Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/Fialov%C3%A9%20srdce.jpg

No nazdar...

 

Když jsem ji přivedl domů poprvé, všichni si klepali na čelo.

Jistě, Bella nebyla zrovna výstavní kus. Podivný tvar hlavy, uši jednoznačně příliš velký, hubený tělo, nohy, u kterých jste si nebyli jistý, co přesně je na nich špatně – správnej byl snad jen jejich počet. A to nepřirozený střídání moc světlých a zas moc tmavých odstínů – hrůza! Jen ty její hnědý oči, ty mě dostaly!

Měl jsem prostě co vysvětlovat. Popravdě, mohlo mě napadnout, že v takovým zapadákově, jako je Forks, musí šerif řešit i nenadálý odchod potrhlý ženský jménem Renée. Zmizela s nějakým fotbalistou, a co teď s Bellou?

Aby toho nebylo málo, Bella neměla zrovna jednoduchou povahu. Bezcílně bloumala domem, nikoho a ničeho si moc nevšímala, nedala se vyprovokovat k žádný zábavě a navíc byla strašně zimomřivá. Vytáhnout ji na chvíli ven bylo skoro nemožný. Když už se to povedlo, zakopávala o vlastní nohy, divně se motala a vrhala na mě naštvaný pohledy.

Život ji očividně prostě nebavil.

Pak se přistěhovala ta nová rodina a nám začaly trable.

Cullenovi byli trochu divný.

V první řadě byli bohatý. To bylo ve Forks divný vždycky. Měli moc aut. A moc adoptovaných a příliš velkých dětí. Celé noci u nich hrálo několik televizorů.

No a hlavně měli Edwarda.

Poprvé jsem ho letmo zahlídnul přes plot na té jejich luxusní zahradě a hned mi bylo jasný, že tohle bude něco speciálního. Ten se za svý předky určitě nestyděl. A popravdě – nemusel se stydět ani za svůj zadek, který byl součástí naprosto dokonalýho celku. Od hlavy až po paty – neuvěřitelný! Ten úžasný měděný odstín byl jen třešničkou na mňamózním dortu s cukrovým nápisem Edward!

Za několik dnů jsem potkal před domem doktora Cullena. Dali jsme takovou tu zdvořilostní řeč, jakože kdo je pro společnost větším přínosem – no nebudu vás napínat, on v tom přesvědčování vyhrál. Šerif ve Forks, to je přece pecka!

Pak nějak přišla řeč na rodiny a nakonec samozřejmě i na Edwarda. Chtěl jsem mu vynahradit tu prohru ohledně důležitosti našich povolání, a tak povídám:

„Ten váš Edward, to je krasavec! Něco takovýho se hned tak nevidí!“

K mému překvapení mávnul znechuceně rukou.

„Jsou s ním jenom potíže!“ Můj vykulený výraz ho pobídnul k vysvětlení.

„Nemáte zdání, kolikrát jsme se - vlastně kvůli němu - stěhovali. Nikde se neohřejem! Von je hroznej vobšourník!“

Cože!? Ten dokonalý krasavec s důstojností v každém pohybu?

„Vob – vobšourník?“ vykoktal jsem šokovaně.

„Jo!“ doktor se očividně rozohnil.

„Vobskáče, na co přijde! A to není všechno!“ Zatvářil se výhrůžně.

„Dost často jde těm krasavicím po krku. A jak ucítí krev, je to v háji…“ Smutně svěsil ramena. Bylo mi ho skoro líto. Určitě kvůli tomu měli spoustu trablů. Vytrhnul mě z mé krátké úvahy na téma Cullenovi u výslechu a dodal:

„Vlastně to ani nemusí bejt extra krasavice. Von si je snad vybírá po čuchu nebo co.“

Teď jsem se vyděsil. Bella vážně nebyla krasavice…

Dorazil mě poslední větou.

„A ještě ke všemu je snad nesmrtelnej. Už by se měl dávno sotva belhat a vidíte ho, chlíváka!“

Kývnutím hlavy upozornil na Edwarda, který se ladnými pohyby procházel kolem našeho plotu. Vypadal opravdu zaujatě a svěže.

Od toho dne jsem Bellu hlídal jako oko v hlavě. Ukázalo se, že moje tušení mě nezklamalo.

Bohužel.

V zadní části zahrady jsem našel v plotu nenápadnou, ale dost velkou díru. Tajný východ. Nebo vchod?

Chlívák jeden!

Už jsem neváhal!

Bella, ta taky dostane svoje! Aspoň ona by měla mít rozum! S takovým… Co si od toho slibuje, co od toho čeká?! Komu tím prospěje?!

Rozhodnul jsem se ho zastrašit. Moje služební zbraň konečně bude mít šanci!

Ten večer jsem čekal přikrčený u plotu. U Cullenů zase hrálo několik televizí. Nikdo nespal. Ani Edward, samozřejmě. Byl jsem tichý jako smrt. Já, šerif Swan, tady nebudu nikomu pro srandu.

Kde se tu najednou vzala Bella? Potvora nevděčná! Najednou se jí tráva nezdála mokrá? Najednou hnijící listí nebylo studený? Mířila tiše a neomylně k díře v plotu. Ten bídák se ani nemusel namáhat. Jen si tam tak na ni čekal.

Zamířil jsem a strnul.

Bella už prolézala dírou. Okamžitě se k ní připojil. Dotýkal se jí. Čichal k ní! Proboha, půjde jí po krku! Skutečně to jeden děsivý moment vypadalo, že její krční tepna má namále. Pak ale Edward zatřásl hlavou, laškovně šťouchnul do mojí malé Bells, oba se rozběhli (Bella běžela!) a zmizeli ve tmě.

Moje ruka s nabitou a odjištěnou služební zbraní ztuhle trčela ve tmě.

 


Nakonec to nebyla taková tragédie.


Dobré věci se prodávaj samy. To říká moje žena odjakživa.

Takže všechno to nadělení bylo z domu na to šup.

Jen jednu jsme si nechali.


Renesmé je tak krásný štěně, že jsme se jí prostě nedokázali vzdát.


Moje jméno je Sebastian Charlie Swan.

Jsem šerifem v zapadákově jménem Forks.

 

 

 

povídky od ambry

 


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4   »

ambra

37)  ambra (08.01.2011 11:32)

Scri, opožděně díky .
Katuško, to vypadá, že si Tě platím . Děkuju!!!

36)  Katka (08.01.2011 11:30)

Ambro, ja umru Vobsournik Edwar a osklivka Bella Von je snad nesmrtelnej, chlivak!

ScRiBbLe

35)  ScRiBbLe (03.01.2011 15:02)

Sice už jsem to četla asi pětkrát, ale neodolala jsem a vrhla se s chutí směle do toho a zase se válím po zemi.

Ty hlášky , popis Belly , nesmrtelnej vobšoustník Edward .

Prostě a jednoduše D O K O N A L O S T !!!

Díky!:D

ambra

34)  ambra (02.12.2010 18:20)

Tak koukám, že se mi tady nahromadil pěkný děkovací skluz . Dívky, děkuju!!! Haf!

milica

33)  milica (02.12.2010 17:33)

Tak to nemá chybu Edward a vobšourník Super kapitolka

gucci

32)  gucci (07.11.2010 19:53)

...teď jsem konečně z úžasu zavřela pusu...poklade to bylo božííí!!!!!!Hned bych si jeden jejich štěněcí výtvor vzala..haf haf....takhle mě baví nejvíc ..fakt jsi mě rozesmála pusu ...vůbec to nebylo urážlivý...jen nádherně něžný s vybráným vtipem...pořád se usmívám!!!

31)  Lejla (25.10.2010 15:32)

To bylo úžasné. To spojení slov a vybraná slůvka vytvořilo velice originální dílko

Gassie

30)  Gassie (27.09.2010 18:37)

Ambro, nádhera. Nevím, proč mi tato dokonalá povídka utekla. Ale naprosto mě odrovnala To je prostě jak ze života
Asi budu taky sousedovic psa nazývat vobšourníkem

ambra

29)  ambra (05.09.2010 10:48)

Jenny, děkuju!;)

28)   (05.09.2010 10:30)

Čtu to podruhé. Vím, že už jsem si to četla na stmivani.eu, ale já prostě neodolala a musela si to přečíst znovu . Opravdu povedené

ambra

27)  ambra (01.09.2010 17:13)

henna: Děkuju!;)

henna

26)  henna (01.09.2010 16:15)


Umírám smíchy. Je to úžasný! :)

ambra

25)  ambra (11.08.2010 23:29)

LostriS - děkuju za geniální komentář!

24)  LostriS (11.08.2010 23:23)

zdá se, že sousloví "Bella běžela" je skoro oxymor.. :D

ambra

23)  ambra (09.08.2010 14:39)

Jéééééé!!! Bella a Sebastian vykopáni z hrobečku zapomnění!!! Jsem ráda, že TADY nemusím nic dovysvětlovat. Děkuju, holčinky, udělaly jste mi radost! ;)

22)   (08.08.2010 21:31)

to je fakt povedený...

Liri2

21)  Liri2 (08.08.2010 20:34)

Božííííííí :D:D :D

Jodie

20)  Jodie (08.08.2010 20:22)

Edward - vobšourník Bella - běžela

Mystery

19)  Mystery (04.08.2010 19:33)

Ambro, ty jsi normální zabiják!!!
Panebože, já mám psát smutný kapitoly a brečet u toho jak želva! A místo toho tu hýkám a utírám slzy smíchu...
Tak, a bránici mám procvičenou na několik dní dopředu (pěkně bolí, mrcha jedna!)
Díky za skvělej zážitek!

ScRiBbLe

18)  ScRiBbLe (24.07.2010 15:56)

Už jsem to četla na stmívku, ale musela jsem si to dát znovu a opět se zvedám ze země, je to skvělé. Parodie mě moc neberou, ale ta tvoje je úžasná. .

«   1 2 3 4   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse poster - Riley & Newborns