disciplíny.

„Embry, doběhni domů pro sekyru. My si vás zatím pohlídáme,“ ušklíbl se Paul.

„Změna taktiky, Edwarde zdrhámééééé,“ zavřeštěla Bella.

Edward se s ní přehoupl na další strom a tryskem sjel dolů po kmeni. Rose se o to pokusila o pár vteřin později, ale právě těch pár vteřin jí chybělo. Smečka ji okamžitě chytla. Quil ji i přes její mohutný odpor pevně stiskl v náruči a rozeběhl se s ní k útesu.

Zmítající se Rose řvala: „Nech mě, slyšíš? Kousnu tě, ty podvraťáku jeden. Emmettééééé, ubližují tvé manželce.“

Emmett volání zaslechl, ale už bylo pozdě. Na útes doběhl ve chvíli, kdy už Rose letěla dolů do vody. Okamžitě se vynořila a zařvala.

„Shoď toho čokla, Emmette.“

Quil vzal nohy na ramena a Emmett zahlédl už jen jeho zadek. Rose se mezitím škrábala nahoru. Vylezla na útes a se znechuceným výrazem si začala ždímat vlasy.

„To mám teda skvělýho manžela, pche.“

„A co jsem měl dělat? Jsem byl ochromen hrůzou o tvé zdraví," vymlouval se a nenápadně couval k lesu. Jeho sladká Rose vypadala jako vodní řasa. Rozteklá maskara, zplihlé vlasy, rozzuřený výraz. Potkat ji v noci, asi dá peněženku na pařez a sám zdrhne. Kudy že to běžel Quil?

Mezitím kdesi v lese se Nessie tiskla ve vykotlaném stromě.
„Fakt super,“ vrčela. Lepší schovku jí Jacob najít nemohl. Teď si vážně připadala jak hrnec zlata. Ještě by scházelo, aby ji zaházeli hlínou, napadlo ji.

„Ježíš!“ vyjekla, když se nad vchodem objevily dvě nohy a kdosi si hodlal ulevit. Její křik pachatele vylekal. Odskočil a shrbil se.

„Co ty tu, probůh? Nemáš být s Jacobem?“ divil se Seth. „Málem jsem ti poch… čůral hlavu, Ness.“

„Však jeho taky volala příroda, tak si mě tu uložil, no,“ řekla a jakmile si to uvědomila, připadala si fakt blbě.

„Tak pojď, zmizíme. Cítím ve vzduchu Jaspera s Carlisleem,“ kývl hlavou a podal ji ruku, kterou Nessie raději odmítla. Bůh ví, kolikrát už byl značkovat stromy.

„Máme vás!“ ozvalo se za nima.

„Ty vole! Sedej!“ houkl Seth a hodil si Nessie přes záda. Ještě lepší, napadlo ji. Teď je z ní batoh. Jenže to ještě netušila, že až Seth narazí na Jacoba, proběhne ragbyová přihrávka a ona pletí vzduchem.

„Chytej,“ křikl Seth a odhodil Nessie.

„Uá!“ zařvala a Jacob ji chytil.

„Ššš, nebo přijde máma a bude zle,“ tišil ji. Probodla ho pohledem a ruce mu silně omotala kolem krku.

„Lásko, škrtíš,“ zasípal.

„Neříkej," hrála Ness překvapenou a zabrala ještě o trošku víc.

„Jestli mě uškrtíš, tak nevyhrajem.“

Tenhle fakt donutil Ness, aby ubrala ze síly stisku.

Jacob nasadil nejrychlejší tempo, ale za chvíli cítil, že mu Jasper dýchá na krk.

„Samééé, mám Jazze za zadkem,“ zařval a upaloval, až hlína od jeho chodidel bubnovala Ness na záda.

Sam se přiřítil z boku a robinzonádou se vrhl Jasperovi pod nohy. Ten to, i přes své rychlé reflexy, nestihl vybrat a překotrmencoval vzdálenost dvaceti metrů. Jacob mezitím hodil Ness do náruče Samovi.

„Kruci, copak jsem balík na poště, že se mnou házíte?“ bručela Ness a držela se Sama jako klíště.

„Jestli chceš vyhrát, tak kušuj,“ okřikl ji Sam a udělal kličku, protože měl v patách Carlislea. Ten se nebezpečně přibližoval a jeho ruce už už sahaly po Nessii. Naštěstí se za ním objevil Jacob a skočil mu na záda.

„Hyjé!“ zařval rozvášněně a rukou ve vzduchu opsal kruh…

Upír sice unese daleko větší váhu, ale když mu naprosto neočekávaně přistanete na zádech, lekne se jako obyčejný smrtelník. U Carlislea to mělo za následek zakopnutí a potom nosem vyryl v jehličí brázdu.

„Esmé, vlevo od tebe,“ zahuhňal s nosem plným hlíny.

Jeho žena se vynořila z hloubi lesa těsně před Samem.

Esmé zareagovala rychle, natáhla nohu a Sam ji přeskočil.

„Ha há!" vysmál se jí a otočil se přes rameno, aby vyplázl jazyk.

„Bacha!“ zavřeštěla Ness na jeho zádech.

Sam se otočil ve chvíli, kdy se před ním vztyčil kmen stoletého stromu. Udělal myšku a piruetu, jak v Národním divadle. Nessie na jeho zádech ochabla.

„Příště už nehraju,“ mumlala vztekle.

„Neboj, neboj, mám to pod kontrolou, dítě,“ ujišťoval ji Sam, když se před ním vynořil Edward s Bellou v náručí.

„Uá!“ zařvali všichni čtyři těsně předtím, než se srazili. Edward se rozkoukal první, sáhl po ruce nejblíž u sebe a hodil si Bellu zase na ramena. Sam ho rychle napodobil a oba se vrhli do lesa.

Ehm… asi máš špatný batoh, Same,“ špitla Bella na jeho zádech. Sam se zarazil a poté začal radostně skákat.

„Vítěěěěz!“ Stejný hlomoz se ozýval z druhé strany, když Edwardovi došlo, že drží Nessie. Z korun stromů se vzneslo všechno, co mělo křídla v přívalu šoku.

„Hej! Ale tak kdo vyhrál?“ dožadoval se Emmett, když se přiřítil k místu činu.

„Jistěže my!“ zavrčel Jacob a stáhl Nessie z Edwardových zad.

„No tak to prr, mladej. Já ji měl první!“ bránil se Edward.

„Já ale řval dřív.“

Sam se narovnal v zádech a Bella s žuchnutím spadla na zadek.

„Jhau,“ zaskučela a Edward ji bral okamžitě do náruče.

„Nezájem, my vyhráli,“ rozhodl Emmett.

„Ne, my měli Ness dřív,“ vrčel Jacob.

„Mami ,já mám hlad,“ zašeptala Nessie Belle u ucha a Edward se jen tiše zasmál.

„Tak pojď, udělám ti svačinu,“ kývla na ni a obě i s Edwardem se vypařili.

Nechali ty dvě bandy, ať se poperou a doma si udělali pěkný večer… Noc… Ráno…

 

Povídky od MisaBells

Povidky od Sfingy

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3   »

Bosorka

28)  Bosorka (18.11.2010 18:51)

Tak jsem si to musela zase přečít a zjistila jsem, že tato perla mi utekla:
Hele, támhle je jeden z vocasů!“ vřeštěla nadšeně Alice a hnala se za ním.:D

Amisha

27)  Amisha (18.11.2010 18:40)

Jůůůůůů
Já chci taky pěkný večer, ráno...
Děkuju

Joan

26)  Joan (18.11.2010 18:20)

Tak to bylo úžasný. Mohla bych tady chválit dlouho, ale nejdřív se budu muset vyhrabat zpod stolu.

Gassie

25)  Gassie (18.11.2010 15:37)


Dokonalé...

24)  Tru (18.11.2010 12:28)

Představa Carlisla, jak se vůbec nechal přemluvit ke Královské honěné a pak s hlínou v nose volá na Esme, u mě vyvolává nezastavitelné záchvaty smíchu

Linfe

23)  Linfe (18.11.2010 11:54)

úsměvné ;)

22)  Ivanka (18.11.2010 09:59)

Vy dvě jste každá zvlášť naprostá záruka úspěchu! A DOHROMADY? tAK TO JE TUTOVKA! Naprosto boží povídka, úžasně jsem se u ní pobavila a hezky mi spestřila hodinu angličtiny!

21)  belko (18.11.2010 08:49)

děvčátka, jste skvělá dvojka!!!
budu mít perfektní den,děkuji!!! za ten poprskaný monitor to stálo!!!!

SarkaS

20)  SarkaS (18.11.2010 08:32)

huhíííí jo asi takovéhle neartikulovatelné výplody ze mě při čtení padaly. To bylo bezvadné!!! Já chci další takovou povídku!!! Plosííím To mi zpravilo den přímo bleskově

ScRiBbLe

19)  ScRiBbLe (18.11.2010 03:53)

H Y J É ! Bylo to naprosto luxusní

Rosalie7

18)  Rosalie7 (18.11.2010 00:07)

Tak jo, děvčata, tohle bylo naprosto úžasné. Kdybych měla vypisovat všechny hlášky, které mě dostaly, musela bych to celé okopírovat, ale tu nejlepší si prostě nedokážu odpustit: Ví o tvém alkoholismu Rose, Emmette?

Ale jinak jsem byla celkově dost často pod stolem

Dennniii

17)  Dennniii (17.11.2010 22:21)

to bylo úžasný, ještě teď se chytám za břicho prostě Emmett a jeho šílený nápady perfektní oddychovka

16)  RonnieCullen (17.11.2010 21:49)

„Sličná vampýrko, prokaž mi tu čest a staň se mou královnou,“ recitoval Emmett a když Bella sešla dolů, klekl na jedno koleno.

„Ví o tvém alkoholismu Rose, Emmette?


Pri tomto som nemohla!!! Bolo to SKVELUČIČKÉ!! Jasné, že tam bolo viac takých úžasne vtipných viet, ale táto... Ja... Normálne som stratila reč!!! Ešte ani v slovníku neexistuje slovo ktoré by túto ohromne vtipnú jednorazovku vystihovalo!! ...

15)  ada853 (17.11.2010 21:30)

priste varujte ze se u toho nema pit protoze to bylo skvely

14)  Lejla (17.11.2010 21:26)

Ano přesně tohle jsem potřebovala. Děkuji že jste mi zvedly náladu. Bylo to skvělé a já se výborně pobavila

Bosorka

13)  Bosorka (17.11.2010 21:23)

Sfingo tak to si na tebe musím dávat bacha! :D

semiska

12)  semiska (17.11.2010 21:20)

Nádhera, holky, skvěle jsem se pobavila. Moc se vám to povedlo.

11)  eElis (17.11.2010 21:19)

Kdybych měla napsat, co mě na té jednorázovce, tolik rozesmálo, tak jsem tu nadlouho. Musela bych ji přepsat, skoro celou. Dokonalé.

10)  lady sadness (17.11.2010 21:17)

musím-chcem-povedať-nevládzem-mŕtva-rehot-slzím-skučím-záchvat-dusím-chýbajúce doplňte, je to úžasnééé; rodina klope na čelo,krúti hlavami a pretáča oči a ja?-rehocem-dusím-plačem.skučím, toto je nebezpečný spôsob ako zabíjať

sfinga

9)  sfinga (17.11.2010 21:14)

Bos, šmarjá co jsem to vymyslela za název?
Nojo, co chceš, to mě přece Linfe nazvala oxitocinem

«   1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek