Sekce

Galerie

/gallery/3652760195_964d65dd5f.jpg

Dovoľte mi predstaviť Vám svoju poviedku. Je inšpirovaná Svätým Grálom a tajomstvami v jeho okolí. Príbeh je o nie celkom obyčajnom dievčati Bella. Možno si poviete, veď Bella je neobyčajná vždy, prečo by táto mala byť výnimočná? Hm... pretože by mala spasiť svet. Viac už neprezradím, príjemné čítanie.

 

Bonnie

Prológ

Cirkev a evanjelium popiera akúkoľvek existenciu potomkov Ježiša Krista. No staré zdroje tvrdia, že po vyhnaní diabla z Márie Magdalény ju prijal do svojich radov. Väčšina historikov si preto myslí, že ich vzťah prerástol v niečo viac. Čo ak majú pravdu? Čo ak z ich lásky vzišli deti? Potomkovia, ktorí boli cirkvou prenasledovaní a zatracovaní zo strachu, že ľudia stratia vieru v Boha. No genocída mala aj iný dôvod, pokrvná línia grálu mala neprirodzené schopnosti,  ktorých sa báli. Tento príbeh bude preto rozprávať o osude poslednej grálsej princeznej, ktorá bola ukrývaná a v sladkej nevedomosti žila pokojný život, nad ktorým držal ochrannú ruku Rád Svätého Grálu.

 

1. kapitola - Počiatok

 

Bella

„Cŕŕn, cŕŕn.“

Kto zase otravuje takto z rána, dúfam, že Charlie otvorí. Otočím sa zrazu...

„Ááá, do pekla.“

Človek ani poriadne nevstal a už bozkáva zem. Keď sa konečne vymocem z prikrývok, vbehnem do kúpeľne. Fu, to zase vyzerám. Keby ma prešiel parný valec, asi by som vyzerala lepšie, čo už. Načiahnem sa za kefou a začnem dávať dokopy svoj výbuch na hlave. Počase to vzdám a svoje neposlušné tmavohnedé vlasy nechám voľne pohodené okolo hlavy, ošplechnem tvár a zistím, že lepšie to už nebude. Rýchlo ešte zhrabnem zo stoličky staré, bavlnené šaty, ktoré nosím na doma. Musím ešte zavolať Angele, či platí to kino dnes večer. Predsa len, s Jessicou sme sa včera dosť hnusne posekali a ona to celé organizuje. Ten pako Mike, prečo mi nedá pokoj? Dosť jasne som mu dala najavo, že s ním nikdy nič nebudem mať. Navrhla som mu, aby to teda skúsil u Jessici a on nič. No, čo už, vyriešim to neskôr.  Som zvedavá, kto nás poctil svojou návštevou. Zbehla som schody, no keďže som neuveriteľne „šikovná,“ na poslednom schode som stratila rovnováhu a rútila sa k zemi. V panike som vystrela ruky, pád neprišiel, chytili ma silné ruky. Pôvodne som si myslela, že to bol Charlie, no zrazu som si uvedomila chlad, ktorý z nich sála a prišlo mi to zvláštne. Pri uchu mi zaznel hlas ako anjelské chóry. Cítila som, akoby ma nežne hladil po tvári.

„Si v poriadku?“ spýtal sa neznámy.

Zaklipkám mihalnicami a mám pocit, že ešte stále snívam. Je nádherný, dokonalý, jeho pleť je ako lupienky kvetov čerešne, biela a jemná. Bože, ten chlapec nemal nikdy pubertu? A tie jeho pery! Hm... krásne vykrojené, priam volajúce po bozku. Dobre Bella, nádych a výdych, nehypnotizuj mu ich. No tak, pozri sa vyššie, určite má aj oči! Fajn, tak to asi nebol dobrý nápad, začínam sa topiť v tých nádherných karamelkách. Sakra, dievča, veď vieš plávať, tak, čo blázniš! Dobre, asi mi začína hrabať. To bude tým, že som ráno necvičila jógu. Teraz mu už láskavo odpovedz, lebo len čumíš ako také teľa na nové vráta.

„Hm je mi fajn, ďakujem za záchranu od ďalšej modriny. A boli by ste taký láskavý a pustili ma?“

Zmätene ma postavil na zem a začal si ma prezerať zaujatým pohľadom. Hrá sa na röntgen alebo čo? Neznášam, keď ma niekto pozoruje, a tak mu pohľad opätujem. Nedokážem potlačiť vzdych, kam sa hrabe Mikelangelov David? Nesiaha mu ani po členky. Keď si predstavím tú vypracovanú hruď rysujúcu sa pod čiernou košeľou, tečie mi po brade slina. Z môjho snívania ma vytrhlo odkašlanie za chrbtom. Kto do pekla... ááá, ako som mohla zabudnúť na Charlieho, typická ja.

„Ahoj oci, aj ty si tu?“

zatrilkujem mihalnicami a tvárim sa štýlom, ja nič, ja muzikant. Čakala som, že len prevráti oči a povzdychne si, no nestalo sa tak. Má smutný, zachmúrený pohľad a povie:

„Bells, posaď sa, prosím, nemáme veľa času.“

Prestávam všetko chápať, čo sa to do pekla deje! S kamennou tvárou sadám na gauč a čakám na ortieľ, ktorý zmení celý môj doterajší život. Mám pocit, že problémy, ktoré ma trápili pred pár minútami, budú v porovnaní s týmto len banality.

 

Edward

 

Pred 3 dňami

Túlam sa po lese, hľadajúc niečo pod zub. Neuveriteľne ma mrzí strata života tých úbohých zvierat, no podstatu upíra v sebe nedokážem potlačiť. Sústredím sa, rozprestriem siete a začnem vnímať celý lesný ekosystém. Začnem pomaly vysávať životnú energiu z dvesto ročného silného stromu, viem koľko si môžem zobrať. Už ako nového zrodu som prechádzal neúprosným výcvikom, elitných ochrancov Svätého Grálu. Zo začiatku som zmätený, predsa len v legendách sa taký ako ja živili len ľudskou krvou, no zistil som, že nepatrím k bežnej vrstve. Bol som prijatý do radov vyvolených, prijal som jed tých, ktorí boli stvorení samotnou Máriou Magdalénou na ochranu jej potomkov.

 

Ešte párkrát si dobijem životnú energiu a zameriam sa na zvieratá, myšlienkou zabijem pumu zakrádajúcu sa k stádu jeleňov, a tak isto jedného z nich. Stádo sa v panike splaší, avšak to ma vôbec nezaujíma, idem si za svojím úlovkom. Puma je ešte krásne horúca, sála z nej adrenalín, skrčím sa k jej hlavnej tepne, vysuniem tesáky a s chuťou sa do nej zahryznem. Cítim, ako adrenalín osladil jej krv a napĺňa mi vyschnuté žili spievajúcou tekutinou. S poslednou kvapkou krvi stekajúcou po perách prejdem k jeleňovi. Našťastie som bol rýchly, takže je ešte stále teplý a nie obyčajná zdochlina. Škoda, že nie je taký chutný, ale tak čo už narobím, nemôžem sa predsa správať ako gurmán. To nemám v popise práce. Nasýtený, zhruba na pol roka, sa vraciam naspäť do centrály. Avšak, stále mi nedajú pokoja obavy z toho, čo ma čaká. Predsa len, bol som v priebehu dvoch mesiacov na love dvakrát. To nie je normálne, teda aspoň pre nás. Niečo sa chystá. Dúfam, že na dnešnej schôdzi uvedú Starešinovia všetko na pravú mieru.

 

Naša hierarchia je veľmi jednoduchá. Dokopy nás je päť, aj keď pôvodne boli pre rád stvorení desiati, no časy sa menia. Starešinovia sú náš základný kmeň, vydávajú príkazy, to oni boli stvorení Máriou Magdalénou, a potom sme my - ja a Ian, ich učni. Zdá sa vám to málo? Tak to nie ste jediní, pred pár rokmi sme prišli o piatich členov rádu kvôli pomätencom z Vatikánu. Arkáďania, ako ich radi nazývame. Nesedí vám to k Vatikánu?  Ani mne kedysi, história však nepustí. Kňazi si už na začiatku našej vojny uvedomili, že nemajú proti nám žiadnu šancu, preto sa obrátili na niekdajšiu Arkádiu (dnešné Grécko), z ktorej pochádzali najschopnejší bojovníci sveta. No nebola využívaná len proti nám, napádali  ňou Jeruzalem. Myslíte si, že boli presvedčení pri prenasledovaní a upaľovaní čarodejníc, že to robia pre „dobro Boha“?  Tak, to asi ťažko. Bola to maskovaná genocída, potomkov Krista a Magdalény. Nevinné dievčatá, ženy boli vyhlasované za čarodejnice a chlapci, muži vyhlasovaní za poslov diabla, upírov. Upaľovali ich na hraniciach, sekali hlavy. Len preto, aby dosiahli svoj zámer zničiť akúkoľvek zmienku či existenciu, ktorá by mohla ohroziť ich postavenie. Vytvorili si armádu z Arkáďanov, ich anatómia je podobná našej. Podstatný rozdiel v nás neodhadnete na prvý pohľad, zistíte ho až vtedy, keď vám nemilosrdne podrežú krk, vytrhávajú nechty kliešťami, režú achilovky a následne vás stavajú na nohy. Sú krvilačný, bezcitný a nikdy nezanechajú stopy. Kto ich videl, neprežil. Našťastie sa momentálne naše počty rovnajú a oni pomaly zanikajú, kým my stále držíme pohotovosť.

 

Posledná Grálska princezná pre nich neexistuje, udržať ju v bezpečí stálo až priveľa životov. Ona sa stala našou nádejou na lepší svet, je poklad, za ktorý som ochotný obetovať všetko, aj vlastný život. Nikdy som však nemal dovolené ju vidieť. Pokiaľ by niekto zistil našu prítomnosť, mohlo by ju to stáť život, a tak vyčkávame na ďalšiu generáciu, o ktorú sa budeme starať a dozerať na ňu z diaľky. Preletel som chodbou k hlavnej sieni a posadil sa k okrúhlemu stolu, starému tisícročia. Áno, je to presne ten z legiend o Kamelote.  Najstarší z nás patrili k rytierom Kamelotu, nikdy sa neriadili príkazmi Artuša, to Artuš sa riadil ich pokynmi a oni boli krytí pred svetom. Už len počkať, kým začne stretnutie.

 

„Edward,“ osloví ma Staršina, „čas sa kráti a ty si naša jediná záchrana..."

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

2)  lala19941 (14.04.2013 19:48)

Veľmi veľmi zaujímavé, som veľmi zvedavá na pokračovanie, dúfam, že další diel bude čo najskôr

1)  Lucka (16.03.2013 12:49)

pěkné

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse