Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/M%C3%BAz%C3%A1ci%204.jpg

Autorka si myslela, že díky svému Múzákovi už je za vodou a povídky se teď budou psát v podstatě samy. Jak se ale ukázalo, život je samé překvapení...

Už potřetí jsem projížděla playlist a ne a ne si vybrat. Jakoby na tom záleželo! Jakoby mi to mohlo pomoct vymyslet něco aspoň krapet originálního...

Počkej ty pacholku, já ti to spočítám. Futra ti budou malý...

Normálně se na mě vybodnul. Nejdřív po mně házel očima, tlapkal rukama... I pusa byla! A pak se tři dny neukázal. Nechal mě tu trčet celou poblázněnou a s nedokončenou povídkou. Ještě včera mi bylo smutno. Dneska už mám vztek.

„To by bylo, abych něco nevypotila,“ brblám si a zapínám Muse.

„Blbost!“ vykřiknu vzápětí a vypínám to. „S múzama končím!“ Místo toho nechám načíst své nejoblíbenější album od Yirumy. Jestli nepomůže Korejec, tak už nikdo.

Zavřu oči a koncentruju se pomalým dýcháním. (Moje postavy to tak dělají a docela jim to pomáhá. Tak proč by to nemělo zabrat i na mě, ne?)

„Tak, jdeme na to holka. Lepší už to nebude,“ hecuju se ještě a naťukám nadpis závěrečné kapitoly.

Dvě zrcadla

„Jo, to bude stylový...“

Koukám na blikající kurzor a... nic. Já vlastně vím, o čem to má být. Ale odkud začít? Dumala jsem a ani nepostřehla závan chladného nočního vzduchu.

Možná by si Bella konečně mohla pořídit ty svatební šaty... Jo! Ty pěkný! Jak je namaloval Edward...

Horkého dechu na krku a měkkého polibku jsem si ale všimla. Takové věci obvykle nepřehlížím. Od hlavy po paty mě zaplavila vlna příjemného mrazení doprovázená husí kůží. Srdce si zaskákalo panáka s drobným zaváháním při otočce snožmo...

Do tří vteřin jsem se ale opanovala.

„To jsou k nám hosti!“ pronesla jsem sarkasticky, ale toužebnému podtónu v hlase jsem zabránit nedokázala. „Myslela jsem, že nemůžeš trefit zpátky.“

Zarytě zírám do monitoru na ten hloupej blikající kurzor hned za nadpisem. Je to práskač. Jestli se mi Múzák podívá přes rameno, hned pozná, že s tím sama nedokážu pohnout.

A neotočím se! Ať vidí, že jsem fakt pěkně naštvaná! Z toho se jen tak nedostaneš, chlapečku. Na tohle jedna pusa stačit nebude...

„Tak to bys mě vážně namíchla,“ ozval se za mnou veselý a zcela neznámý hlas. Jeden by řekl, že svou celoživotní porci trapasů už bych mohla mít dávno vybranou...

Tak jo. Tak já se teda otočím. A ať už uvidím cokoli, nebudu se divit. Jako autorku fantasy povídek mě přece nemůže nic překvapit...

Překvapilo.

„A do háje!“ vylítlo ze mě dřív než jsem stihla nasadit ledabylý výraz. A abych na svou šaškovskou čepici ještě přidělala rolničky, dodala jsem: „Ty nejsi Edward.“

„Máš postřeh, zlato,“ zazubil se na mě polonahý Jacob, samozřejmě s párem apartních duhových křídel. Byl ještě větší než jsem si ho představovala. A ačkoli stál ode mě asi dva metry, měla jsem pocit, že cítím to teplo, které jeho tělo vyzařuje.

Stál ve svém typickém postoji. Nohy široce rozkročené (v ustřižených džínových šortkách), ruce založené na nahé opálené hrudi. Naprázdno jsem polkla.

„Jenom pro pořádek... Ty nečteš myšlenky, že ne?“ zeptala jsem se.

„Ne,“ odpověděl a ušklíbl se.

Uf! Tak jo... Při pohledu na něj se mi totiž úplně nedařilo cenzurovat náhle se vynořující představy.

„Ty sis vážně myslela, že jsem on? Vždyť je ledovej jak chcíplej slaneček.“

No, takhle bych to zrovna neřekla...

„No promiň, byla jsem zrovna ponořená do práce,“ bránila jsem se.

„To vidím. Sledovat kurzor je děsná makačka. To mu měříš tep nebo co?“

Zamračila jsem se na něj. Pusu má stejně nevymáchanou jako v knížce.

„To už nelítaj´ normální Múzy?“ zeptala jsem se, abych odvedla pozornost od mé nedokončené povídky. „Jsou zmlsaný, ale je na ně celkem spoleh...“

Překvapeně na mě vykulil oči. „Ty bys radši holku?“

Trvalo mi asi dvě vteřiny, než mi došlo, na co se mě ptá.

„Ne!“ vykřikla jsem v panice. Jestli už i Múzáci pochybují o mé sexuální orientaci, tak je to vážně bída.

„Dobře,“ usmál se potěšeně a já pochopila, jak to Bella myslela s tím sluníčkem. Moje srdce si nasadilo brusle a chystalo se na trojitého Axela. Když se pak opravdu pohnul směrem ke mně, byl z toho nakonec Lutz se čtyřnásobným vrutem. Rty mě začaly pálit při představě blížícího se polibku.

Jestlipak bude tak lakomý jako Edward, napadlo mě.

Jeho oči úplně žhnuly a teplo jeho kůže jsem cítila o dost dřív než se mě opravdu dotkl. Horký jako kamna. Blaženě jsem zavřela oči.

„Jedeš od ní, štěně!“ ozvalo se v ten nejnevhodnější okamžik a já zklamaně zaúpěla. Ten hlas jsem samozřejmě okamžitě poznala. Ten si to ale umí načasovat! Původně jsem mu chtěla vynadat a teď abych se omlouvala já jemu...

Múzák Jacob se s vrčením narovnal.

„Moment, kotě,“ mrknul na mě.

Otočil se k Edwardovi. Naprosto vynervovaná jsem koukala z jednoho na druhého. Múzák Edward vypadal úchvatně. Při pohledu na něj jsem se zase cítila úplně zmámená.

Až na ten otisk rtěnky na límci!!!

„No teda!“ vyjelo ze mě, když jsem si toho všimla.

„Co?“ zeptal se zmateně a chvíli přestal Jacoba probodávat zuřivým pohledem.

„Hehe, asi máš malér, pijavice,“ zachechtal se Múzák číslo dvě a vytrčeným ukazovákem osvětlil Edwardovi důvod mé rozladěnosti.

„Jo tohle...“ vykoktal Múzák číslo jedna a marně se snažil setřít růž z košile. Povedlo se mu to akorát tak rozmazat.

„Jo! Tohle!“ zavrčela jsem tak, že by se za to nemusela stydět ani celá lapushská smečka dohromady.

Edward se chvíli tvářil zmateně (a stejně mu to pořád strašně slušelo), ale pak nasadil přísný výraz a rozhodl se, že odvede pozornost jinam.

„Ty máš co říkat. Kdybych přišel o chvíli později, nechala ses oblízat tím čoklem.“

Zrudla jsem jako rajče. No jo, to bych se asi nechala...

„Nech si ty kecy, pijavice,“ vložil se do debaty Múzák Jacob. „Tys ji opustil a teď je moje. Ty Zrcadla s ní dodělám já. A vsaď se, že teď už indiáni nic nerozbijou. Mimochodem, to bylo od tebe pěkně podlý. Dobře víš, že by to nikdy nemohli upustit. Máme zvířecí reflexy.“

Edward nasadil ironický úsměv (opět byl k sežrání) a řekl: „Slimáci jsou taky zvířata, Jacobe.“

Zase na sebe vrčeli a obezřetně s k sobě blížili. No nazdar!

„Héj! Hlavně žádný rvačky! Všechno tady rozmlátíte a jak já to pak vysvětlím našim?“

Zarazili se a bezradně se na mě dívali.

„Tak jak to teda vyřešíme?“ zeptal se zklamaně Múzák číslo dvě. Evidentně mu bylo líto, že se žádná pranice konat nebude.

Zamyslela jsem se. A tentokrát mě můj mozek nenechal ve štychu.

„Co by? Budete se střídat. Edward lichý dny, Jacob sudý. A bude to.“ Snažila jsem se, aby můj hlas zněl ledabyle, ale moc jsem je neoblbla.

„A co neděle?“ vyštěkli oba najednou.

No jo vlastně, neděle...

„V neděli máte volno,“ zazubila jsem se a nasadila velkorysý výraz. Můj původní nápad, že v neděli přiletí oba dva, by asi neskousli.

Chvíli o tom přemýšleli a pak skoro ve stejnou chvíli vyjádřili souhlas.

„Tak jo.“

Blaženě jsem se usmála. Tohle vyšlo.

„A dneska máme...“ předstírala jsem zamyšlení.

„Ha ha! Sobota!“ vykřikl Múzák Jacob vítězoslavně. „Jsem na řadě, pijavice. Ty si běž zatím k potoku vyprat límeček.“

Edward se zatvářil tak smutně, až jsem skoro litovala, že jsem to přeci jen nevymyslela jinak. Zachytil moje myšlenky a vítězoslavně se usmál. Dřív než se Múzák Jacob vzpamatoval, zamával Edward barevnými křídly, udělal ukázkovou piruetu a za letu mě políbil do vlasů (... a Bella se rozejde s Jacobem...).

„To byla pěkná podpásovka!“ vykřikl Múzák číslo dvě a marně hrozil odlétající Jedničce pěstí z okna.

„To bylo jen na dobrou noc!“ ozvalo se už z dálky a následoval nádherný smích.

„Radši to zavřu. Kdo ví jaká havěť by se tu ještě mohla objevit,“ zabručel Jacob.

Pak se otočil a už se zase usmíval tím hřejivým způsobem.

Moje srdce se přezulo z bruslí do skokanských lyží a chystalo se rozjet z obřího můstku.

„Kde jsme to přestali?“ zeptal se a vykročil ke mně.


Povídky od Karolky

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

20)  gossipgirl (09.05.2010 14:19)

Ty povahy na ně úplně přesně sedí, to jsi vystihla skvěle!! První díl jsem úplně hltala a teď jsem mysela, že skočím samou radostí do stropu, když jsem viděla, že je tu pokračování Krásný, možná snad ještě lepší než ten prní díl:D

19)  Bobo (09.05.2010 10:47)

Nádhera, Jacob a křídla ? Spíše rohy a ocas Asi se taky vrhnu do psaní, ale já bych skončila jenom u vzdychání a čekání na Múzáky,

Karolka

18)  Karolka (09.05.2010 10:26)

Moc děkuju! Vaše radost, moje radost. Mě tohle straně bavilo. A kapitolovku z toho určitě neplánuju. Pravděpodobnější bude zase završení třetím dílem.

Abera

17)  Abera (09.05.2010 09:52)

16)   (09.05.2010 09:44)

Parádní! Tvůj smysl pro humor miluju, ty Edovy a Jakeovy hlášky jsou bezkonkurenční :D
Klidně si přivlastni všechny Múzáky světa, hlavně o nich zase brzo napiš! :)

Silvaren

15)  Silvaren (09.05.2010 08:06)

Tedy, já si na ten monitor vážně musím pořídit stěrač!

chcíplej slaneček
To mu měříš tep?
Ty bys radši holku?
slimáci jsou taky zvířata

Prostě PARÁDA!!!

Amisha

14)  Amisha (09.05.2010 06:34)

Karolko! Chceš mě zabít?
Ale jsi opravdu hamounek, hned dva...
Mám pro tebe návrh, aby ti v neděli nebylo smutno tak by ti mohl přiletět Carlisle. Ten taky není špatný, ne?

13)  krista81 (08.05.2010 23:11)

Opět jsem se dobře pobavila :D:D:D:D:D
No přesně řečeno se smála jak šílená , ale u nás doma jsou už na to zvyklí, jak sednu k PC tak je už nic nepřekvapí .
Ale jinak - povídečka perfektní, sice si nějak nedovedu představit Jacoba s křídélky, ale hlášky perfektní
Těším se na další povídky

blotik

12)  blotik (08.05.2010 22:49)

Tak to nemělo chybu. Ale musím tě pokárat. Takhle na večer (v tom souhlasím s Bye), když ségra se tady pokouší usnout a já se tím-pádem nemůžu smát na plné k... eee, teda obrátky. Přiště si to musíš lépe načasovat. Ale jinak... To nemělo chybu. já chci další. Nechceš z toho udělat kapitolovku? Však on tě ten múzák někdy nakopne a ty budeš vědět, jak s tímhle naložíš. Že bych ho k tobě poslala? Proč ne. Nebo aspoň nějakého poslíčka, který toho sice tolik nedokáže, ale aspoň něco. :D:D

Bye

11)  Bye (08.05.2010 22:32)

Karolko, školácká chyba!!!!
Nechat si Múzáka na večer! Tos mě nemohla upozornit?
Teď mám pokousaný obě ruce, páč jinej roubík jsem zrovna po ruce neměla.
Prosímtě, dej jim ještě někdy šanci si to pořádně vyříkat!:D

10)  elmo (08.05.2010 17:46)

no já valim bulvy!
další povídka od Karolky!

juch! Ty jsi báječná, víš to?:D

moc pěkná povídka, taky bych chtěla domů múzáka edwarda;)

sakraprace

9)  sakraprace (08.05.2010 17:41)

To jako, že budou oba tví?! Sakra práce, ty jsi ale náročná. :D:D
I když, pokud ti zase nepláchnou, tak budeš sypat kapitolky jak na automatický lince?!

Paike

8)  Paike (08.05.2010 17:34)

Hele, kolik ještě postav si chceš uzurpovat? V tu neděli bych klidně přijala jejich služby já, protože jsem vysoce zaměstnaná, leda neustálým rejděním v ledničce a přepínaní z jedné písničky na druhou. Jí vlastně takoví múzaci přesnídávku?
Neumím si Jaka představit s křídly, s těmi vypadá mnohem lépe Edward, ale jako vrchní napravitelka mého vztahu k Jacobovi funguješ výtečně, počínaje trilogií, konče tímto Múzakem.
Nakopnutá cizími Múzaky přestávám vyhlížet ty své a konečně otevřu Word, doufejme.

Díky, Karolko, bylo to skvělý

Monelien

7)  Monelien (08.05.2010 17:32)

Já chci taky!! Já chci takyyy!! Jakto, že za mnou nikdo nelítá? Jak si to jako představujou, múzáci? Málem jsem si učůrla u chcíplího slanečka, Jacobův humor prostě miluju :D
Skvělé

ambra

6)  ambra (08.05.2010 17:29)

To přenosné jiskření (ať už od slanečka nebo od slimáka) to mě zabije... Jak se to ale dá promíchat s tak neskutečnou srandou... No, za tím bude asi ten Múzák na druhou

Popoles

5)  Popoles (08.05.2010 17:29)

No teda... Ty! Jsi normálně lakomá. Takhle si oba zabrat na celý týden! :D:D:D
Co my ostatní?
Ale máš pravdu, na to moje ubohý patlání by jich bylo škoda, takže si je hezky nech a piš, piš piš.... :D:D:D:D:D:D

giselle

4)  giselle (08.05.2010 17:24)

jojo, múzák edward jednoznačně boduje... i se rtěnkou na límečku:D

krásná, lehká a svěží jednorázovka

Ajjinka

3)  Ajjinka (08.05.2010 17:16)

Já bych teda radši múzáka Edwarda :D Kvůli múzákovi Jacobovi bych si snad pořídila i Raid :D Heja hou! Ať žijou volné neděle :D

Bye

2)  Bye (08.05.2010 17:15)

Cože??? Dvě povídky denně??
Já Tě nesnáším!
A přečtu si to až večer

Nebraska

1)  Nebraska (08.05.2010 17:12)

Ty! Jedna! Zlá! A! Útočná! Hamounko! Karolko, tohle bylo vážně úžasné, řehtám se jak blázen a vidím, je úplně je vidíííím! (Jen ty duhový křídla maj průsvitný, aby nevypadali jako panenky od Mattela :D ) Slimáci jsou taky zvířata, Jacobe.“ - tak tohle, tohle je luxus :-D Ale nejvíc mě rozsekala pusa na dobrou noc (... a Bella se rozejde s Jacobem...) - jsi prostě kobliha

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Isle Esme