Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/BBB.jpg

Ok, právě jsem musela chtě nechtě připustit, že můj múzák je alkoholik a tohle všechno mi dělá naschvál. Jak jinak si mám vysvětlit "tohle"? Místo dechberoucí kapitoly plné lásky, pochopení a slz tady brebentím blbiny. Bože...

Byla Bella. Byl Black. Bellu Black bavil. Blbá Bella. Bellu berou bichle, báje, bijáky, bavoráky, bouráky, besedy… Blacka bere Bella. Blbec. Black byl blízko. Bella běžela bezem.

„Bells!“ bručel Black.

„Bude běžet Bratrstvo!“ burácela Bella.

„Blbost,“ brblal Black.

„Blbče!“ běsní Bella. Bella bije Blacka babiččinou biblí.

„Bů, bolí!“ brečí Black.

„Budiž.“

„Brzdi,“ béká Black. Blacka bolí brva. Bella brblá. Black bystří bulvy blízko Belly. Bella bledne.

„Blacku?“ blekotá.

„Bello. Brala bys být Blackovou? Bereš?“ brblá bojácně.

„Budu blinkat,“ bájí Bella. Black bere briliant.

„Blinkat?“

„Byl boršč,“ bublá Bella.

„Ble,“ blekotá Black. Bella bere briliant. Bude Blacková? Brr! Bere během byliny.

„Bee,“ brečí Black. Bella běží bezem. Bratrstvo bere Bellu. Bude best biják! Bomba!

„Blbej Black,“ bručí Bella. Bella brzdí botou – bum, bác, bang, bouračka. Bombézní buk! Bellu bolí brva.

„Bello, bolí?“ běsní Black.

„Bůůů,“ bučí bolestí Bella. Bella brání brvu. Bella boulí bulvy. Black bleskově boduje.

„Bude boule,“ blekotá Black.

„Boule?“ běsní Bella. Bude blbá! Bude boule! Boule bolí!

„Bublinky?“ básní Black. Black bouchá bezinkové bublinky.

„Ble,“ blinká Bella. Bella brečí. Br boule! Bella bude budižkničemu. Black baští Belly bouli. Budou blbí Blackovi. Bomba!

„Běží Bratrstvo,“ béká Billy Black Belle. Bella blouzní. Bratři budou blízko. Bella bude bydlet bez Blacka. Black – ble. Bratrstvo – bomba! Bystrá Bella. Bombarduje Blacka bezovými bublinkami.

„Bolí!“ brečí Black.

„Bravo! Bude Bratrstvo, Blacku. Běž!“ burácí bijící Bella. Black brání Blackovu brvu. Bum, bum, bum.

„Budu boulovatej,“ brzdí Bellu Black.

„Bezva!“ burácí bláznivá Bella. Boule bobtná. Belly brva brní.

„Bude bouřka!“ brání Black Blackovo body.

„Baseball!“ burácí Bella. Bella bombarduje Blacka biblí, bezovými bublinkami, basebalkou.

„Bello, blesk!“ Bella boulí bulvy. Black bere Belle bibli.

„Babičky bichle!“ běsní Bella.

„Bichle bolí!“ brečí Black. Bere bibli. Black bije Bellu biblí.

„Blbe!“

„Budeš Blacková?“

„Ble!“

„Budiž,“ bručí Black. Black bouchne biblí Bellu. Bella brázdí byliny. Bella bojuje. Black boduje. Bella brečí. Black burácí. Blbá bitka. Bouřka byla. Blesky  byly. Billy béká: „Bello, Bratrstvo!“ Bella běží bez Blacka.

„Bezva! Bravo! Bomba!“ burácí bujaře Bella. Black brblá.

„Blbé Bratrstvo, Bella bude bájit. Briliant byla blbost.“ Black bije brvou balvan. Budoucnost – blbost. Ble.

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

26)  slečna nebezpečná (19.07.2016 21:41)

vaša báseň nemá chybu pači sa mi:) B) ;)

SestraTwilly

25)  SestraTwilly (16.04.2013 21:43)

Napísať celú poviedku na "b",tak aby to malo hlavu aj pätu,je nie len náročné,ale priam geniálne.Super Miska,nasmiala som sa!!!

Jalle

24)  Jalle (13.07.2012 10:27)

hotové umelecké dielo

Twilly

23)  Twilly (29.03.2012 11:17)

Když chceš zklidnit hormon, pátrej po Mišutčiných klenotech na BH jsou poněkud jiného ražení, ikdyž její humor byl, je a BUDE!!!! Ale je to neskutečně hodnotné. ANO, přiznávám, její písmenka nepokrytě miluju!!!!!! :p

kajka

22)  kajka (29.03.2012 11:13)

MisaBells, já jsem na tebe dneska nějaká vysazená a rozhodně supernaladěná! Na to, že se zasměju, jsem se už připravila, ale že budu smíchy i chrochtat, to se nepředpokládalo! U "Bella brázdí byliny" jsem si poflusala monitor (poprskala je slabý slovo). To mi nedělej, kdo to má furt utírat!

SarkaS

21)  SarkaS (09.07.2011 04:28)

Prý to nemám psát, ale po dalším hlasitém předčítání to Lipi smíchy skoro nevydržela a wc vzala útokem. My ostatní jsme celkem v pořádku, pouze bránice zaznamenala nemalé škody. Polar došel, ale máme sangrii...

20)  Nellinenka (22.06.2011 12:46)

bomba

19)  Alorenie (09.12.2010 21:13)

B.B. Bylo bombasticky bravurní! Bránice bolí. Bulvy brečí. Být Bellou Blackovou bliju. Bitka Bella - Black byla bezva! Být Bellou, Blacka biju buldozerem.

18)  Lucie (25.11.2010 18:36)

17)  graycy (24.11.2010 08:59)

Opravdu úžasné využití slov :-) tohle je bomba :-D

MisaBells

16)  MisaBells (21.11.2010 21:05)

OK, uznávám, fakt můj Múzák jede na nějakém silném driáku, protože tohle je fakticky pomsta, ale jsem ráda, že vás baví, protože já bych mu za tohle nejraději zakroutila krkem

RepliKate

15)  RepliKate (21.11.2010 14:42)

Míšo, já se z tebe picnu. Jsem si říkala, copak to asi bude za dílo, když je Múzák alkáč a ono tohle. Nemělo to chybu, smekám.

Fanny

14)  Fanny (20.11.2010 20:06)

Nejen, že je to vtipný , ale ještě k tomu vše na B? Něco takovýho bych nenapsala ani kdybych mohla používat celou abecedu, netož jen jedno písmenko

Silvaren

13)  Silvaren (20.11.2010 16:56)

Jsem úplně mrtvá, je to skvělé. Máš můj obdiv.

milica

12)  milica (20.11.2010 09:18)

Super fakt opilej múzák

11)  Zuzka (19.11.2010 23:00)

SarkaS

10)  SarkaS (19.11.2010 22:37)

Mibelko ty jsi Bohyně Kdysi jsem zkoušela něco na písmenko P, ale po deseti řádcích jsem to vzdala. Je to fakt dost obtížný, takže tobě se klaním až se mi na šošolce dělá pleška, jak s ní brousím o podlahu

9)  lady sadness (19.11.2010 22:16)

nikdy by ma nenapadlo, čo všetko dokáže také Bé; nemá to chybu, je to špica

krista81

8)  krista81 (19.11.2010 21:57)

hezký

ambra

7)  ambra (19.11.2010 20:55)

Bláznivá BellsMisa brutálně bourá bránice!!! Budeš báječná básnířka, budeme budovat busty, bakchicky baletit, bandážovat bérce - bo bude brzy bajka bláznivější!!!

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek