Sekce

Galerie

/gallery/Bambi.jpg

aneb jak dopadl Poslední boj?

Bambi vyrazil…

Již po několika skocích poznal, že to nebyl dobrý nápad. Kopýtka ho bolela, do nohy si zapíchl trn a plíce se mu na to chtěly vykašlat. Nebo se nechat vykašlat – výsledek by byl stejný. Kořeny stromů se mu zákeřně pletly pod nohy. Vysoká tráva ho spoutávala. Po třiceti metrech zahučel zcela vyčerpán pod keř a lízal si rány. Obrazně i doslova.

Cullenovic rodinka prošla nevšímavě kolem něj a věnovala se dál společenské konverzaci. Alice všechny lákala na to nové místo, kde jsou srnky prý přímo al dente. Esme přemítala, zda-li si nedá rybu. Rose konstatovala, že tam něco smrdí. Emmet si nenápadně očuchal podpaždí a usmál se. On to tentokrát nebyl. Jasper se s Carlislem přeli o možnosti výskytu mimozemských civilizaci v okolí a o možnostech jejich detekování. Edward a Bella si vášnivě hleděli do očí a neříkali nic. Byl to jejich první lov bez dcery a oni si ho hodlali pořádně “užít“.

Bambi si oddychl. Nevšimli si ho. Z maskování měl vždycky za jedna. Jo to byly časy, kdy s Bílým ocáskem a Kulhavým Vilíkem pokulhával po rodné loučce a vzdělával se v přírodních vědách. Kde je jen klukům konec? Odpověd na tuto otázku mu prošla před chvílí kolem.

Ta sebevržedná mise byla teda pěkná blbost, nadával si v duchu. Vždyť máš své povinnosti a závazky vůči matce přířodě! Musíš přece předat dál svůj výjimečný genetický materiál! A co by si bez tebe počal pan Disney!

Žádné kamikadze! Tichý partizánský odboj bude to právé pro můj záměr, rozhodl se. To ovšem musím úplně překopat strategii. Kolouščí čelíčko se zamračilo v důkladném zamyšlení. To poloupíří smrádě… TO je ta cesta. Která holčička by odolala nežnému pohledu bezbraného a nejlépe ještě zraněného kolouška? Jistě - to je ten způsob, jak se dostat do týlu nepřítele. A pak… Ďábelský smích se rozléhal krajem. Datel začal vyťukávat SOS.

Ale budu si muset trochu upravit exteriér, konstatoval. S tímhle zevnějškem bych se daleko nedostal. S tím šilháním už nic neudělám, ale kopýtka si neupravoval, jak je rok dlouhý.  A jeho poslední koupel byla, když zapadl do bažiny. Takhle by mu žádná prepuberťačka kolem krku nepadla. I ten skunk, co ho minulý týden potkal, žbrblal něco o smraďochovi.

Vyrazil hlouběji do lesa, kde tušil křištálovou studánku. Nakonec našel jen potůček s tůní, ale jeho účelu to stačilo. Ta studánka by sice byla stylovější, ale nemůžeš bazírovat na maličkostech, pokáral se.  Podměrečný jelec na něj zíral z tůně, když ladnou šipkou zahučel pod hladinu. To koukáš, amatére!  S prskáním se vynořil. Po chvíli začaly na hladinu vyplouvat i ostatní ryby. Břichem vzhůru. Nešťastný ledňáček sbalil rodinu a odstěhoval se dál proti proudu. Citlivka!

Po koupeli si upravil srst a usmál se na svůj odraz v zakaléné tůnce. Kolem právě letěla sojka. Omdlela.

Teď je čas na kopýtka. Našel si pěkně křemínky a začal si je brousit. Šlo mu to jedna radost. Až jisky do porostu létaly. Nevšímal si lesního požáru, který tím založil, a vyrazil směrem ke Cullenovic rezidenci. Ta holka se tam určitě bude potulovat a pak příjde jeho chvíle. Představil si tu situaci: Mýtina, východ slunce. On skotačivě vyhopsá z lesa a důvěřivě začně spásat trávu. Pak JI náhodou spatří. Strne! Hra oči a mihotání dlouhých řas. Pokus o útěk a pád. Bolavá nožka, tichý výkřik… Ne, těmto ďábělským svodům nemůže ona odolat!

 

 

 

 

 

Zápis z Bellina deníčku:

Dnes je významný den! Renesmee SAMA ulovila svého prvního jelínka!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3   »

emam

48)  emam (12.10.2013 21:05)

:'-( A co chudk Disney?!

Pilly

47)  Pilly (28.06.2012 21:21)

maryblack

46)  maryblack (20.05.2012 00:08)


Nemám slo, fakt ne

ireen

45)  ireen (11.04.2012 21:04)

A Bambi se nám přepočítal! :p Chudák pan Disney! :'-(



...jak je důležité psát si deníček!

44)  AnnieS (11.03.2012 19:35)

Zápis z Bellina deníčku je nejlepší chudák Bambi :( ale jinak vážně skvělé

miamam

43)  miamam (06.10.2011 11:22)

Chjo božínku! "Ďábelský smích se rozléhal krajem. Datel začal vyťukávat SOS." Hehehe, to byla zase pecka :D

42)  Alorenie (07.07.2011 14:26)

néé chudák bambi!

41)   (06.07.2011 16:46)

Néé Ach, já koloušky náhodou miluju, ale umíš tak skvěle psát, že i já se musím zasmát

HMR

40)  HMR (02.07.2011 22:17)

Ty šílenče!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Křišťálová studánka je tam, kde nejhlubší je les a pozná se podle rudého vřesu a tmavého kapradí, a laně tam chodí pít, ne se koupat, koukám, že Bambi má jen americké vzdělání, já si o tom jejich školství nemyslím nic dobrýho! Konec konců jen americký kolouch si může myslet, že vyvázne ze setkání s poloupírkou s nablýskanými kopýtky, to jsou ty filmové vlivy, samý Rambo, Rocky, Superman a normální kolouch, aby se nechal zakousnout...

monikola

39)  monikola (24.06.2011 15:19)

Kde je jen klukům konec? Odpověd na tuto otázku mu prošla před chvílí kolem.

ja proste to sa fakt nedá strašne...straaaašne by som chcela plakať za Bambim, ale... nedáááá sa to

Bosorka

38)  Bosorka (24.06.2011 06:19)

Asi je to vtipná rybka ;) Díky Ambro!
Fanny - černého humoru není nikdy dost

ambra

37)  ambra (23.06.2011 23:27)

Bos, nevíš, proč mě totálně rozsekal podměrečný jelec? A samozřejmě nejen on! Pokud Tví chlapci zdědí tvůj smysl pro humor, závidím jejich budoucím manželkám :D .
Skvělé!

Fanny

36)  Fanny (22.06.2011 20:03)

Trocha černého humoru... stydím se stydím ,ale směju se tu jako blázen

35)  sisibella (22.06.2011 14:56)

tak z toho váážně nemůžu!

eElis

34)  eElis (22.06.2011 00:28)

To je jedna perla vedle druhé!!! A jen škoda, že mu ten jeho ďábelský plán nevyšel, když se na to tak Bambi hezky a pečlivě připravoval.

MisaBells

33)  MisaBells (21.06.2011 20:56)

Bos, právě, že ty! :p :p

Carlie

32)  Carlie (21.06.2011 20:55)

To si piš, že zasloužíš, a piš dál

Bosorka

31)  Bosorka (21.06.2011 20:52)

Míšo - Já ne! To Nessie ;)
Carlie - díky to si ani nezasloužím

MisaBells

30)  MisaBells (21.06.2011 20:43)

vrah jsi a vrahem zůstaneš! Bambi a jeho plán... nějak mu to nevyšlo, co, chudáčkovi? No jo, pokaždé nemůže být posvícení - i když Ness jej asi měla. Ten zápis v deníčku mi zaprskal monitor!

Carlie

29)  Carlie (21.06.2011 19:04)

Bosinko, jsem tak ráda, že píšeš a nepřestáváš, protože jsi gejzír originálních nápadů, neotřelých zvratů a nenásilného humoru!
"plíce se mu na to chtěly vykašlat. Nebo se nechat vykašlat" :D
"místo, kde jsou srnky prý přímo al dente"
"Edward a Bella si vášnivě hleděli do očí a neříkali nic."
"Kde je jen klukům konec? Odpověd na tuto otázku mu prošla před chvílí kolem."
"To poloupíří smrádě… "
"Po chvíli začaly na hladinu vyplouvat i ostatní ryby. Břichem vzhůru."
Ovšem plíce jsem si smíchy mohla vykašlat z tohodle: "Nevšímal si lesního požáru, který tím založil, a..."
a z lakonického zápisu do deníčku :D
Jeeeeď, Bosi, jeeeeď!!!

1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek