Sekce

Galerie

Double drabble (200 slov). Existuje jedno zvířátko, se kterým by si ani upíři neměli zahrávat...

Už dvě hodiny bloudím po lese a snažím se naleznout něco, co by se dalo zakousnout. Jediné, na co jsem ale zatím narazil, byli dva lidé asi pět mil na východ od místa, kde jsem stál.

Byl jsem úplně vyhladovělý, hrdlo mi olizovaly mocné plameny a celé tělo se třáslo…

Dalo mi pořádnou práci přinutit se zůstat na místě a nerozběhnout se za tou lákavou vůní, kterou mi právě vítr přivál pod nos.

Zaslechl jsem prasknout větvičku a tlukot malého srdíčka z opodál rostoucího keře.

„Tak dost! Ať už je tam cokoliv, má to spočítané!“

Vrhnul jsem se k tomu místu, vycenil zuby a stačil zahlédnout pouze černou kožešinku s bílými pruhy, když mě do obličeje zasáhla neuvěřitelně smradlavá tekutina.

Okamžitě jsem si ji začal z obličeje stírat, ale byl to tak pronikavý zápach pro moje nadmíru vyvinuté smysly, že jsem se běžel domů umýt, aniž bych si býval vzpomněl na to, že mám vlastně stále žízeň.

„Zatracení skunci,“ klel jsem.

„A pak, že na Jaspera nikdo nemá,“ chechtal se Emmett, zatímco jsem na sebe lil rajskou omáčku po litrech a všichni kolem mě chodili s kolíčky na nose…

Dokonce ani Alice to nevydržela. Není nad v dobrém i zlém...

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

1)  Jaja.M (03.03.2015 16:42)

Takové krásné a neohrožené zvířátko, ten skunk. Ani upíři na něj nemají.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek