Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/cliff.jpg

Krátka jednorázovka o Esme a jej pocitoch chvíľu pred tým, ako skočila z útesu...

Born to die

hudba

Stála som na okraji strmého útesu a cez slzy som hľadela do tmy pred seba. Všade bolo hrobové ticho a tmou sa rozliehalo len moje vzlykanie, ktoré som nedokázala zastaviť. Zafúkal silný vietor a moje vlasy sa rozviali všetkými smermi. Postávala som na útese v ľahkých bielych šatoch, ktoré som si nechtiac na niekoľkých miestach roztrhla, keď som bežala cez les. Bola mi neskutočná zima a prestávala som si cítiť končatiny, ale to sa nedalo porovnať s tým, čo som cítila v mojom srdci. Bolesť, smútok, žiaľ. Chcela som to trápenie ukončiť. Môj život stratil zmysel.

Odhrnula som si vlasy z tváre a moje vzlyky sa zmenili na srdcervúci plač.

„Prečo ja? Prečo?!“ vykríkla som do tmy a padla som na kolená.

Spomienkami som sa vrátila k môjmu dieťatku. Ako som ho držala v náručí a bola konečne šťastná... Aspoň do chvíle, kým ma navždy opustilo. Milovala som ho, môjho malého nádherného anjelika s jemnými svetlými vláskami a veľkými čokoládovými očami. Jeho narodením môj život nabral nový zmysel. Kým tu bol so mnou...

Teraz už nemám pre čo žiť. Domov sa vrátiť nemôžem, Charles by ma zabil. Ubližoval mi počas celého nášho manželstva a ja som nemala inú možnosť ako utiecť. Ani len netušil, že som s ním bola tehotná. Keď som to zistila, bála som sa mu to oznámiť. Netušila som, ako by na tú správu reagoval, mala som naozaj veľké obavy. A ak by sa dieťatko narodilo u nás doma, určite by sa k nemu správal tak kruto, ako ku mne. Preto som sa rozhodla od neho odísť, no musela som si dávať veľký pozor. Keby odhalil moje skryté úmysly, určite by som si to trpko odniesla.

Jediným svetlým bodom môjho života v Ohiu bola spomienka na Carlislea Cullena, spred šiestich rokov. Ach, nikdy na neho nezabudnem. Na to, ako ma starostlivo ošetroval a potom za mnou prichádzal každý deň. Milovala som naše dlhé rozhovory a keď som sa raz dozvedela, že odchádza z mesta, zlomilo mi to srdce. Bolo to naposledy, čo som ho videla a viem, že ho už nikdy nestretnem. Ostali mi na neho len krásne spomienky. Carlisle bol prvý muž, ktorého som skutočne milovala. Zaľúbila som sa do neho na prvý pohľad a bola som si istá, že v živote už nikdy nestretnem muža, akým bol on. Čo by som dala za to, aby som ho mohla znovu vidieť. Aspoň na chvíľu, na pár minút... Márne dúfam, nič také sa nestane.

Bola som veľmi slabá, no pomaly som sa postavila a pozrela sa do rokliny pred sebou. Toto je moja cesta. Tu na zemi ma už nič nedrží... Zrazu začalo pršať a ja som vzhliadla na nebo. Obloha bola čierna a zatiahnutá, na nebi sa nenachádzali žiadne hviezdy. Dažďové kvapky dopadali na moju tvár a splývali so slzami. Stekali mi po lícach a dopadali až na zem. Objala som si trup obomi rukami, lebo som cítila, že niečo ma zvnútra začína trhať. Už som nedokázala zniesť toto utrpenie. Život bez lásky nemá zmysel. Môj malý anjelik odišiel do neba a ja ho tam čoskoro stretnem. Už veľmi skoro... Naposledy som sa zhlboka nadýchla a rozprestrela som ruky od seba. Tuho som zavrela oči a jedným krokom som opustila povrch útesu.

 


Ak ste sa dostali až ku koncu, dúfam, že sa vám poviedka páčila. Pôvodne to malo byť len drabble, ale trochu som sa rozpísala. Nejak ma to učenie na skúšky dohnalo do peknej depky...

A pre tých, čo čítajú moju kapitolovku - Kam čert nesmie, pošle Rosalie - ďalšie kapitola bude až o dva, tri týždne, lebo celý čas sedím nad knihami a učím sa. Kto by bol povedal, že medzinárodné právo v angličtine bude tak ťažké :D.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

2)  myred (05.04.2013 20:50)

Je to moc hezké. :)

1)  naty (20.01.2013 20:40)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Edward - EC promo