Sekce

Galerie

/gallery/Praha.jpg

Od posledního srazu uplynulo něco přes měsíc a už se chystá další :-)

(Změna místa konání!)

Datum a čas, které si potřebujete zapsat do diářů, je 25. února v 16:00.


Tentokrát nepůjde o kino, ale o prachobyčejnou slezinu, na které se potkáme, vymluvíme si hlasivky, pojíme a popijeme a zase půjdeme. A kdo bude chtít, bude mít možnost mi omlátit o hlavu knihu (interní poznámka: nezapomenout helmu!).

Předběžně počítám s tím, že útočiště najdeme v Pink Floyd Caffé, které, pokud nás bude dost, budeme mít jen sami pro sebe. (Dělají tam výborná Buffalo Wings!!) Je možné, že se místo konání ještě změní, protože narazím na vhodnější prostory, v tom případě se samozřejmě hned ozvu.

Nebraska míní a život mění - původně plánované místo mi někdo zákeřně v listopadu zavřel, ale našla jsem nové, vhodnější, vlastně naprosto odpovídající :-) Sejdeme se v pizerii Kmotra, čeká tam na nás salónek pro 30 lidí, ale víc prý není problém, jen se budeme mačkat. Bohužel je zas nekuřácký, ale na druhou stranu to znamená výlety k baru a to se vyplatí :-) Takže Kmotra je zamluvená, je kousek od stanice metra Náměstí Míru a já tam budu už ve tři čekat na ty, co trpí předčasnými příchody :-)

Na facebooku jsem vyrobila událost, takže pokud ho používáte, dejte mi tam vědět, jestli dorazíte, nebo spíš nedorazíte, ať přibližně vím, kolik nás bude. Kdo fb nemá, bude tak laskavý a nahlásí se zde v komentářích, předem děkuji :-)

Nejsem bohužel schopná zařídit přespání pro přespolní/přesstátní, takže pokud budete potřebovat nocleh, buď se zkuste domluvit s někým z Prahy, nebo se dá přespat třeba na kolejích na Strahově.

Konec potlachu bude buď v momentě, kdy tam zůstanu sama, nebo o půlnoci, kdy nám zavřou :-)

A protože mě nic dalšího nenapadá, rozloučím se s vámi jedním (téměř) nahým chlapem.

Pokud chcete nahé muže i na místě, musíte si je někde ulovit, přemluvit, přitáhnout - a pak si je hlídat

Těším se na vás!

Nebraska

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Kristiana

12)  Kristiana (31.12.2011 13:43)

Snad mi to tentokrát výjde. Moc se těším.

Hanetka

11)  Hanetka (31.12.2011 13:20)

Aluško, doufám, že do února, bude už náš kvartýr obyvatelný. Jestli ne, vymyslíme to nějak jinak, jo? ;) Neboj... pelech se někde najde...

Janeba

10)  Janeba (31.12.2011 12:54)

Petrísku, jasně, že jóóó!!!!

eMuska

9)  eMuska (31.12.2011 12:48)

Vidíš, Twilly, keby som mala občiansky preukaz, tak by som bola došla... :( :'-( :'-( :'-(

Alrobell

8)  Alrobell (31.12.2011 12:36)

Přednesu to doma a uvidíme ... ale asi jo.:D .. Hanetko? Platí to?

Bosorka

7)  Bosorka (31.12.2011 12:14)

oooooooo díky TI!!!!!!

6)  Petris (31.12.2011 11:49)

Janebko drž mi místo..

Janeba

5)  Janeba (31.12.2011 11:37)

Jupí!!!!!!
*fworks* *fworks* *fworks* *fworks* *fworks* *fworks* *fworks*

Rosalie7

4)  Rosalie7 (31.12.2011 11:29)

Tak jo, i kdyby měli 25. trakaře padat, je to vedleší.
Klucííí

spinny

3)  spinny (31.12.2011 10:30)

!
Pardon, ale na tvým shrnutí jsem nebyla děsně dlouho (), takže až teďka jásám, že se to všechno podařilo!
Do míň než jedný věty jsi tu skutečnost schovat nemohla, že ne? Jsem se na BH musela ujistit a jsem ráda, že jsem to udělala, protože pod takovýmhle názvem bych tě vážně nehledala. Holt týpci od fochu asi nemaj rádi kachny. By mě zajímalo, jestli něčí knihu pojmenovali "Bezpečná láska", asi né, co? Pro mě to stejně budou vždycky Kachny!
Takže pozdní vícenásobná gratulace ode mě a všech mých ostatních identit!
A já si tu s prominutím ještě trošku tóóó:
!

Bye

2)  Bye (31.12.2011 10:21)

Píšu si do deníčku! ;) *fworks*

ambra

1)  ambra (31.12.2011 10:19)

*fworks* *fworks* *fworks* :/ :/ :/ Těším!

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek