Sekce

Galerie

/gallery/C-c_2012.png

Aktualizováno: 14. 7. (18:34)

Stejně jako minulý rok tu máme článek přímo pro Breaking Dawn na Comic-Conu ze San Diega.

I letos se dočkáme fanouškovského panelu Breaking Dawn, kde jsou potvrzeni:

Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Mackenzie Foy, Peter Facinelli, Elizabeth Reaser, Nikki Reed, Kellan Lutz, Ashley Greene, Jackson Rathbone a Stephenie Meyer. (Bill Condon, režisér, letos nedorazí, nahrává spolu s Carterem score k BD2 v Londýně.)

Včera, před pár hodinami, se někteří Twilight herci vydali do stanového městečka mezi fanoušky. Nikki Reed, Jackson Rathbone, Mackenzie Foy, Ashley Greene, Peter Facinelli, Judi Shekoni (Zafrina) a Tracey Heggins (Senna). Tady je zatím pár fanouškovských fotek:

Dost se šušká o tom, že možná uvidíme i ukázku z připravovaného filmu Hostitel, ale nic zatím nebylo potvrzeno.

A aby toho nebylo málo, máme tu ukázky promo fotek, kde jsou i Denalijští :)

MTV dnes přinese exkluzivně dvouhodinový živý přenos plný rozhovorů s Twilight herci přímo z prostorů Comic-Conu v San Diegu. Přesněji s Kristen Stewart, Robertem Pattinsonem, Taylorem Lautnerem, Mackenzie Foy, Peterem Facinelli, Elizabeth Reaser, Kellanem Lutzem, Nikki Reed, Jacksonem Rathbone a Ashley Greene.

Také budou sledovat panel Breaking Dawn a budou nás informovat o novém dění.

Celým pořadem nás provede Josh Horowitz.

Stačí si jen ve čtvrtek v 19:00 naladit MTV.com – přímý odkaz sem samozřejmě doplním, až bude aktuální (jen doufejme, že bude funkční i pro nás, zaostalé obyvatele Narnie).

18:00 - živě z Comic-Conu od EW (tady) - změněno na 20:00

19:00 - rozhovory s MTV (tady)

20:00 - 21:15 - tisková konference

20:45 - rozhovory se ScreenSlam TV (tady)

21: 45 - 22:45 - samotný panel Breaking Dawn

Post z minulého roku si můžete připomenout ZDE.

Tak co, budete někdo u toho? :)

MACKENZIE:

- Peníze z proslulého vybírání peněz za nadávky dala nemocnici St. Judes (a bylo to hodně, nechtěla však jmenovat toho, od koho vybrala nejvíc, aby neměl problémy :D)

- Kristen a Rob jsou prý super milí, bere je jako kamarády, kterým může všechno říct.

- Hodně scén s Renesmee je digitálně provedených přes CGI, musela sedět na židli, kde ji snímaly kamery, a musela předvádět emoce, které byly zrovna potřeba - její tvář pak byla přes počítač zasazena k tělům ostatních různě starých hereček, které ztvárňovaly Renesmee. Hlas je pořád její.

- Její nejoblíbenější scéna je jízda na vlčím Jacobovi.

KRISTEN, ROB A TAYLOR

 

- Rob nemůže potvrdit, že bude hrát v The Band (má však podle něj nejlepší scénář, který četl; Kristen souhlasila), ale začíná se s přípravami Mission: Blacklist - režisér je právě v Íráku (z toho Kris moc nadšeně nevypadala).

- Rob už dvakrát viděl On the Road.

- Kristen se připravuje na její nový film Cali, ale zatím o něm moc říct nemůže.

- Rob mluví o best kiss, tvrdí, že vždycky je výhra této ceny zásluhou Kristen, on jen drží a ona ho líbá.

- Josh se zeptal, jestli se o knihy Fifty Shades of Grey, které jí dal, dělí, Kristen řekla, že by to bylo nechutný, Rob hned reagoval tím, že on olizuje stránky :D

- Rob řekl, že se nemůže soustředit, jakmile se sám vidí v záběru (měli ve studiu kameru, která jim ukazovala obraz, který zrovna snímala:D)

- Kristen říká, že první Bellin lov bude parádní - dotáčky, které proběhly, jej prý udělaly ještě parádnějším.

- Taylor mluví o projektu Grown ups 2, kde hraje malé cameo (sám sebe).

STEPHENIE MEYER

- U Midnight Sun nenastala žádná změna.

- Fanoušci budou nadšení z toho, co uvidí v hale H.

- Kristen je podle ní úžasná upírka, druhá část Breaking Dawn je podle ní především o Belle.

- Potvrdila, že je Renesmee blbý jméno. V normálním životě by ho dítěti nikdy nedala.

- Fifty Shades of Grey není šálek jejího čaje.

- Řekla, že remake Twilight by mohl být zajímavý, ale až tak za patnáct let.

TISKOVÁ KONFERENCE - PETER, ASHLEY, NIKKI, BETH, KELLAN A JACKSON

Vzali jste si nějaké suvenýry?

Ashley: Vzala jsem si originální Alicin náhrdelník. Tohle je náš poslední Twilight. Už je cítit, že je konec, ale nedojde nám to kompletně, dokud nebudeme na premiérách. Navíc ty filmy budeme mít navždy natočené, a naši fanoušci vypadají, že budou sledovat naši práci i mimo Twilight.

Jaká byla vaše poslední scéna?

Elizabeth: Dokončili jsme scénu s Kellanem. Šli jsme s Peterem lesem a byli šťastní. A pak nám řekli, že to je všechno a my jsme byli jako omráčení. Pamatuju si křik, smích, objímání se. A pak jsme si řekli: „A co budeme dělat teď?"

Peter: A pak jsme šli na večeři.

Kellane, v druhé části jsi bojoval s Kristen. Jaké to bylo?

Kellan: Těšil jsem se na to, když jsem to četl v knížce. Bylo zajímavé sledovat změnu Belly z člověka na upíra. Nemůžu se dočkat, až to ve filmu uvidím.

Jaký díl byl váš oblíbený a proč?

Elizabeth: Asi ten první. Protože jsme nevěděli, do čeho jdeme.

Viděli jsme vás, jak si povídáte s lidmi v davu před halou H. Jaké to bylo?

Nikki: Byla tam trochu jiná energie, asi proto, že je to naposledy. Poznáváme hodně fanoušků, pamatujeme si je za ty roky. „Díky za to, že tu rok co rok spíte venku."  Začínám si uvědomovat, jak speciální a unikátní tohle je. Protože v Hollywoodu lidi přicházejí a zase odcházejí. Díky téhle příležitosti jsme u lidí na několik let upoutali pozornost.

Peter: Jo, byli s námi celé ty roky. Známe je jmény a je to velmi speciální.

Co fanoušky překvapí v tomto díle nejvíc?

Elizabeth: Je tam pár scén mě a Petera. Ale nemůžu o tom mluvit. Je tam taky hodně nových upírů, na které je dobré si počkat.

Bill Condon je jediný režisér, který pracoval na dvou dílech. Můžete říct, co udělal, aby se tyto dva filmy oddělily od ostatních?

Jackson: Energie se z něj přenášela i na nás. Byl celou dobu velmi klidný a rozvážný. Nechal nás zkoušet nové věci. Byl vždy ochotný.

Peter: Ani jednou nezvýšil hlas.

- Lada

- server s přepisem spadl, takže musíme počkat na další části -

TISKOVÁ KONFERENCE - ROB, TAY, KRISTEN, STEPH, MACK

- Zatím jen ochutnávka, než najdu nějakou normální verzi přepisu :) -

Je to film, kde se Edward s Jacobem konečně začnou kamarádit?

Rob: Vzdal jsem se kvůli němu dcery. To je láska. Tenhle film je příběh lásky, proto se skamarádí.

Taylor: Je to trochu jiné. Vztahy mezi námi třemi. Dřív to byl komplikovaný trojúhelník a teď je to… čtverec.

Kristen: Je to dokonalý kruh. Rodina.

Je to sladkohořký konec? Jaké to pro vás je?

Kristen: Je to vtipné. Kdybyste mi řekli, že mě zítra čekají přetáčky, začnu se hihňat nadšením. Ráda bych do toho šla zpátky.

Jak jste se po téhle zkušenosti změnili?

Kristen: Myslím, že projekt začínáte proto, abyste ho dokončili. Byla to vážně jiná zkušenost. Bylo toho tolik, proto je to tak dobrý pocit. Mám ráda výzvy. Jestli Stephenie napíše další knihu, okamžitě si ji přečtu.

Pamatujete si váš první dojem jeden na druhého? Co jste si o sobě mysleli?

Jaké to je být sexy, Robe?

Taylor: Tak na to jsem zvědavý.

Kristen: Skutečná otázka byla, co má společného Rob a Edward?

Stephenie: Když jsme se poprvé potkali, on řekl mně, kým Edward je.

Rob: Někdy zapomenete, kde jste vy, a kde začíná postava, kterou hrajete. Někdy nevím, jestli si něco myslím já nebo Edward.

Co remake Twilight?

Rob: Lituju toho, kdo by hrál moji roli. Udělal bych proti němu nějakou kampaň!

Stephenie: Mohlo by to být vážně zajímavé tak za dvacet let. Ale lituju ty lidi, kteří by se tyhle role snažili zahrát. Nešlo by to dobře. Ted už herci jsou postavami.

Rob: Kdyby byl další díl, o čem bys psala?

Stephenie: Bellin příběh už byl převyprávěn. Renesmee by mohla být postavou v novém příběhu. Byl to důvod, proč jsem ji vymyslela.

SHRNUTÍ PANELU BD2

- vyjádření soustrasti rodině a přátelům zesnulé fanynky

- na plátně běží speciální zpráva od Billa Condona, který v Londýně s Carterem Burwellem dokončuje soundtrack

- fanouškům je nyní promítáno prvních 7 minut filmu! (První lov)

- Stephenie se těší, až fanoušci uvidí 'silnou, úžasnou upírku Bellu', Kristen říká, že Bella je ze všech upírů nejvíc cool

- Rob říká, že Bella Edwarda překvapovala ve všech čtyřech filmech, ale v tomhle nejvíc

- Taylor vyzdvihuje výkon Kristen, udělala úžasnou práci

- Kristen o Mackenzie: "Je lepší, než my všichni."

- další ukázka z BD2, Charlie přijíždí na návštěvu a poprvé vidí Bellu, Cullenovi jí radí, jak se chovat lidsky

 

Na podium přicházejí Ashley, Peter, Jackson, Kellan, Nikki a Elizabeth.

 

- nejhezčí vzpomínkou pro Petera jsou akce s fanoušky jako je tahle

- Elizabeth viděla oba klipy poprvé, obrátila se na Kristen a řekla "Jsi fakt úžasná."

- otázka na Stephenie, jestli se můžeme těšit na Midnight Sun jako knihu nebo i film, říká, že by to měl dopsat Rob. Je upírů teď 'přejedená' (což je blbost ve spojení s upíry, ale chápete mě )

- do filmu se nedostala scéna Rosalie a Jacoba s psí miskou

- scéna, kterou by Kristen natáčela navždy - "Samozřejmě Brazílie byla krásná.. a moje svatba byla taky úžasná."

- Robert udělal z jeho jmenovky na stole vlaštovku a hodil ji do davu, všichni křičí :))

- Rob o tom, jakou by Edward z Breaking Dawn dal radu Edwardovi z Twilight: "Nech si ho v kalhotech." Dodává: "Občas zapomínám, že tady jsou i diváci."

oblíbená scéna Kristen - lov, miluje běhání

oblíbená scéna Taylora - když Jacob říká Belle, že se otiskl

- Kristen si vždycky představovala, jak za to bude Jacoba házet přes celou zahradu, ale natáčeli na malém prostoru, tak tu scénu Bill udělal aspoň hlasitější

- muž v hledišti děkuje Taylorovi za inspirování, zhubl díky němu 35 kilogramů

- kdyby mohli jít na jakýkoli koncert, Robert by šel na Woodstock, Kellan na N'Sync, Nikki ráda sleduje hrát svého manžela, Kristen - Rilo Kiley, Mackenzie - Adele

- na podium přišli všichni představitelé nových upírů, kteří jsou přítomni na Comic-Conu, panel končí

- Lada

FOTKY Z COMIC-CONU

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com

KStewartFans, BrandHeroin, PattinsonLife, ThinkingOfRob, RobPattinson

VIDEA

EXTRA TV (o Kristen jako upírce, Comic-Conu a jejich budoucí spolupráci "Eh, chlape, budeme spolu znovu pracovat")

ACCESS HOLLYWOOD (Rob o Comic Conu, krátce o Fifty Shades of Grey)

ACCESS HOLLYWOOD (Kenzie o Robovi a Kristen a o Breaking Dawn)

ACCESS HOLLYWOOD (Kristen o konci Twilight ságy)

ČÁST Z TISKOVKY (o remaku Twilight, na konci se Rob ptá Stephenie, co si myslí o nápadu, že by se Bella s Edwardem rozvedli a byli něco ve stylu Pan a Paní Smithovi, Kristen mu připomíná, že mu pořád může utrhnout hlavu :D)

CELÁ TISKOVKA S "CULLENOVÝMI"

VIDEO Z CELÉHO PANELU

VIDEO Z TISKOVKY - ROB, KRIS, TAY, STEPH A MACK

 

 

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4   »

EsmeCarlisleCullen

39)  EsmeCarlisleCullen (12.07.2012 21:53)

Bude ještě někde něco?

Empress

38)  Empress (12.07.2012 21:25)

Díííííííky za preklad a za všetko

37)   (12.07.2012 21:16)

Lado

Lipi4

36)  Lipi4 (12.07.2012 21:10)

Kdo nestihl Trio tady je záznam http://youtu.be/R9lfSIkWf8Y

Empress

35)  Empress (12.07.2012 21:10)

Tammy

34)  Tammy (12.07.2012 21:06)

Děkuju za překlad

Janebka

33)  Janebka (12.07.2012 21:04)

Ale Kelanovi to sekne!!!

32)  Mék (12.07.2012 20:54)

jak dlouho to bude trvat ?? :D

31)  Kriss (12.07.2012 20:52)

Kde je hala H ? a kdytam bude?? :D

EsmeCarlisleCullen

30)  EsmeCarlisleCullen (12.07.2012 20:48)

A bude po těch dvou ještě něco nebo ne? A kde bude ten panel BD?

Janebka

29)  Janebka (12.07.2012 20:47)

Ajjinko, díky za překlad!! Jsi úžasná a skvělá!!!
Ti dva na mě, co by totálního neangličtináře, zatím působí jako uspávači hadů!

Tammy

28)  Tammy (12.07.2012 20:35)

http://karenpattz.tumblr.com/post/27063685934/x - Kris má nějaký větší prsa (to zní dost hrozivě)

EsmeCarlisleCullen

27)  EsmeCarlisleCullen (12.07.2012 20:33)

Bude po těch týpcích ještě něco?

26)   (12.07.2012 20:31)

Eleanoreth - já na něj i na tebe budu na Hostýně myslet,až tam letos dojedu

Tammy

25)  Tammy (12.07.2012 20:25)

Rob olizuje stránky . Díky Ajji

24)   (12.07.2012 20:21)

Ajji - děkuji za přenos i překlad - to víš Narnie

EsmeCarlisleCullen

23)  EsmeCarlisleCullen (12.07.2012 20:14)

Rob má vlasy...!

EsmeCarlisleCullen

22)  EsmeCarlisleCullen (12.07.2012 20:12)

a kde bude ten panal BD2?

Empress

21)  Empress (12.07.2012 20:11)

Tayovi som síce nerozumela ani slovo, ale stačilo sa dívať

Empress

20)  Empress (12.07.2012 20:07)

«   1 2 3 4   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek