Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/aquapark%20mal%C3%BD.jpg

Konečně jsme splnily vaše přání a přinášíme vám pokračování Noci splněných snů.

Rádi bychom ho věnovaly všem, kteří s námi dnes nemohou být v Praze na srazu. Tady máte alespoň krátkou příležitost, jak s nami pobýt a zasmát se.

Přejeme příjemnou zábavu a doufáme, že se vám povídka bude líbit.

Linfe + Sfinga

 

P.S. Stále mějte na paměti, že se jedná o legraci a nadsázku. Konzumace čehokoliv pouze na vlastní riziko.

Den splněných snů

Jedno slunečné podzimní odpoledne ve Forks. Cullenova vila

„Sfingo, já tě zakousnu,“ ozval se Edwardův řev z jeho pokoje.

Jmenovaná, která právě seděla v hale na sedačce, nadskočila. Když byl klid, znovu se pohodlně opřela o Jacobovo rameno, které jí sloužilo jako polštář.

„A jak to bylo dál, Jazzi?“ zeptala se, protože Edwardův výkřik přerušil jeho nadmíru poutavé vyprávění o občanské válce.

„Sfin, nech už tý historie,“ napomenula ji Linfe, která seděla naproti ní a hrála s Emmettem, Rosalii a Bellou poker. Původně s nimi hráli ještě Edward a Alice, jenže díky svým darům tak nestydatě podváděli, že je po první hře ostatní ze svého kruhu vyhodili.

Momentálně si Alice prohlížela nový Harper‘s Bazaar a Edward se zašil u internetu.

„Slyšíš, Sfingo?“ ozvalo se znovu a původce křiku se objevil na schodech.

„Jo, slyším dobře, i když ne tak jako ty. Chceš mě zakousnout. Beru. Jako upírka nebudu muset spát a budu mít víc času na psaní,“ zabručela oslovená.

„Tebe ani nezajímá, proč se zlobím?“ divil se Edward.

„Za prvé se nezlobíš, ale vztekáš. Za druhé mi to nejspíš povíš sám,“ pronesla s klidem.

„Co je to za povídku ty Střípky lásky?“

„Četls‘ ji? Líbí se ti?“ rozzářila se Sfinga.

Edward si povzdechl a sedl si do křesla.

„Hele, že ze mě Nebraska udělala Rozcucha Cullena, Hanetka padlého anděla, Bye s Karolkou krvelačného upíra z Chicaga a Alrobell poloupíra praktikujícího medicínu, to jsem skousnul. Že mě MisaBells obdařila pravnoučaty, budiž. Tak tak jsem rozdýchal Zlomené upíří duše od Linfe ve kterých jsem, díky vymazaný paměti, chtěl Bellu zabít. Ale co je moc, to je moc. Tobě nestačí, že si mě v Blackových skamarádila s tímhle psiskem.“ Edward prstem ukázal na bavícího se Jacoba.

„Prokristapána, vždyť ty jsi ze mě udělala nezodpovědného žárlivého pitomce, který Bellu opustí.“

„Lidi tahle potvora o mně napsala, že jsem se s Bellou rozvedl, když byla těhotná! Chápete to? Samozřejmě, její Jacob je zase pan Dokonalý.“

Sfinga se otočila na Jacoba, zašklebila se a on jí to oplatil mrknutím.

„Miláčku, nerozčiluj se. Co mám říkat já? DeSs o mě napsala, že spím v rakvi a měním se v netopýra, Ree ze mě udělala feťačku, podle Ajjinky se opíjím s Jessicou, Noth s Amishou mi v Němé dohodě přisoudili za tátu Ara, Gassie další dvě sestry a teď v té nové povídce, co každou kapitolu píše jiná, se dokonce měním ve vlkodlaka. Nemluvě o Evelyn, která mě v Zapomenutém království nechala opustit tebe. A co Popo? Podle ní jsem fénix a mám trojčata.“

„Hele, Bells, kde že se to měníš ve vlkodlaka?“ zajímal se Jacob.

„Neříkej mu to, stejně je mu to na houby,“ uchechtla se Rosalie.

„Máš problém, bloncko?“ zaskřípal zuby Jacob.

„Já? Ne. To spíš ty. Nejdřív by ses totiž musel naučit číst, primitive.“

Sfinga nadskočila, protože z hrudi Jacoba se ozvalo temné zavrčení.

„A já mám podle Ambry vztah s tvojí mámou, Bello,“ postěžoval si Carlisle.

„Tý jo, to je hustý,“ ozvalo se od dveří a dovnitř se přiřítilo malé tornádo, které hupslo Jacobovi na klín. Tam se proměnilo v desetiletou holčičku s bronzovými lokýnkami.

„Teto Sfin, to je lepší, než ty Gassiiny pohádky,“ smála se Nessie.

Najednou se Alice zatvářila divně. Všichni už to znali, opět má jednu ze svých vizí. Edward zvážněl.

„Kdy, Alice?“ zeptal se.

„Na tom jejich srazu.“

„Co je, co se stane?“ zbledla Linfe.

„Lin, zlato,“ začal opatrně Edward.

„Hele, Ede, vybal to. Já něco snesu,“ vybafla na něj Linfe.

„No, vy jste v létě slíbily, že uděláte druhý turnus. Je říjen a ještě se nekonal. Na tom srazu se do vás pustí a vypadá to s vámi bledě.“

„Jak bledě?“

„Radši to nechtěj vědět,“ zašeptal Edward.

Sfinga vzlykla a přimáčkla se k Jacobovi. Linfe se složila hlavu do dlaní a polkla.

Do háje, že my to slibovaly.

Jasper si sedl vedle ní a stáhl si ji na klín.

„Pššt, klid, to bude dobré. Uklidni se, Lin,“ šeptal, hladil ji po vlasech a zaplavil jí vlnou klidu. „Nedáme vás, neboj. Kdo by nás zlobil svými povídkami.“

Když se zásluhou Jaspera a Jacoba obě uklidnili, pronesl Carlisle rozhodným hlasem.

„Nedá se nic dělat, do srazu musíme zorganizovat další zájezd.“

„Zase tady?“ zeptala se Alice.

„Měl bych lepší nápad. Pokud vím, budou s námi i mladší autorky. To chce zábavní park,“ navrhl Emmett.

„A co aquapark?“ vylepšila Emmettův nápad Esmé.

„To je vono,“ zajásala Linfe, která stále ještě seděla Jasperovi na klíně.

„No nevím,“ zatvářila se pochmurně Sfinga.

„Co se ti na tom nezdá?“ divila se Linfe.

„Plavky.“

„Tvoje?“ smála se. „Hupsneš do vody a bude vidět jen hlava.“

Všichni se rozesmáli.

„Umíš si představit, co to udělá s holkama, až uvidí svoje idoly v plavkách? Ty je roztrhaj‘.“

Linfe si to představila a začala se smát a s ní i Edward, který si tu představu vytáhl z její hlavy.

„Ty se moc nechechtej. Na tebe se jich vrhne nejvíc,“ řehtala se.

„Bello, budeš si ho muset hlídat.“

„Neboj, Lin, ona by ho každá ráda vrátila,“ opáčila s jemným úsměvem Bella.

„Belli, cos‘ to řekla? No počkej,“ zachechtal se Edward a vrhl se na ní. Bella na nic nečekala a vyběhla ven s Edwardem v patách.

„No a do rána je neuvidíme,“ vzdychla Esmé.

„Pojď, broučku, půjdeš se vykoupat a do hajan,“ natáhla ruce k Renesmé.

„Babi, copak jsem malá?“ odfrkla Nessie. „Vykoupu se sama.“

„Jaku, budeš spát u nás?“ vrhla na osloveného štěněcí pohled, který zaručeně odkoukala od něj.

„To víš, že jo, princezno,“ slíbil Jacob a vstal.

Nessie ho chytila za ruku a zazpívala: „Dobrou noc všem, jdu spát s Jacobem.“

„To začínáš docela brzo,“ řekla suše Rose.

„Hej, někdo ti tady ukradl průpovídku, Sfin,“ poznamenala Linfe.

„Spíš ji ona ukradla mě,“ vysvětlila Nessie a za všeobecného smíchu zmizela v patře.

 

Konečně začalo plánování Akce Aquapark. Tentokrát měli organizaci v rukou Linfe s Emmettem. To bylo dohadování, než vybrali ten nejlepší, než našli dobrý hotel. Nakonec se shodli na Vancouveru. Je to sice v Kanadě, ale přes hranice je to kousek. Nessie se nemohla dočkat. Minule spala u dědy Charlieho, protože maminka tvrdila, že to pro ni není.

A přišel první zádrhel. Volturiovi odmítli přijet. Že prý jestli chtějí, můžou přijet za nimi, ale do bazénu v žádném případě nejdou.

„Sakra, já slíbila Plyshovemu medvidkovi, že uvidí Ara,“ zlobila se Linfe.

„Sama tam jet nemůže, je to pro ni nebezpečné,“ připomněl Jasper, který se od té doby, co musel Linfe klidnit, od ní nehnul.

„Co tam s ní poslat Nebrasku? Marcuse má omotaného kolem prstu,“ navrhl.

„Já ti nevím, Jazzi, aby holky nežárlily. Neb už byla poprvé,“ uvažovala.

„Hele, lásko, myslím, že rozhodně na Neb žárlit nebudou, protože ta má kolem prstu omotané i je.“

Uchechtla se. „To rozhodně.“ Pak už odplula někam do sedmého nebe, když si uvědomila, jak krásně jí Jazz oslovil. Není se co divit, že přeslechla to, co jí řekl potom a to musel zopakovat. Ale pořádně jí probralo až uchechtnutí Edwarda.

„Bacha, Lin, nebo tě Alice rozcupuje na kousky.“

Alice se jen povzneseně usmála.

 

„Tak a teď ještě seznam účastníků. Nebo spíš účastnic,“ poznamenal praktický Carlisle. Seděli nad tím celý večer. Báli se, aby na někoho nezapomněli.

„Ha, AliceBrandon,“ zatvářil se krvelačně Jacob. „S tou si rád promluvím. Ta mi bude muset vysvětlit, co to bylo s tou smrkovou větvičkou.“

„Nebezpečná žena. Já od jisté doby před Bellou schovávám všechny pánve. Jistota je jistota,“ přidal se Edward. „A na Popoles se také těším. Ta mi do rodiny kromě vlka propašovala ještě pantera.“

„Hele, Kamikadze pozvěte taky. To je jediná holka, která ze mě nedělá totálního idiota a dokonce mi vymyslela prima sestřičku, pěkně od rány,“ zašklebil se Emmett.

„S tou bude mít řeč Alice. Jak k tomu chudák přijde, že v tý její povídce je Jazz její brácha,“ vmísila se do hovoru Rose.

„Tak dost. Konečný seznam je následující: Alice Brandon, eMuska, Lioness, Mystery, Janiseq, Jarusinka, Belko, Popoles, Kamikadze, SarkaS, Alrobell, Anamor, Anna 43474, Astrid, Carlie, DeSs, Alaska, Eleanor, Paike, Rosalie7, ScRiBle.“ Shrnul Carlisle.

„Drahý, zapomněl jsi ještě na Bosorku,“ upozornila jemně Esmé. „Chtěla bych vidět miminko.“

„Pokud se nepletu,“ odvětil Carlisle. „Tak ta je ještě v šestinedělí.“

„Bosorka je máma do nepohody a od toho tam budeš ty jako doktor, ne?“ zavrčela.

„Dobře, Bosorka s Vojtíškem,“ vzdal to Carlisle.

„Mám problém,“ řekl Jacob nejistým hlasem. „Já jsem smečce slíbil, že přijede Jodie. Seth po ní vyje steskem.“

„Jaku, řeklo se, že jen ty, které minule nebyly,“ zamračil se Edward.

„Jó? A jak to, že do Volterry jede Nebraska, aha?“

„Jede jako doprovod Plyshoveho medvidka. Dá na ni pozor.“

„Sfinguško, prosím,“ prosil Jacob svou zastánkyni.

„Linfe?“ obrátila se Sfinga na kamarádku.

„Co zas já? Proč já? Všechno já a pak to vždycky schytám. Já s tím problém nemám, ale Ambra jí samotnou nepustí, takže musí jet taky. A jestli pojede, tak budu potřebovat ochranku, až se na mě Karolka a zbytek vrhne.“

Emmet se nadšeně přihlásil a Linfe vylétly koutky nahoru.

„Fajn, tak uděláme výjimku. Carlisle, nacpi do seznamu ještě Jodie a Ambru,“ rozsekla to Linfe a tím to uzavřeli.

Alice díky svým vizím věděla míry všech zúčastněných a tak vyrazila s Rose na nákup plavek.

Za dva dny bylo všechno nakoupeno, připraveno, rezervováno. Letenky účastnicím rozvezli poslíčci a zaplaťpánbůh všichni měli čas. Nebo si ho prostě udělali. Taková věc se asi neodmítá, nebo ne?

Opět žádná z holek nevěděla, co se na ně chystá. Aquapark měli zamluvený jenom pro sebe. Ředitel parku nejdřív nechtěl ustoupit, když mu oznámili, že tam nechtějí ani obsluhu ani plavčíky, ale osvědčení z kurzu první pomoci a pár dalších papírů ho přesvědčilo. Ten den mělo být krásně teplo a slunečno, takže to holky budou mít s celou upíří parádou.

Linfe se Sfingou seděli v pátek večer ve foyer hotelu a vítali se s nově příchozími. Naši upíři, poloupíři a vlkodlaci zůstali pěkně uklizení na pokoji, aby se to náhodou nezvrhlo v neorganizované orgie.

Naštěstí dlouhý let si vybral své a všichni celkem rychle zapadli do pokojů. Tentokrát tam na ně nečekaly žádné šaty ani šperky. A plavky tam nebyly z prostého důvodu, aby se neprofláklo, o co jde. Alice se o to v noci postará. Bude to dokonalý budíček.

„Hele holky,“ vystrčila z pokoje hlavu SakraS.

„Taky tam nemáte žádný překvapení nebo tak?“ zeptala se.

Mladší nad tím začali debatovat a těm starším to bylo fuk. Postupně všechny konečně zapluly do pelechů a byl klid. Alice mohla začít se svou noční roznáškovou službou.

Ráno tentokrát nelétala žádná obuv, za to hodně peprné nadávky. Linfe se Sfingou a rodinkou seděly v apartmánu o patro níž a dveře byly dokořán, aby i holky dobře slyšely.

„Já ti Alice říkala, že to nebude jen tak. A ty jsi nechtěla koupit ani ty halenky i šátky,“ smála se Linfe.

„Upřímně, jsem ráda, že dneska snídáme na pokoji. Ani se mi dolů moc nechce, než vychladnou,“ kontrovala Sfinga. Ostatní jenom pokývali hlavou.

V devět ráno byly pro holky přistaveny auta, která je dovezou až za bránu aquaparku. Zbytek už tak na ně čekal. Bylo potřeba zkontrolovat občerstvení a prostě všechno, aby to bylo, jak má být.

„Wa – ter park,“ slabikovala Carlie nápis nad branou. „Žjůvá, proto ty plavky.“

Všech se zmocnilo vzrušení. Měly slíbeno, že se setkají se svými oblíbenými hrdiny, ale jestli jedou do Aquaparku, znamená to, že… Auty se oval nadšený jekot a neustával, ani když auta zastavila na parkovišti a dámy, ženy a dívky se vyhrnuly ven.

Stejně jako minule je vítaly Linfe se Sfingou.

„Tak huš huš, do šaten a do plavek,“ zavelela Linfe a rozehnala hejno návštěvnic. Nastal překotný úprk. Ty dvě byly už dávno převlečené, takže byly u bazénu první. Zbytek se začal ostýchat a Linfe měla tušení, že ten špaček, co vzadu stále nadává je Popoles . Naštěstí měly sebou Ambru s Jodie. Dvě krásky vyšly v naprostém klidu ven a za nimi se pomalu plížily ostatní.  U tobogánu stáli v řadě nastoupeni Cullenovi a vedle nich Quiletští. Prosklenou střechou se dovnitř linulo sluneční světlo. Cullenovi zářili. Prostorem se neslo sborové ááách.

Jen si to představte Emmett, Jasper, Edward a Carlisle v dokonale střižených plavkách. Smečku byly zvyklé vidět polonahé, ale upíry nikoliv. Ledy prolomil Vojtíšek. Ohlásil svou přítomnost, a jakmile si ho všimly Rose, Esmé a Alice, přihnaly se k Bosorce a rozjelo se obvyklé ťuťuťu. Ta jenom spokojeně zamnula rukama a byla ráda, že předala malého upírka upírkám a má trochu klidu sama pro sebe. Seth přistoupil k Jodie, vzal ji za ruku a políbil na tvář. Než se Ambra vzpamatovala, byli už ve vodě.

„Dívky, je mezi vámi AliceBrandon?“ zeptal se úsměvem Edward. Když se dotyčná přihlásila, přiskočil k ní spolu s Jacobem, chytili ji za ruce a za nohy, rozhoupali a už letěla do vody.

Vynořila se s prskáním a udiveným pohledem.

„To máš za Neobyčejný den, krásko,“ chechtal se Jacob.

„A kdepak se schovává autorka Schnívání?“ zasmál se ďábelsky Edward. ScRiBle začala couvat.

„Ne, ne, ne,“ koktala.

„Já ti dám Ekvádora, ještěrko!“ Plesk. Další děva ve vodě.

„Holky, být vámi, hupsnu do vody dobrovolně,“ smála se Sfinga.

„To máš pravdu,“ zavrčel Edward a pomalu jako šelma se plížil ke Sfinze. „Ty máš u mě ještě vroubek.“

Sfinga stála na místě s úsměvem.

„To je výhoda nás těžkotonážníků, mě neuzvedneš,“ pronesla s klidem.

„Nezapomeň na upíří sílu,“ chechtal se Edward.

Najednou se přihnal Jacob, popadl Sfingu za ruku a s výkřikem: Geronimo, se vrhli do vody.

Ostych přítomných dam zmizel. Každá se snažila dostat ke svému idolu. Upíři ani vlci se zájmu nebránili. Jen jeden vlk měl svou soukromou ochranku. Jacoba si hlídala Sfinga a na všechny vrčela. Linfe si v klidu seděla na lehátku a popíjela koktejl. Vyhřívala se na sluníčku a vstřebávala vlny, které k ní posílal Jasper. Chvíli odpočívala a pak se zas nezadržitelně smála a radovala s ostatními. Byla trošinku nevěrná svému společníkovi Emmettovi, ale Jasperovu kouzlu šlo jen velmi těžko odolat.

Najednou se ozvalo vzlykání.

„Vy jste na mě nepočkali.“ U bazénu stála Renesmé, držela se za ruku mámy Belly a natahovala.

„Jééé, Nessie.“ Ness se ocitla ve středu zájmu. Nebylo se co divit, tak krásnou holčičku, ještě neviděli.

„Pojď sem, broučku.“ Zavolal na ni Jacob a natáhl z vody ruce. Malá si utřela nos a bez zaváhání skočila do vody.

„Nepočkal jsi na mě, ošklivý,“ hudrovala a držela Jaka kolem krku.

„Ness, za to můžu já. Tvůj táta mě chtěl utopit a Jacob mě zachránil.“ Vymýšlela si Sfinga.

„Tatíí, že nechceš tetu utopit?“ volala Nessie na Edwarda, který byl právě v obležení ctitelek.

„To víš, že ne, miláčku,“ houkl zpátky a potichu zabručel. „Někdy strašně.“

„Hele, ty údajná velrybo,“ přistoupil Emmett k Linfe a zahučel. „Slíbila si mi zábavu ve vodě a na tobogánech a já se tu zatím nudím.“

Linfe nadzvedla své černé brýle a prohlásila. „Fajn, budeš první utopenej upír.“ Natáhla mu gumu od plavek a s chutí ji pustila, až to mlasklo. Pak se společně vydali na místní nejodvážnější atrakci. Tobogán zvaný Suicide.

Sfinga nad odvahou své kamarádky jen zavrtěla hlavou. Linfe s Emmettem odvážně vyšplhali nahoru a potom už se ozval nadšený řev obou šílenců. Tolik zákrutů a takový sklon ještě ani jeden nezažil. Linfe zajela do vody jak střela, Emmett dopadl na hladinu na placato. Nebýt upír, tak má obražené břicho. Takhle to jen mohutně cáklo. Jenže, způsobil tím ohromnou vlnu a ta potopila malou Jodie. Naštěstí si toho všiml Edward, dvěma mohutnými tempy byl u dívenky a vytáhl ji z vody. Jodie si stačila pořádně loknout a byla bez sebe. Edward ji položil na záda, zaklonil hlavu, prsty jedné ruky sevřel nos a naprosto profesionálně začal provádět dýchání z úst do úst.

Všichni se seběhli kolem nich, Ambra se snažila k Jodie dostat, ale Alice ji chytila za loket.

„Bude naprosto v pořádku, věř mi.“

Než se k nim prodral Carlisle, Jodie se rozkašlala a z plic jí vytekla voda. Edward jí pomohl do sedu a zeptal se:

„Dobrý?“

Účinek toho jediného slova byl překvapující. Jodie vykulila oči a když viděla, kdo se k ní naklání a poznala jeho bronzové vlasy, zlaté oči a lehce pokřivený úsměv, nadechla se jeho vůně a… omdlela jak špalek.

„To je v pořádku, jenom jsi ji lehce omámil,“ usmál se Carlisle a hledal ve své brašně něco na probrání.

To už se ke své dceři prodrala Ambra a se slovy: „Dovol, Carlisle,“ vlepila své dceři facku. Jodie se hned probrala.

„Mami, proč mě biješ?“ zakňourala nechápavě a držela se za tvář.

„No sláva,“ zaradovala se Ambra a přitiskla dceru k sobě.

Incindent s topením, byl jedinou nepříjemností, která se toho dne udála. Všichni si to nevýslovně užívali.

Odpoledne zastihlo všechny na lehátkách. Malý Vojta spokojeně pochrupával v náruči Rosalie a Bosorka se ochotně podvolovala dvoření vlkodlaka Paula. S Kamikadze si povídal Jasper. Alice nežárlila, ti dva se totiž bavili o koních. Jasper byl ještě za svého lidského života milovník koní a tak s Kami probírali, které plemeno mají nejraději.

Popo zcela vážně řešila s Carlislem, jestli může existovat pták Fénix a Carlie byla lehce hubována Esmé, cože to z ní udělala za automobilového analfabeta. Alrobell probírala s Alicí, zda mohou existovat růžové maskáče. Prostě se všichni náramně bavili.

Jenže… každé zábavy je jednou konec. Nastal čas vrátit se do reálného světa. Proběhlo srdceryvné loučení a všichni záviděli Linfe a Sfinze, že ony se s jejich idoly kamarádí.

 

O měsíc později.

Mezi adminkami proběhlo zděšení. Nebraska se neozývala. Nebyl po ní ani vidu, ani slechu. Mail, ICQ, FB, nic. Místo toho začaly z neznámého počítače chodit Nebrasčiny povídky. A ve kvantech. Nejenom Zoe, Maddie a Nechrochtej a spi, ale i třeba pokračování Malých kluků, tentokrát příběh Roberta a další a další.  Chtěli se obrátit na Cullenovi, když konečně došel vysvětlující mail.

Ahoj holky,

Omlouvám se za neplánované zmizení mé maličkosti, ale nějak se to zvrtlo. Asi nemá cenu nic zatajovat. Jsou z nás upírky. No jo, měla jsem jí hlídat, jenže Marcus je tak… tak sexy. Ehm, on si jednou jaksi v posteli kousnul trochu víc. Není to zlé. Být novorozeným je docela v pohodě a mám pocit, že času na psaní je díky Marcusovi ještě míň. Plyshovy medvídek je nadšená, s Arem si sedli a ten ji taky kousnul. Sulpicie byla dobrovolně nedobrovolně odstěhovaná do Palerma. Bylo to v době, kdy jsem byla v limbu, já za to vážně nemůžu, nemohla jsem tomu zabránit. No, alespoň jsme na to dvě.

Tak se o nás nebojte, je to vážně jízda. My jim tu zatuchlou díru pěkně provětráme a až to bude v klidu, tak další výlet se chystá na hrad. Co vy na to?

Musím letět, právě se chystám v rámci tréninku nakopat Felixovi zadek.

Tak brzy na viděnou.

Vaše Nebraska.


 

Povídky od Linfe

Povídky od Sfingy

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3   »

kajka

44)  kajka (18.07.2014 20:39)

Milá Sfingo, jenom jsem ti chtěla poděkovat, že jsi byla.
Taky za to, že jsi se s námi podělila o svou fantazii a báječnej smysl pro humor. Je mi jasný, že je ti to naprosto šumafuk, protože ty teď někdě na nekonečných pláních pelášíš s ostatníma chlupatcema, hladíš prstama hustou srst nebo se utápíš v něčím pohledu, že?
Měj se tam krásně!
P.S.: Zas jsem se nasmála.

Kate

43)  Kate (08.12.2013 01:08)

Ej! Skvělý! :D

kajka

42)  kajka (27.03.2012 18:24)

To byl teda supervýlet! Všem účastnicím zájezdu tiše závidím.

Pegas99

41)  Pegas99 (21.06.2011 20:08)

Super extra vtipné! Škoda, že to nejde doopravdy! To bys Sfingo, měla v okupování Jacoba vážného konkurenta :D .

Lipi4

40)  Lipi4 (15.01.2011 04:21)

Ups, koukám, že jsem Vám tady nenechala ani smajlík a, tak to teď hned napravím (už opět nemůžu smát, tak plním resty ) . .. . .. Opět jste předvedly dokonalou, zábavnou podívanou . .. . .Nemám slov , jelikož každé Vaše společné dílko je dokonalé , v mém případě uřechtané :D :D ( jak jinak než stádium kobyly:D :D ), nápadité a originální.....

PS: UŽ se těším na třetí termín , který Nebraska slíbila, že bude na hradě:D :D :D . .. . Plyšáčku, uvidím Tě jako upírku?

39)  Broky3581@seznam.cz (Terry) (25.11.2010 23:01)

no a myslím si že volturiovým nastanou těžké časy nebo ne? no každopádně neznám novorozene upírky ale jen to tomhle poctenicku si myslím že volturiovým jeste pekne ukazou :D:D:

38)  Broky3581@seznam.cz (Terry) (25.11.2010 22:58)

Páni tohle to je snad jedna z nej ff co sem kdy cetla :) páni najvic ,, tak dobrou noc všem, jdu spat s Jackobem¨ a kyz rosali odpovedela no proste skvely jinak to popsat ani neumim neudelal by tu nekdo (kdopak asi) jeste dalsi dilek? treba ráno splněnych prání nebo tak :D:D:D je to parada fakt

Kaca

37)  Kaca (13.11.2010 20:08)

to bylo dokonalý! Představa smečky - Jacoba- nebo Emmetta Někdo se tady má - sfinga. Závidím Jacoba, jinak úžasné holky, hrozně jsem se nasmála bylo to úžasný!

36)  Anna43474 (09.11.2010 15:16)

Holky, jste úžasný TKSATVO

sfinga

35)  sfinga (08.11.2010 10:05)

Amishko, Lin mluví samozřejmě za druhý. Ty plavky mu vrátím, ale nejdřív mu musím zašít tu příšernou skobu na zadku, kterou si vyrobil na tobogánu, kde blbnul s těma dvěma šílencema. Myslím tím Linfe a Emmetta.

Kami, samozřejmě že jedeš do Volterry, jen nevíme kdy. Záleží na Nebrasce a Plyshovém medvídkovi.

Bosorka

34)  Bosorka (08.11.2010 09:58)

Viděla, ale takhle můžu koukat znovu a znovu a znovu....

Linfe

33)  Linfe (08.11.2010 09:26)

Bos: tys to ještě neviděla

P.S. Vyřídím, ráda.

Bosorka

32)  Bosorka (08.11.2010 08:52)

Linfe - když jsi teď tak "zadobře" s Jasperem - vyřiď mu sím, že je úplně úžasný, skvělý a božský .
PS: Mám konečně v noťásku Eclipse.

Linfe

31)  Linfe (08.11.2010 08:46)

Tak jo Ami, myslím, že Sfinga se těch plavek jen tak nevzdá :-D Jake to má marný. A to že Edward nic nedostal bylo naprosto záměrný. Má trochu tendence ze sebe dělat pana dokonalýho, což samozřejmě není a kdo by pak poslouchal ty jeho věčný stížnosti :D A telefon na Edwarda, že ses nepochlubila potvůrko

Kamikadze

30)  Kamikadze (07.11.2010 23:57)

holky, já jenom , mohla bych si rezervovat jeden lístek i do Volterry? strašně ráda bych za Jane, Dimkem, Fildou a Alecem, nebo zase pojedou jenom ti co nebyli?

Popoles

29)  Popoles (07.11.2010 20:32)

Supééééér

krista81

28)  krista81 (07.11.2010 20:17)

paráda

Lioness

27)  Lioness (07.11.2010 20:00)


Úžasné. Díky, že jste mě vzaly s sebou, holky!

Alrobell

26)  Alrobell (07.11.2010 18:46)



no holky, pleskám...

slyšela jsem, že srazík byl super...

Jo a jinak on Edwrad už dlouho nebude... no to sa časem dočtete, že?

Al

Bye

25)  Bye (07.11.2010 17:28)

Holky, tohle bylo fakt dobrý!!!
Celej Wa – ter park se Vám neskutečně vydařil :D
Jakožto i italská vsuvka :D
To je vlastně dorej nápad. Šoupnem Nebrasku do Volterry, to bude povídek!

1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek