Sekce

Galerie

/gallery/thumbs/hudba.jpg

Opět jen tak stručně a převážně nevážně... najukneme do pár dnů Cullenovic family ;-)
Ness nám pomalu dospívá a Edwardovi to moc neprospívá ;-)


 

„Mohla bys to ztlumit?“ pronesl tiše, ale důrazně Edward. Seděl v obývacím pokoji a pokoušel se číst denní tisk, jeho milovaný potomek mu to však hlasitou hudbou notně ztěžoval.
„Mohla, ale musíím?“ reagovala přidrzle jeho dcera, když s lahví coly mířila z kuchyně zpět do svého pokoje, ze kterého se ozývaly ony ohlušující permoníkovské tóny.
„Ness!“ zvýšil Edward hlas a protočil oči.
„No vždyť jo,“ brblala dívka už z patra a sotva znatelně ubrala decibelů, které navíc po chvíli vyvážila vlastním zpěvem.
„Nessie, zlatíčko,“ zapředl její otec zlověstně, pomalu odložil noviny a zamířil ke schodišti.


Jejich dcera byla vždycky ve vývoji napřed, i ta puberta přišla dřív, než se na ni mohli psychicky připravit, a nějak se jí u Ness zalíbilo, protože se rozhodla (ač se jí o to nikdo neprosil) trochu se ještě zdržet.
Edward se na schodišti potkal s Bellou a vyměnil si s ní útrpný pohled.
„Taaatííí, to pak vůbec nemá smysl pouštět, to si jinak nevychutnáš, slyšíš ty basy?“ nadchla se Nessie.
Do haly vstoupila Rose s manželem, kteří se vraceli z nákupů, a Emmett nadšeně zahulákal: „Zemětřesení, senzace!“
Edward zůstal stát na prahu poloupírčina pokoje a Ness nemusela být znalcem posturologie, aby mohla tušit, že pověstná poslední kapka brzy dopadne a bude to kapka nitroglycerinu.
Přesto si nedala pokoj a vydala se opět na procházku do minového pole, broukla: „Když vy nemáte pochopení, nevíš, jaký to je, když je ti sedmnáct!“ Lítostivě zvedla zrak, aby se setkala s rozpačitým Edwardovým pohledem.
Bella, která muže objala, marně dusila smích v jeho rameni, když ho odváděla pryč.
„Tak já si to hodím do sluchátek, no,“ blahosklonně zvolala Nessie.
Edward povzdychl a prohrábl si vlasy, jako by tak mohl narušit příjem myšlenek: „No a já si to taky půjdu rovnou hodit, protože tohle je jako z deště pod okap...“
Bella se na něj chápavě usmála a už ho za ruku táhla k lesu. Cestou rozverně odhodila nejen štít, ale i halenku.


Když se druhý den k večeru vrátili domů, měl Edward neodbytný pocit chyby v Matrixu, protože stěny domu se stále chvěly vibracemi způsobovanými Nessiiným stereem.
„To snad nemyslíš vážně, co to jako má být?“ vyštěkl.
Nessiin hlásek mu nevinně odpověděl: „To je Carlisle.“
Hlava Cullenovic klanu prošla kolem s lékařským kufříkem, aby zamířila k návštěvě pacienta, a Carlisle ucedil: „Ne já, ale Belinda Carlisle!“
Edward pokýval útrpně hlavou, už poznával píseň od zmiňované zpěvačky - Heaven Is a Place on Earth, tak to sedí, nebe je místo na Zemi, škoda, že tenhle dům momentálně nějak vypadl ze sčítacích listů nebeského statistického úřadu.



Edward pokrčil rameny směrem k Belle, která dusila v dlani smích. Byla ráda, že to není momentálně ona, kdo se marně snaží výchovně působit.
„Zbývá nám jediné,“ šeptla Bella konspirativně.
S nadějí se jí zahleděl do očí a, zatímco ji vášnivě líbal, táhl ji v objetí opět ven z domu.
Bella se mu vymanila a vlepila mu hraný pohlavek: „Ale tatínku! Já myslela zavolat Jacobovi, ať si ji chvíli užije taky on!“
Edward se zakřenil a chopil se mobilu: „Jacobe? Edward. Co děláš dnes večer? Co takhle kino?“
Chvíli poslouchal, a pak zasyčel: „Ne se mnou, ty pse, s Ness samo, i přesto máš pořád zájem? To byl jen vtip, naděláš! Cože jsem? Násoska? Dobrý, konečně nový nápad, dal sis načas. Dobře, tak domluveno, předání proběhne v sedm, ok?“
Po hlubokém nádechu se zazubil a pokračoval: „A kdyby u vás chtěla spát, myslím ale vážně spát, víš, co to je, zavřené oči, zavřený pokoj, a vy dva každý z jiné strany dveří, jestli jsem se vyjádřil dost jasně, tak bych se nezlobil. Ok. A… Jacobe? Už jen jedno slovo. Tričko!“


Zavěsil a široce se usmál na manželku. Z patra se zrovna ozvaly první tóny písně Sway v podání Pussycat Dolls.
„Smím prosit?“ přimhouřil svůdně oči a natáhl k Belle dlaň.
Bella si skousla ret a vletěla Edwardovi bez váhání kolem krku, takže trochu zakolísal.
Spokojeně se culil: „To budu brát jako ano. Ale příště mě varuj, že trénujeme zvedačky.“
Tančili.
Edward křikl směrem k Nessiině pokoji: „Přidej volume!“ a přistiženě se na Bellu usmál.


Nessie sotva udržela otevřené oči a zívala při každém druhém kroku, když ji o týden později Jacob dovedl domů.
Jake a jeho „procházky“ spočívající v celodenních túrách, na kterých kdovíproč neměla nikde přístup k elektrické zásuvce, baterky do mp3přehrávače i její mobil se záhadně ztráceli a její broukání sabotoval Jacob dechberoucími polibky, jí daly opravdu zabrat.
A za to hučení v uších mohla dílem asi i ohnivá voda, kterou jí Jacob nabízel, prý aby jí nebyla pod stanem zima. Ale ona měla podezření, že to bylo vždy, když mu chtěla zpívat ukolébavku, a tak, i když ji to mrzelo, usnula zpravidla dřív, než stihla dokončit první sloku. Dalo by se tedy říci, že ona ukolébavka byla účinná, bohužel nikdy nestihla zjistit, jestli působila i na Jacoba.


Často jí také po pár doušcích té nazlátlé tekutiny zněl v hlavě reklamní slogan na tento nápoj - „Dotkni se slunce“ - a ona nadšeně poslechla a sápala se po tom svém soukromém vlčím a jen Jacobovým rychlým reflexům vděčila za to, že polibek nakonec vtiskla svému příteli a ne podlaze stanu, i když Jake si při smutném pohledu na její stav posteskl, jestli by vůbec poznala rozdíl - vteřinu potom totiž zpravidla usnula.
Nerad kazil její roztomilé pokusy o posunutí se v jejich vztahu dál než do základního tábora, zároveň si ale byl vědom toho, že po návratu bude procházet horším rámem, než je ten na letištích, v bankách a soudních budovách a Edward mu nepoděkuje už za pouhé živé sny, které Jacob má v souvislosti s jeho dcerou, a tak kazení nezletilé alkoholem bylo to menší zlo.

 

Nessie se těšila domů, do peřin a ticha, hlava jí třeštila.
Údivem se jí rozšířily oči, když viděla svého otce, jak sedí za klavírem, vedle něj Jasper s kytarou, Emmett za bicí soupravou, kterou splašil kdovíkde, a zdatné křoví jim dělaly Bella s tamburínou a Esmé s rumbakoulemi. A všichni svorně hráli a broukali a Edward si zrovna střihnul procítěné sólo: „So stay seventeen each time you get one year older!“
Zničeně dopadla na gauč, na uši si přitiskla z každé strany jeden polštář a zaúpěla: „Nemůžete to ztlumit?“
A Edward věnoval svému zeti-čekateli vděčný pohled.

 

 

Jiné šílenosti od Carlie

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

39)  Seb (21.04.2014 09:12)

Tedy ten telefonát Edwarda s Jacobem neměl chybu, ono to celé je tak nějak velmi velmi úsměvně dokonalé a já si při čtení tvých povídek užívám dokonalé velikonoční dopoledne ( no onon je ještě spíš ráno ,ale já doufám, že se mi to čtení povede realizovat co nejdéle,alespoň do té doby, než moje děti vstanou a zaberou mi počítač ).:D :D :D

Kate

38)  Kate (13.07.2013 18:48)

"Cestou rozverně odhodila nejen štít, ale i halenku." Ty mi dáváš, Carlie.

maryblack

37)  maryblack (30.03.2012 20:57)

bezvadný :)

Cathlin

36)  Cathlin (20.12.2011 14:36)

Uááá.... krásně použitých věčných sedmnáct, skvělej Jacob svádící bitvu s Nessie... A to tvoje zhusta používané neochabující sexuální jiskření mezi všemi páry!
Anebo z deště pod okap! Nádhera. Nebo Edward násoska jako účinný rentgenový rám... A nakonec Esmé s rumbakoulemi, to je sakra zase představa! :D :D :D :D :D :D :D

Carlie

35)  Carlie (12.05.2011 18:37)

Díky, díky, díky, díky

34)  Judy (08.05.2011 12:33)

Jo, pomsta je vždycky sladká. :D

33)  belko (05.05.2011 09:18)

Carlie, díky za nádherný dnešní vstup! Tvoje povídky miluju Díky!!!!!!

Rosalie7

32)  Rosalie7 (04.05.2011 21:28)

Carlie, tvé šílené šílenosti mi vždy tak šíleně zvednou mou šíleně špatnou náladu do šílených výšin!
Puberta a hudba jsou velmi nebezpečnou kombinací, to mi povídej! Ale v podání Cullen family je to opravdu špičkové, zvlášt, když si ta banda zamrzlých pubertáků uvědomila, že jsou stále pubertáky
P.S.: Edwardův telefonát se zetěm-čekatelem nebudu komentovat, protože trvale poškodil moji bránici

Zombichlerka

31)  Zombichlerka (04.05.2011 19:15)

Pozdě, ale přece. To bylo... Edward zeagovat na song nááádherně to co Bella odhodila bylo taky suuper celá povídka mě pobavila, Ness působila jako pravá puboška...:D

Carlie

30)  Carlie (04.05.2011 19:08)

Díky všem jedinečným návštěvníkům zde, vaše komentáře mě potěšily , pobavily , dojaly !
A budu se zase opakovat, ale to, že moje písmenka měla smysl, pousmáli jste se apod., je tou největší odměnou pro mě
Takže třeba někdy příííště

29)  dcvstwilight (04.05.2011 17:32)

Skvělá pomsta! :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

28)  Aalex (04.05.2011 14:21)

Jooooo... pomsta byla sladká. Myslím, že Ness je aspoň na chvíli vyléčená.

Janeba

27)  Janeba (03.05.2011 10:50)

Oloušku , tys byla u nás doma??! SKVĚLÉ, SKVĚLÉ! SKVĚLÉ!!!! :D
Děkuji!!!

HMR

26)  HMR (02.05.2011 16:19)

Skvělé, jako vždy!!!

25)  AMO (02.05.2011 12:38)

To je síla
Puberta... útočná zbraň a šíleně nebezpečná
Umíš, opravdu umíš zvednout náladu. A ty hlášky jsou použitelné i u mne doma (syn je DJ)

Hanetka

24)  Hanetka (02.05.2011 06:44)

Carlie... Mám úsměv do pracovního dne a hned tak mi z pusy neodpadne. Toho si hluboce cením a zuby přitom taky cením. Jak to děláš? Tvůj humor plyne tak lehce a přirozeně, jsou to dokonalé gagy a hlášky. Chtěla bych ty tvoje jednorázovky vidět zfilmované, bylo by to lepší než celá sága Stmívání. I když nevím, jestli by ti slavní herci byli schopní projevit komediální talent. Zatím se jim obecenstvo směje spíš tam, kde to mělo být vážné.

krista81

23)  krista81 (01.05.2011 22:51)

Parádní, opět parádní vzpruha před nepříjemným pondělním pracovním dnem

..... nevíš, jaký to je, když je ti sedmnáct, pozvánka do kina, spánek, tričko, zeť-čekatel ..... vážně nemůžu

Vážně skvělé

semiska

22)  semiska (01.05.2011 21:14)

Hups... při prvním čtení jsem zapomněla komentovat :D NO, nevadí... Zlato, bomba, naprosto mi to vymetlo všechny starosti a zůstaly mi tam jenom ptákoviny :D Supr, dík moc. :-)

21)  Leni (01.05.2011 20:00)

Jacob zeť-čekatel Nádhera

Bambulka

20)  Bambulka (01.05.2011 19:37)

Ježíši! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D To bylo krutý, strašně jsem se nasmála!

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse