Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/bels1.jpg

Dovolte mi vám představit úžasnou spisovatelku se sklonem nic neříct a nepřiznat...

Za tvojí přezdívkou si můžu představit ledacos. Jak vlastně vznikla?

Hrozně ráda bych ti řekla, že to bylo nějaké prozření, nebo pohled z okna a náhlý nápad, ale bohužel ne. Jen jsem smotala Míšu s Bellou. Bello mi říkalo pár kamarádů, co Ságu znají. Prý jsem stejné tele na fyzické aktivity. Tak nevím.
Obyčejný, co?

 

Jak jsi se dostala ke psaní a co tě momentálně nejvíc bere?

K psaní? Tenkrát jsem četla od Shannon Drake Vítezného rytíře. Historický příběh plný napětí, lásky, nespravedlnosti a sexu. Chtěla jsem to zkusit po svém. Vzniklo Nebe vedle tebe, které jsem pak po roce smazala. Zničila jsem důkazy mého neschopného počátku. A momentálně mě bere... Hm, tak a co ti na tohle mám říct? Asi broskve!

 

Bratrstvo nebo Twilight?

Potvoro!

 

Edward nebo Wrath?

Hej! Jasně, že... Sakra!

 

Jak doma vysvětluješ svůj řekněme obdiv k Robertovi?

Už nijak. Přítel jen zpočátku vrtěl hlavou a nechápal mě, ale zvykl si a komentoval to tím, že mě má stejně rád, i když jsem šílená.

 

Tvoje největší přání, které se dá zveřejnit?

Vydat knížku.

 

A kdy už sakra bude ten tvůj filmeček?

Uá! No, filmeček je v jakési fázi a mám pocit, že se blížíme k první klapce. Cesta dlouhá, trnitá a v mlze. Ale ještě se to neodložilo do spodního šuplíku, tak doufám, že se to uskuteční.

 

Co děláš, když kočka není pes?

Modlím se, aby pes nebyl kočka.

 

Shrnutí MisaBells

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

MisaBells

17)  MisaBells (10.11.2010 22:51)

Sandra: Nejlepší film? Záleží na tom, kdy jsem ho viděla a jak čerstvé pocity mám. Teď jsem byla unešená z filmu Co žere Gilberta Grapea. Z upírů fandím momentálně Rhagovi, kterého čtu. Jinak jsem rozhodně pro Edwarda. Z Volterských asi nikoho. Vždycky jsem je vyhladila (ve svých povídkách) Jsem spíš na čaj, protože na mléko jsem alergická. Způsobuje mi migrény. Jsem noční tvor, takže měsíc, ale letním sluníčkem rozhodně neopovrhnu, naopak. Jak jsem řekla, spíš tu noc a tmu, pokud mě neovládne moje bujná fantazie a nevidím bubáky. TO pak upřednostním světlo. Volturiovic kluky nemám ráda vůbec. Ani jednoho.

SakraS: Můj vzor? Sestra, divný co? Ale ona toho dokázala tolik a pořád dokazuje. Je o 17 let starší a začala studovat. Mazec. Je tu pořád pro mě, i když jí zavolám o půlnoci, neodežene mě.
Jména? Hele, je to moje malá úchylka. Hodně mi pomáhá okolí a kamarád google s tetou Wiki. Obyčejná jména mě neberou. Ta se rychle zapomenou. Tahle ne a když o nich někdo mluví, tak vím, že je řeč o těch mých "miláčcích". Nápad? Žánr? Nemám. Ale jednou se k tomu snad propracuju. Jen doufám, že to nebude pozdě. Ale spíš chci něco pro mladé. Samozřejmě věčné téma lásky, nebo nějakou tragédii, komedii. Nevím. Počkám, až ten nápad přijde.

Kača: Nejoblíbenější mám asi modrou. Miluju léto. Je teplo a nemusím se navlékat do deseti svetrů, když jdu s košem k popelnicím. Nejoblíbenější spisovatel? Autorku Shannon Drake jsem už zmiňovala a ta mi zůstala, ale jinak to záleží na tom, co čtu. Teď třeba uctívám zem po které chodí Stephenie a J.R. Wardová. Energie a dobrá nálada? Tak to netuším. Promiň.

Kaca

16)  Kaca (10.11.2010 22:19)

Tak jo, protože byli protesty - hm, z tvojí strany spíše smích a kecy takže se tě ptám.
1)Nejoblíbenější barva
2)Nejoblíbenější počasí
3)Vůvec nejoblíbenější spisovatel a hudebník
4)A kde čerpáš tolik energie a dobrou náladu
To bude vše ctihodnosti, děkuji

SarkaS

15)  SarkaS (10.11.2010 21:33)

Ehm Mibelko, jen se mi to zda nebo jsi vazne extremne dobra v tom nic o sobe neprozradit a odvest pozornost co nejdal? Tak já se tedy přidám, protože možnost se tě na něco zeptat se nejspíš znovu jen tak nenaskytne

Takže:
1, Jaký byl tvůj oblíbenec případně vzor v době dětství a dospívání? Je jedno jestli vymyšlený nebo skutečný.
2, Ta jména. Úžasná a skvělá zvláštní jména, jak na ně chodíš?
3, Říkáš vydat knihu, už máš nápad? Jaký žánr?

Děkuji za odpovědi a držím palce ať to s knížkou vyjde. Bude to trhák

14)  Sandra (10.11.2010 21:26)

Najlepší film podla Teba? Akú postavu máš najradšej z upírov a prečo? A z Volturi upírov? Skôr mlieko alebo čaj? Snko či mesiac? Tma či deň? Ktorého z troch Volturi vládcov máš najradšej a prečo?
Inak píšeš neuveriteľne pútavo

13)  anonymka (10.11.2010 18:59)

Supiiiiiiš

MisaBells

12)  MisaBells (10.11.2010 18:55)

Anonymka: Pracuje se na tom, neboj.

11)  anonymka (10.11.2010 18:54)

No to je, ale velká škoda. Nějakýho pošlu ;) Už je 10 listopadu ...

MisaBells

10)  MisaBells (10.11.2010 18:52)

Anonymka: Jsem stále tam, kde jsem byla. Jaksi mi chybí múzák.

9)  Kaca (10.11.2010 18:34)

Super zpověď já z tebe nevytáhla tyhle věci ani za pár měsíců :D A fandím ti s tou knížkou, však já jsem ti už i říkala, jaký je to pocit držet to byť jen otištěné v rukou

8)  anonymka (10.11.2010 18:22)

Jak pokračuje akce: soutěž? :)

7)   (10.11.2010 18:13)

Proč taky nevymyslím nějakou dobrou otázku? Tak jen napíšu, že mě to opět bavilo

MisaBells

6)  MisaBells (10.11.2010 18:11)

Karolko: Ehm... Pracuju na Robin Oil. Psací rituály? Hm... hudba, lidi, nálada. Moje vraždící sklony? Musela bych se odtrhnout od své korektorky, aby mi to tu prošlo a to zatím neplánuju, ale možná jednou najdu skvělý argument, na který mi Hanetka řekne: Tak jo, zab je.

Sfinguško: Filmy? Teď jsem viděla Poslední píseň (doporučuju)Hudbu? většinou výběr z youtube, ale když píšu Lásku, hraje mi od neděle Angelika (milionkrát díky!) Moje největší neřest? Já nemám neřesti, co si to o mně myslíš? Někdo něco říkal? No jestli se mě ptáš, zda bych brala Rhage, tak jo ale zatím - jelikož jsem v počátku - jen basebolkou po hlavě.

Ajjí: Mě ta zpověď bavila.

Hanetko: Mám rekord 6 kapitol najednou, ale to ty víš. Nápady chodí ke mně. Málokdy mám předem jasné, co z toho bude a kam to půjde. Sice jich napíšu hodně, ale vy máte tak 5-8 stránek. Já sotva čtyři.

Ree: Promiň.

Ree

5)  Ree (10.11.2010 18:07)

Původní Zpověď byla zavedena proto, aby na sebe pisatelé něco prozradili. Koukám, že s posledními dvěma články to účel naprosto ztratilo. Poprvé jsme to tolerovaly, podruhé ještě taky, ale příště to na vydání musí být delší. Pokud na sebe nechcete nic prozradit, odmítněte se zpovídat. Ale věta k otázce vážně nestačí.

Hanetka

4)  Hanetka (10.11.2010 18:07)

Já mám taky dotaz. Jak zvládneš proboha napsat kolikrát i čtyři kapitoly denně? My ostatní, co vypotíme průměrně jednu týdně, nestačíme zírat... A ještě jaké! Jak to děláš a kam chodíš na nápady?

Ajjinka

3)  Ajjinka (10.11.2010 18:03)

Je to nějaká nemoc degenerující prsty a mozek šířící se kolem, nebo tě ta zpověď prostě nebavila? (soráč, Amisho ;))

sfinga

2)  sfinga (10.11.2010 17:59)

Ahoj Miško, trochu si tě vyzpovídám:
1/ na jakých filmech ujíždíš (kromě Twilight, Hairspray a Dohola )
2/ Máš zapnutou hudbu u psaní? Pokud ano, jakou?
3/ Tvoje největší neřest?
4/ brala bys přítele, který se dokáže měnit v opravdovou bestii? (Ahoj, Rhage)
Díky Sfinga

Karolka

1)  Karolka (10.11.2010 17:53)

Díky holčiny za rozhovor. Ale takhle to dopadá, když nesdílná zpovídá nesdílnou. Tak se holt budeme muset ptát my!
Takže, co bych tak třeba. Aha:
1) Pracuješ nebo studuješ? (A co konkrétně...)
2) Máš nějaké psací rituály? Něco co tě téměř zaručeně "nahodí" do psacího módu?
3) Od některých tvých spolupracovnic vím, že se neustále snažíš zavraždit hlavní postavy. Chystáš se to někdy opravdu zrealizovat?

Díky!

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek