Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/houbi%C4%8Dky.jpg

Jeden kuchař, jedna surovina, dva jedlíci a jedna šílená spisovatelka.

Co z toho může vzniknout?

Pozor, toto je parodie a nadsázka, nikoli návod k použití. Berte to s velkou rezervou.

Ještě upozornění - za poškození bránice následkem smíchu nenesu zodpovědnost.

„No tak Bello, nebuď srab a ochutnej, je to vážně dobrý. Táta má tenhle recept už dlouho a vždycky ho dělá, když se sejde rada starších. Určitě by je nekrmil něčím nechutným.“

Jacob vyčkávavě koukal na Bellu a šermoval jí před pusou vařečkou s podivnou směsí. Ráno jí zavolal, že k ní přijde a má pro ni překvapení.

Dorazil před polednem s širokým úsměvem na tváři a pytlíkem sušených hub v ruce. Před očima jí zamával nějakým umolousaným papírem a oznámil: „Dneska vařím oběd já.“

To Bellu opravdu vyděsilo. Měla již své zkušennosti s Charliem a jeho školou připálených hrnců.

Bella zavětřila a nedůvěřivě nakrčila nos.

„Seš si jistej, že to není jedovatý?"

„Jasně že jo, tyhle houby táta sbírá vždycky a sušení věnuje větší pozornost než zápasu Yankees. Vždycky toho uvaří celej rendlik, ale nikdy mi nedal ochutnat, že je toho prej málo a já když něco začnu polykat, zastavím se až u držadla hrnce. No a když je dneska pryč, řekl jsem si, že to zkusím uvařit.“

Jakob spiklenecky zamrkal.

„Věřila bys tomu, že ten recept dokonce schovává do knížky Quileutských legend?“

„No tak, nedělej fóry a řekni, jak skvělej jsem kuchař.“

Jacob nasadil svůj nejlepší pohled týraného štěněte (trénoval ho doma před zrcadlem).

„Jestli mi budou muset pumpovat žaludek, tak se připrav na to, že z tebe Edward udělá ozdobnou předložku před krb.“

Bella se v duchu rozžehnala se svým mladým a nerozvážným životem a vzala si od něj vařečku.

„Hm... neni to fubets fpatny, ale spfálila sem si jafyk,“ mumlala Bella s plnou pusou a jak se snažila sousto ochladit, vypadala jak křeček, který si vzal do tlamičky víc, než zmůže.

Jake popadl z příborníku lžíci, sedli si spolu ke stolu a začali dlabat z jednoho hrnce.

Už měli skoro dojedeno, když se Bella začala cítit nějak divně.

„Ty pitomče, mě se dělá šoufl, ty houby byly určitě jeééédouvauau...“.

Belle se ne a ne podařit vyslovit to správné slovo. Urputně se soustředila na svou pusu.

„Hee, hee... hele, co to meeleš?“

Jake se vrávoravě zvedl ze židle. Nějak se mu ale nepodařilo chytit balanc a vletěl po hlavě do dřezu. Když se narovnal, měl na hlavě naražený hrnec od včerejšího guláše, který Bella ještě nestačila umýt.

„Bello!“ ozvalo se z pod té zvláštní pokrývky hlavy a znělo to, jak vyděšenej vlak v tunelu.

„Ty houby bylaluy asi opraudvu jedouvatý, já jsem osleupl!“

„Hihyhyíí,“ Bella si byla jistá, že není kůň, ale nějak neovládla zvuky, které vycházely z její ustní dutiny. Zvedla se a na nejistých nohách šla k Jakeovi, který se motal po kuchyni, narážeje s dutými ranami do stěn a sundala mu z hlavy hrnec.

Chvíli na ni koukal jak vidle z hnoje a pak se sesunul na podlahu.

„Asi viuim, co to bylo za houubyy.“ Ani jeho jazyk moc neposlouchal a vytvářel svoje vlastní kreace slov.

Kdyby na to měla Bella dost koordinace a soustředění, řekla by mu od plic, co si teď myslí o jeho kuchtění.

Na (ne)štěstí byla ve stavu totálního skouření a před očima viděla malé, tančící růžovoučké sloníky.

V tom se otevřely dveře a do kuchyně se přiřítil Edward.

„Co se to tu k čertu děje a co je to za divnej smrad?“

Chvíli nechápavě zíral na Bellu, která právě stála na kraji židle, v ruce vařečku umazanou od zbytku míchanice a mávala s ní jak dirigent. Kousky hmoty lítaly po kuchyni a jeden těsně minul Edwardovo pravé ucho.

Edward nasál pach jídla a docvaklo mu, na čem si ti dva pochutnávali.

Jacob zavětřil směrem k Edwardovi, do nosu ho uhodil jeho upíří odér a on ve svém podroušeném stavu nabyl přesvědčení, že musel spadnout do nekryté staré žumpy. Musí si honem sundat oblečení, jít se vysprchovat a dostat ze sebe ten puch.

Edwardovi málem vypadly oči z důlků, když si Jacob sundal tričko a se slovy: „Tfuj tajfl, to je ale prříšrneeej smlard,“ na něj vystrčil pozadí, stáhnul si kraťasy a jal se nacpat svoje tělo do dřezu na nádobí.

V té chvíli udělala Bella krok do prázdna a Edward ji na poslední chvíli zachytil. Přestal si všímat Jacoba, který si na sebe nalil Jar a snažil se štětkou na nádobí dosáhnout na záda, broukaje si písničku The Body.

Popadl Bellu, která byla právě uprostřed baletního představení, v němž účinkovali různobarevní sloni, doplnění orchestrem kvákajících žabiček a odnesl ji nahoru do jejího pokoje.

Chvíli mu trvalo, než jí svlékl kalhoty a triko, protože se s ním prala a přesvědčovala ho, že tahle baletní sukýnka je na vystoupení nejlepší.

Povolila, až když se jí zeptal, jestli mu ji půjčí, aby si ji mohl vykoušet. Velkoryse mu to dovolila.

Jenže když už se mu podařilo Bellu nařídit směr postel, její představení právě vrcholilo. Rozběhla se a skočila na něj. Edward tohle zákeřné napadení nečekal a se zvukem padající skály se zřítil i s Bellou na podlahu.

Bella byla šťastná, že se jí finále vydařilo, vyšvihla se na svého slona a triumfálně na něm chtěla objet jeviště. Byla překvapená, když její slon začal vydávat nesouhlasné zvuky přecházející do sténání a ještě se mu prodloužil chobot.

Edward právě zažíval svou horkou chvilku. Bella jen v prádle, sedící mu na bocích a zkušeně rajtující v sedle.

Se zavrčením a největším sebezapřením ji hodil na postel. Bella nadšená ze svého baletního výkonu konečně vyčerpáním usnula.

Edward si hlasitě oddechl a zalitoval, že na něj nefunguje studená sprcha. Bude ten Bellin jezdecký výkon muset rozchodit.

V tom si vzpomněl na koupajícího se Jakea.

Seběhl dolu, ale Jake už tam nebyl. Všude byla potopa a bublinky z Jaru. Uprostřed místnosti ležely Jacobovy šaty. Edward jen zakroutil hlavou a vrátil se nahoru k Belle, co kdyby měla chuť na další taneční vystoupení.

Když Jake usoudil, že je ten smrad lepší, tudíž se asi dost umyl, vylezl ze dřezu a zamířil domů.

Naštěstí se přeměnil až za domem, jinak by sousedi zažili větší šok, než jen z nahýho kluka motajícího se ze dveří, mokrého, pokrytého pěnou, prozpěvujícího Wííí ááár ddd čempiííjeéénc.

Když se Jake přeměnil, měl v úmyslu běžet domů a vyčinit Billymu, že ho nevaroval před těmi houbičkami. Jeho vidění ale ještě nebylo stoprocentní, a tak když s kletbou "do prčic, kdo sem dal ty blbý stomy," narazil asi do dvacátého a postaral se tak o práci pro dřevorubce na příští týden, uznal, že čtyři nohy sám nezvládne a raději počkal na Sama a nechal se odvést.

Tak skončilo Jacobovo a Bellino seznámení s houbičkami, které rada starších s oblibou používala k výletům s „cestovní kanceláří Říše duchů“.

 

Povídky od Popoles

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Empress

22)  Empress (20.05.2012 13:59)

Ha, ha, hááá Pomoooc už nemôžem

ireen

21)  ireen (30.03.2012 19:19)

, !!!!!!!!!!!!!!!!!!
, !!!

DIKY, DÍKY .......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maryblack

20)  maryblack (27.03.2012 16:00)

19)  kajka (06.03.2012 12:04)

Řehtala jsem se jako kůň.
Chudák Edward, furt jenom zachraňuje a zachraňuje.
Doufám, že se časem dočtu k nějaké Tvé povídce, kde jí ožíráš jako dogu.
Děkuju, skvěle se to četlo.

Crazy

18)  Crazy (23.09.2011 13:18)

Cooooožeee???
Ty houby bylaluy asi opraudvu jedouvatý, já jsem osleupl !!!!!!!!
Já chcípám!pig

SarkaS

17)  SarkaS (09.09.2011 00:27)

Já tu umřu, nevím po kolikáte to čtu, ale pořád se u toho můžu smíchy poč... udusit jsem chtěla říct. Geniální a nesmrtelné.. tahle povídka prostě splňuje definici upírismu

16)  Tery (08.01.2011 02:04)

boze pomoooooooooooooc tak jako ja uz vidim jaka jak si meje zadnici s jarem ve drezu no nemuzuuuuuuuuuuuuuuuu

Yasmini

15)  Yasmini (28.11.2010 19:47)


Baletní vystoupení mě dostalo. A jak byla velkorysá, když mu půčila sukénku.
Super.
Y.

14)  krokynka (27.11.2010 19:31)

Tak tohle bylo................... SUPER :D:D:D Dik moc za napsání týhle jednorázovky :-) :) :)

13)   (01.09.2010 17:14)

To si piš že vyvolává. A ne smích, ale rovnou záchvat řechotu, který nejde zastavit

Popoles

12)  Popoles (01.09.2010 17:12)

Díky lidičky, tohle je moje prvotina a jsem strašně ráda, že stále vyvolává smích na vašich tvářích.

eMuska

11)  eMuska (29.08.2010 23:56)

No verili by ste tomu? A to som mala huby rada, no ďakujem pekne... Perfektné...

10)   (25.08.2010 19:37)

nemůžu

Gassie

9)  Gassie (30.07.2010 23:23)

Máš mě na svědomí. Něco tak vtipného jsem už dost dlouho nečetla.
Snaha smát se potichu a nevzbudit zbytek rodiny nevyšla.
Takhle jsem se už dlouho nezasmála.
Moc krásná povídka

8)  lenna (10.07.2010 17:47)

Tak tohle bylo naprosto..ůžasný.. smíchy se válim po koberci,sem spadla ze židle a eště sem se málem udusila... nejlepší:Chvíli mu trvalo, než ji svlékl kalhoty a triko, protože se s ním prala a přesvědčovala ho, že tahle baletní sukýnka je na vystoupení nejlepší.

Povolila, až když se jí zeptal, jestli mu ji půjčí, aby si ji mohl vykoušet. víc takovýhlech povídek:D

krista81

7)  krista81 (29.06.2010 23:58)

Tak to bylo perfektní, směju se ještě teď :D :D :D
Jacob co oslepl a pak ty stromy co mů pořád někdo staví do cesty
Bella jako baletka, růžový sloni a žabičky
jenom chudák Edward
a co pokračování - nebylo by?

piskot94

6)  piskot94 (31.05.2010 15:57)

to je fakt hustý

5)  tellenka (25.05.2010 22:02)

Hihyhyhyiii, tak teď si ale nejsem jistá, že nejsem kůň. Už mě od smíchu bolí břícho. Úžasné!!!

Abera

4)  Abera (04.05.2010 10:42)

3)  naty (04.05.2010 10:34)

tuhle povidku sem cetla u na stmivani.eu ted sem si ji precetla zase o malem padam ze zidle myslim ze bys mohla napsat jeste pokrackotak vytlamanou me jeste ve skole nevideli..aspon myslimkraaasa

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek