Sekce

Galerie

/gallery/heart.jpg

Druhá květnová neděle znamená co?

 

Že je Svátek matek! A protože se jich u nás několik pohybuje, nemohli jsme si nechat ujít možnost jim popřát!

Takže mámy, mamky, maminky, mamoušové, mamušky, maminy, užijte si to a donuťte své rodiny, aby si vás dneska pěkně hýčkaly ;-)

 

 

 

(Nematky se nebojí, za chvíli tu máme Den děti a taky se dočkají gratulace ;-) )

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Paike

8)  Paike (09.05.2010 19:07)

Ta má mi striktně zakázala darovat jí výrobek z druhé třídy, který mi učitelka poslala se vzkazem, že doteď ležel na výstavce, jako minulý rok.
No, taky tak vypadal. Zašedlý, zaprášený, pokreslený jakýmisi kosočtverci, které dokazují vytříbenou inteligenci zdejších (m)učenců.
Snaha zapatlal lihové obrázky pastou na zuby nevyšla a má mamka nenápadně s polibkem na čelo hodila výrobek hodný ceny Uměleckého matláka do koše s příslibem, že už nic takového nemám dělat. Nevděčnice.

Všem ostatním, na které se nedostalo mého umu, přeji krásný den, nechť jsou jen opečovávány.

Monelien

7)  Monelien (09.05.2010 18:55)

Tak vzhledem k tomu, že je mamka dneska celý den v práci a vrátí se teprve za čtvrt hodiny, jala jsem se udělat večeři. Na zahrádce u sousedů jsem nenápadně naškubala nějaké to kvítí a všechno to naaranžuju na podnos :)

Alrobell

6)  Alrobell (09.05.2010 12:26)

Milé dámy - maminky,

budu Vám vyprávět příběh... Včera jsem šla se svou sestrou nakupovat a u vchodu nás oslovila paní... koupíte-li si bonboniéru Milku dostanete růži pro maminku jako dárek... A tak jsme se setrou brouzdaly po obchodě a nakonec Milku koupily - mamča je na sladké - nákup jsme hodily i s dárečkem do kufru auta a růžičku daly na zadní okýnko. Spěšně jsme zabouchly dveře, naskočily a uháněly směr domov... Celé šťastné, že jsme nezapoměly jsme vyskočily před domem a jaly se vytahovat nákup.
Já se už vítala se svou fenečkou, když ségra zavřeštěla: "Jak si tam tu kytku dávala?"
Spěšně jsem nechala Tekču tekčou a v podapatečkách si to cupitala ke kufru... To co jsem viděla... No málem mě šláhlo... Krásná růže byla amputována rovnou po květem, který byl rozmašírovaný... Jak jsme zabouchly dveře, kytky sklouzla dolů a květ se ocitl rovou zavírání kufru... Chvíli jsme na to hleděly a pak se začaly smát... Mamka nás zmerčila a šla za námi, na to ségra chramstla po bonbošce s tím, že to jí dá ona. Já vzala do jedné ruky stonek a do druhé ruky květ a šla popřát taky...
Maminka měla radost z bonbošky a kytku na dvě části převzala s úsměvem a s průpovidkou, že takhle originální květinu, nikdy nedostala...
Pak jsme se tomu ještě smály u kafe... a o tom to je... naše maminky jsou milé a mají radost ze všeho co jim jejich milá ratolest donese... ať už je to amputovaná kytka, namalovaný obrázek, vytvořený hrníček a podobně...

To proto Vás maminky tolik milujeme... Když nám je zle, staráte se o nás... Když nám je do pláče nastavíte rameno...Ve šťastných chvílích se radujete s námi...každou naši snahu Vás potěšit odměníte úsměvem a pohlazením...

Tak buďte maminky takové jako teď a my Vám slibujeme, že příští rok to bude kytka pořádná a né chuděrka amputovaná...

Al

Popoles

5)  Popoles (09.05.2010 11:59)

Tož se také připojuji. Všem maminkám, které jsou v doslechu přeji:
- pevné nervy
- dostatek blízkých osob, použitelných k hlídání robátek
- píšícím maminkám, pevnou a jistou ruku na klávesnici a neustálý přísun inspirace
- pozorného, milujícího a chápajícího chlapa, ochotného si namazat kus chleba k večeři,jen aby drahá polovička mohla nerušeně psát
- no a pak ten zbytek - zdraví, štěstí, dlouhá léta

Noth

4)  Noth (09.05.2010 09:16)

Cha,
koukám, že mě Nebraska zase předběhla!
Ovšem protože je to naše Nebraska, tak jí to velkoryse odpouštím a rovněž přeji vše nejlepší!

Bye

3)  Bye (09.05.2010 08:48)

Hm, hm.
To už se mě asi taky týká.
Abych popřála mamince. Vdycky na to zapomenu.
Díky za připomínáček!

Karolka

2)  Karolka (09.05.2010 08:05)

Děkuji! Líbám!
A přeju:
- ať je vaše srdce neustále rozbušené zamilovaným vzrušením
- ať vás vždycky a všude líbá Múzak
- ať je vaše tělesná konstituce bacilovzdorná
- ..... (individuáně dosaďte, co byste rády)

Silvaren

1)  Silvaren (09.05.2010 07:48)

Moc děkuju. Jelikož ratolest je ještě menších rozměrů, jste pravděpodobně jediní, kdo mi dnes popřeje.

Všem maminkám přeju:
štěstí v životě,
život ve zdraví,
zdraví v pořádku,
pořádek v hlavě
a hlavu v oblacích!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek