Sekce

Galerie

/gallery/kočka.jpg

Že kočka není pes, že včera není dnes, že hip-hop není swing a louka není les.
To každý ví, to každý zná ...
a přesto se do toho dá tak lehce zamotat...

Pětka

Celý víkend jsem nemohl spát a pokoušel se vymyslet, jak vyvést Chrise z omylu. Vždyť nebyl gay! To jen ségra rozjela svou sadistickou hru a chudák kluk. Nemohl jsem jí to říct a jemu také ne. Musel jsem ale něco udělat. V neděli odpoledne jsem sedl do auta a vyrazil k němu domů.

„Co tu děláš?“ vyhrkl.

„Jdu ti to vymluvit, nejsi gay,“ vyhrkl jsem.

„Neřvi! Uslyší tě naši a vydědí mě. Jsi normální?“ tišil mě a vtáhl do domu. V pokoji zavřel dveře a posadil se na kraj postele. Byl jsem tu už několikrát, ale co z něj vypadlo, že je gay, nebylo mi tu moc příjemně. Ty idiote! Není gay!

„Proč myslíš, že nejsem gay?“ zašeptal.

„Proč myslíš, že jsi?“

„Protože jsem celý volejbal civěl na jeho zadek, a když pak odešel, bylo mi po něm smutno. Krásně voněl a mám neuvěřitelnou potřebu ho chránit,“ vyjmenovával. Otočil se mi žaludek, ale nejspíš jen z toho, jak mu tu lžu.

„Tak to jsem taky gay. Taky se mi líbí jeho vůně a chci ho chránit,“ vyhrkl jsem a Chris vytřeštil oči.

„Fakt?“

„Jo. Viděl jsi sám, ne?“ sykl jsem a připadal si fakt mizerně. Tohle si nezaslouží.

„Víš, konečně mi tak nějak došlo, proč moje vztahy krachovaly. Nebyl jsem to já,“ zašeptal s úsměvem. Bože, on tomu asi fakt věří!

„Nikde to hlavně neříkej! Četl jsem, že spousta mužů má potřebu chránit slabší články svého druhu. Hanny je možná zženštilý a tudíž v něm vidíš drobnou dívku,“ zkoušel jsem to.

„Jo, je jako bezbranná holčička, to je fakt.“

„No vidíš!“ jásal jsem.

„Zvedá se mi ze sebe žaludek. Nikdy by mě nenapadlo, že budu na kluky.“

„Tak si to někde ověř,“ vyhrkl jsem.

„Kde?“

„Nevím, zkus to s nějakou holkou,“ navrhl jsem.

„Jakou?“

„Bože ty jsi… Jde po tobě polovina školy a ty se ptáš s jakou?“

„Raději nemyslet. Co budu dělat?“ vzdychl.

„Nic. Hlavně nic nedělej, jasné?“

„V pátek jsem šel do knihovny,“ zašeptal.

„V pátek?“

„No jo. Napadlo mě, že tam bude.“

Jistěže tam bude! Moje sestra byl chronický maniak do knih! Kde jinde by v pátek byla?

„Co ti řekl?“

„Jak víš, že tam byl?“

„Jinak bys o tom nemluvil,“ vzdychl jsem.

„Bože, já jsem debil! Vraž mi ji. Nikdy jsem nebyl na kluky, tak co s tím? Jak se v tom chodí?“

„Tak to se ptáš toho pravého, hele. O čem jste mluvili?“

„Pozval jsem ho večer do hospody. Pojď taky! Jasně! Musíš jít taky, aby to nevypadalo blbě!“ prosil naléhavě a div mi neskočil kolem krku.

„Jo, jo. Jo! Fajn! Ale klid. Nejsi gay!“ opakoval jsem poněkolikáté.

„Já vím. Nemůžu být gay. Nesmím být!“ přemlouval se. Bylo mi ho líto. Chudák. Tohle si nezasloužil. Budu muset se ségrou hodit řeč.

***

Stála jsem před skříní a civěla do blba. Malovala jsem si obrázky o tom, jak ve mně pozná dívku a řekne, že na mě čekal celý život a pak mě jako ve filmu vezme do náruče a vášnivě mě políbí. Růžová, nebo modrá?

„Modrá,“ odsouhlasil mi Edward za dveřmi.

„Pojď dál,“ vybídla jsem ho. Posadil se na kraj postele a díval se z okna.

„Chci s tebou o tom mluvit. Jde o Dannyho. Celý víkend přemýšlel o tobě a tom klukovi. Asi se tam něco děje a… No neměl bych to dělat, jenže… Kdy mu řekneš pravdu?“ ptal se. Kousla jsem se do rtu.

„O čem Dan přemýšlel?“ vyzvídala jsem.

„To je jedno, ale není to dobré.“

„Povím mu to, až bude vhodná chvíle. Vážně. Jenže teď to nejde. Jsme přátelé a dnes mě pozval do hospody.“

„Tebe, nebo Hanleyho?“ rýpl do bolestivého místa.

„Já jsem Hanley,“ odsekla jsem.

„Ne, ty jsi Hannah. Hanley je cizí osoba. Neexistující osoba. Ke všemu to je kluk.“

„Ještě na to není čas. Jindy, slibuju.“

„Jak myslíš, ale uvědom si, že když špatně zasadíš, nikdy ti nic dobrého nevyroste,“ dodal a mrkl na mě. Zemědělství?

Sáhla jsem po džínách a mikině. Moje pytlovité oblečení. Přistihla jsem se, že mi začíná vadit. Najednou jsem chtěla, abych se líbila. Konečně jsem měla potřebu nalíčit si oči a vlasy splést do elegantního ohonu. Jenže jaké vlasy? Sakra!

Z domu jsem vypadla před sedmou a v Pětce se objevila po půl hodiny později. Několikrát jsem se zhluboka nadechla a vešla. Nedalo se říct, že šlo o hospodu jako takovou. Spíš to byl klub mladých. Z repráků na zdech se nesla uřvaná hudba a kulečníkové stoly byly v obležení. Kde ho mám hledat? Rozhlédla jsem se a uviděla blonďatou hlavu.

Děláš si srandu? Sykla jsem a Daniel se otočil. Zamával na mě a pokynul, abych šla k němu. Minula jsem skupinu lidí, která mi stínila ve výhledu a uviděla ty oči barvy mořské hlubiny, jak na mě mile hledí. Jen chvilku, než se odvrátil a napil piva.

Je namol. Konstatoval brácha a Chris na důkaz toho postavil půllitr do popelníku.

„Ahoj,“ křikla jsem a Chris vstal. Omotal se mi kolem krku a málem nás povalil.

„Oj kama – ráde!“ škytl a tiskl mě k sobě. Daniel musel vstát, aby ho ze mě sundal.

„Jak dlouho tu jste?“ vyhrkla jsem.

„Půl hodiny,“ vzdychl Dan.

„Chvičku,“ ujišťoval mě Chris.

„Co říkal?“ ptala jsem se Dana.

„Že chvíli!“

„To se za tu dobu takhle zlil?“

„Začal doma. Prý na rozehřátí,“ vysvětlil Dan.

„Co jsi pil?“ obrátila jsem se ke Chrisovi.

„Já ště nebil! Nelil! Neblil!“ zkoušel varianty slov, než se konečně trefil do toho, co chtěl říct. Měl svraštělé čelo a jen občas se z ničeho nic vyjasnil a začal smát.

„Měl tátovu whisku a mámě upil z koňaku,“ vzdychl Dan.

„To jsi mu to nemohl vzít?“

„Co jsem měl asi dělat? Řekl, že jestli mu to nenechám, ojede mi ségru!“ sykl.

„No a?“ vyhrkla jsem dřív, než jsem si to rozmyslela.

To by se ti líbilo, co? Vrčel v duchu. Protočila jsem panenky.

„Ský trčko,“ zamumlal Chris a chytil mě za límec mikiny.

„Dík,“ usmála jsem se. Chris se rozzářil a já se rozesmála. Byl sladký, když byl opilý.

„Ský směv!“ zarazil se, „súsměv,“ opravil blbost blbostí a znovu zaváhal. „Ský zuby,“ dovršil to a nahradil úsměv. Tak tohle moc mile neznělo.

„Chrisi, jdeme domů. Máš toho dost,“ vybídl ho Dan a pokoušel se mu pomoct vstát.

„Ššš, ať nezbudíš krtečka!“ panikařil a Dan se nechápavě otočil na mě.

„Je ohleduplný,“ krčila jsem rameny.

„Jo, je ohleduplnost sama. Mohla bys mi pomoct?“ sykl.

„Ticho! Vždyť mě prolákneš!“ zašeptala jsem.

„Prosím tě. Ten je mimo. I kdybys mu vyznala lásku, tak si to nebude zítra pamatovat,“ vrčel. Brácha nesnášel opilé lidi. Věděl, že to občas člověk udělá a nejspíš i Chrise chápal, ale stejně mu to nedělalo dobře. Zajímalo by mě, proč se tak zlil.

„Myslíš?“

„Pomoz mi a v autě si cukruj!“ vrčel dál. Podepřela jsem ho.

„Jdu to zaplatit,“ sykl a pustil ho. Chris zavrávoral a já s ním. Musela jsem se zapřít nohama a předklonit. Dělá si ten Dan legraci? Byla jsem jak Santa Klaus s pytlem na zádech.

„Ský zadek,“ mumlal Chris.

„Dík,“ hekla jsem a cítila, jak se mi rozjíždí nohy po dřevěné navoskované podlaze.

„Jdeme,“ pobídl mě Dan a odcházel.

Děláš si srandu? Okřikla jsem ho v duchu.

Odnes si ten svůj dárek sama.

Nedělej vlkodlaka a pomoz mi!

Daniel jen zavrčel a vrátil se. Nohy se mi třásly jak čerstvě narozenému teleti, když mi ze zad zmizelo břímě. Dan ho zvedl z podlahy a přehodil si ho přes rameno.

„Hlavně nenápadně,“ odfrkla jsem si.

„Jako kdyby to s tím pytlem šlo.“

„Buu inkat,“ mumlal Chris do rytmu Danielových kroků.

„Co říkal?“ vyhrkl a otočil se na mě. Málem mu přitom rozrazil hlavu o věšáky u dveří.

„Bacha!“ okřikla jsem ho. „Nevím, počkej a otoč se,“ vybídla jsem ho. Pak jsem vzala Chrisovu hlavu do dlaní.

„Chrisi? Co jsi říkal?“

„Buu inkat!“ zdůraznil.

„Co?“ nerozuměla jsem mu.

„Tak co říkal?“ vyzvídal brácha a Chris v tu chvíli zezelenal a začal se dávit. „No fuj!“ odfrkla jsem si a odvrátila tvář.

„Že bude blinkat,“ špitla jsem a sama zadržovala pobouřený žaludek. Dan stál jako socha.

„Omiň,“ kvíkl Chris a poplácal Daniela po boku.

„V pohodě,“ zavrčel a vyšel ven. Měl pozvracená záda a Chris nejspíš usnul.

„On za to nemůže,“ zastávala jsem se ho.

„Nic neříkám,“ vrčel.

„No právě. Nemůžeš se na něj zlobit.“

„A na koho bych měl? Na tebe? Jo, tak jo. Budu zuřit na tebe, protože nebýt tebe, tak…“ nedořekl. Zatnul zuby a vystrčil bradu. Shodil Chrise opatrně na zadní sedadlo jeho auta a stáhl si tričko.

„Dej sem mikinu,“ sykl a natáhl ke mně ruku.

„Co budu mít já?“

„Nemáš snad pod tím tričko?“

Rezignovaně jsem si přetáhla oblečení přes hlavu.

„No, tak takhle jako kluk fakt nevypadáš,“ změřil si mě brácha pohledem. Moje modré tričko bylo těsné. Dostala jsem ho od Alice k vánocům a dokonale zdůraznilo veškeré přednosti ženy. I když nebyly zrovna největší.

„Haney! Š máš… ty máš rsa!“ ozval se opilý Chris a třeštil oči na můj dekolt.

„Nemám,“ vyhrkla jsem.

„Nemá,“ souhlasil brácha na můj vkus moc rychle. Tak to se mě dotklo!

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Kristiana

19)  Kristiana (01.05.2011 13:23)

Chudák Chris. Hanny by se mohla přiznat, aby se z toho brouček nezbláznil a nezačal to zkoušet na kluky. ;)
Opilý Chris On je slaďouš za každých okolností
Ten konec! "Nemá"

18)  Anna43474 (18.04.2011 20:09)

Já už se fakt začínám těšit na tu děsivou část plnou umírání a vraždění... Ba ne, tohle je vražda!!! smíchem
On je roztomilý Šňufííí
TKSATVO

Yasmini

17)  Yasmini (02.01.2011 23:47)


Nemá prsa, ty mě chceš zabít. Tečou mi slzy:):):)

Amisha

16)  Amisha (25.10.2010 12:10)


No tohle!

eElis

15)  eElis (16.09.2010 18:53)

chudák Chris:( ale jinak kapitolka byla skvělá hlavně ten konec

14)   (16.09.2010 13:56)

Závěr skvělý i ceá kapitola, to je jasný Skvělýýýýýý

SarkaS

13)  SarkaS (16.09.2010 13:47)

Jo tak to se vazne povedlo, chudák Christmas, je z toho uplne hotovej. A bracha to na konci vazne rozsekl

eMuska

12)  eMuska (16.09.2010 13:28)

Aj mňa by sa to doklo!!!
Poviem ti, lepšie opitého človeka som ešte nevidela!
Perfektné, som zvedavá, čo si bude Chris pamätať...

Marketa

11)  Marketa (16.09.2010 13:20)

Když sem to tetˇdočetla tak sem jsi myslela že se smíchy neudržím parádní kapitola.

10)  EmmTheBest (16.09.2010 12:40)

Chudák Chris, takhle nevědět, na čem je
Ale jelikož jsem trošičku sadista, tak mě to baví! A ten závěr je fakticky nejlepší. skvělý

Linfe

9)  Linfe (16.09.2010 09:58)

„Nemá,“ souhlasil brácha na můj vkus moc rychle. Tak to se mě dotklo!

luxusní závěr

Michangela

8)  Michangela (16.09.2010 08:56)

Chudáček Chris! Jsem zvědavá, jestli si bude zítra pamatovat co viděl.

7)   (15.09.2010 21:32)

Nočkááá Áááách, Chris je táák sladký i když je opilý

6)  Alorenie (15.09.2010 21:29)

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!! To je tak skvělý Opilý Chris je super! :D:D

sfinga

5)  sfinga (15.09.2010 21:19)

Juj, ty dva jsou fakt paka
Takhle Chrise trápi, to se nedělá
Chudák kluk, já ho mám ráda a lituju ho :(
To bude tanec, až to praskne

Petik

4)  Petik (15.09.2010 20:31)

Chris byl super, ale už by mu to měla říct, chudák je z toho pořádně zdrblý ...doufám, že si to bude pamatovat, bylo by to super

Kaca

3)  Kaca (15.09.2010 20:17)

Jeeej, opilý Chris byl super. Bude inkat.. nejdřív jsem vyslela že spinkat, protože tak to říká bratranec, ale nakonec jsem to vzala s více pravděpodobného konce a on se vážně vyblil! S tím že ojede Dannyho ségru mě fakt dostalo! No Míšo, tohle bylo zatím asi nejlepší co jsi napsala - promiň ale s opilcema je vážně sranda- když je máš pod kontrolou. Víš o tom, že já i čekala, kdy jí pochválí prsa? No sice jí je nepochválil, ale byl to skoro stejný význam Danny to určitě myslel dobře, jak ho znám. Jinak doufámm, že si to bude Chris pamatovat, aby byla legrace určitě další kapitolu

Iwka

2)  Iwka (15.09.2010 20:11)

Nemá...
Opilý Chris je vážně roztomilý. I když Danny byl mrzutej jak starej dědek
A vážně, opovaž se tam dát nějaou pohřební věcičku!
Ach, já chci další!!!

1)  nathalia (15.09.2010 20:00)

OMG :-D
Prej hezky zadek :D :D :D
Ty mas prsa :D :D :D Ty ho chudaka tak trapis!!!! Tak jsem teda zvedava jak to bude pokracovat!!! Doufam ze ji ty vlasky zase narostou a myslim, ze dokonci vim jak

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek